Miehen kommentti harmittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä sun olisi pitänyt ilmaista itseäsi tarkemmin. Miehet on jokus vähän yksinkertaisia ;) Eli kello on paljon voi kuulostaa tekosyyltä, mutta jos muistuttaa, että illasta on usein huono olo, niin ehkä mieskin tajuaa.

Itselläni on kiloja tullut aina n. 20, ja se on ollut kuulemma vaan positiivista, kun lähtöpainoa ei ole ollut paljon.

no haloo, laskettuunaikaan muutama viikko, niin ei kyllä enää heitä minnekkään suuntaan, (painon suouhteen) jos ei jaksa salille. Kunhan nyt pitää syömisen järkevänä

[QUOTE="vieras";28242954]15 raskauskiloa on tekosyy, miksi olet päästänyt itsesi tuohon kuntoon? Painoa olis saanut tulla puolet vähemmän.[/QUOTE]

No eiköhän riipu ihan ihmisestä. Minulle sanottiin neuvolassa että vähintään 12 kg on tultava. Tosin lähtöpaino on reippaasti alipainon puolella.

[QUOTE="Vieras";28243565]Ymmärrän että pahoitit mielesi. Olisitko kuitenkin voinut mennä miehesi seuraksi salille vaikka venyttelemään?

Mulla on saman verran viikkoja ja olen edelleen käynyt salilla ja jumpissa. Tosin välillä on sellaisia päiviä että ei tunnu hyvältä lähteä liikkumanna ja silloin en mene. Tosin jos olisi mahdollisuus (siis lapsille hoitaja) voisin sellaisenkin päivänä mennä miehen kaveriksi salille jabtehdä siellä mitä huvittaa tai vaan oleilla hierovassa tuolissa. Ymmärrän siis tavallaan myös miestäsi[/QUOTE]

Voi hyvää päivää, että salille pitäis mennä, vaikka pää kainalossa, ettei vaan pikkumiehen tule harmi.
Eiköhän noilla viikoilla ole jo oikeus olla niinkuin haluaa, kerta oli huono olokin.
Jos mies ei tuota kestä niin nyhverö on. On jo aikas isoilla viikoilla kuitenkin.
Ei jokaisen ihmisen tarvi olla samanlainen, että melkein synnytyssalista lenkille.
Överiksi menee liikuntakin jos näin on.

[QUOTE="vieras";28243651]Mitä lyhyempi "liikkumaton" jakso siinä synnytyksen tienoilla on, sitä helpompi on saada itsensä liikkeelle synnytyksen jälkeenkin. [/QUOTE]

No mutta taas sitä perspektiiviä peräänkuuluttaisin... Mitä väliä, oikeasti, on sillä, onko tosi timminä puoli vuotta synnytyksestä vai vasta parin vuoden päästä? Jos liikunta auttaa jaksamaan vauva-arjessa niin sitten salille vaan, mutta jos ei into riitä, niin vaunulenkitkin ovat ihan kelpo liikuntaa vaikka koko ekan vuoden.

Aloittajalla on siitä hyvä tilanne, että jos sali myöhemmin houkuttaa, niin miehen luulisi hoitavan jälkikasvua riemusta kiljuen sillä aikaa kun vaimo treenaa;)

Eihän 15 raskauskiloa ole edes erityisen paljon, tuohan on jo ihan loppusuoralla?

En nyt tiedä, olitko tosissaan, mutta itse olen muutaman viikon pidemmällä, enkä todellakaan pystyisi saati uskaltaisi salille.. En ole pystynyt urheilemaan enää pitkiin aikoihin supistusten ja kipujen takia, en pysty enää edes kävelylenkkeihin ja salilla en olisi uskaltanut käydä enää pitkiin aikoihin ihan vauvan takia :o

Minä sanoisin jo aika pahasti miehelle tuossa vaiheessa :<

No ei menty sitten salille. Otettiin esikoinen ja koira mukaan ja mentiin porukalla potkukelkkailemaan. Siinä sitten lepäilin välillä työnnettävänä :) Tulipahan oltua ulkona. Toki ei ollut kahdenkeskistä aikaa tämä, mutta perheenkeskistä kuitenkin... Ja joo, olen liikkunut tähän asti ja jatkossakin oman voinnin mukaan. Onneksi harmitus lähti tuolla kevätauringossa - ja ehkä silläkin oli jotain tekemistä, että mies pyysi anteeksi ;)

Yhteistyössä