miehen kihla- ja vihkisormuksista galluppia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIERAS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VIERAS

Vieras
pitääkö miehesi sormusta?

onko miehelläsi vain pelkästään vihki- tai kihlasormus?

kumpaa käyttää jos käyttää vain toista?

jos on pelkästään kihlasormus, miten olette vihkimisessä toteuttaneet tuon sormuksen laiton? onko siis laitettu se kihlasormus vaan siellä uudestaan sormeen vai onko sormus laitettu siellä sitten vain naiselle?

miehelläni, tai no siis tulevalla, on pelkästään kihlasormus eikä halua toista sormusta. kihlasormus on tarkkaan valittu ja hieno jota haluaa käyttää jatkossakin eikä kuitenkaan halua kahta sormusta rinnan. nyt siis mietittään että miten tuon sitten vihkimisessä toteuttaisi...

Mies käyttää itse valitsemaansa vihkisormusta, jonka välttämättä halusi - eikä siis käytä vanhaa kihlasormusta.

Meillä oli sormuslapset, jotka pitelivät sormusrasioitamme ja niistä sitten ne toisillemme laitettiin. Lapset pitivät tehtävää mukavana.

Pitää sormusta

vain kihlasormus -minulle ostettiin vihkisormus

käyttää siis tuota kihlasormusta josta tuli vihkisormus kun mentiin naimisiin :)

vihkimisessä vain minulle laitettiin sormus sormeen, miehellä se oli koko ajan sormessa

itse näin oman vihkisormukseni vasta kirkossa kun mies sen asetti sormeeni, rakas oli sen valinnut minulle ja ihana on <3

Miehellä ei ole sormusta lainkaan. Ostin hänelle vihkiäislahjaksi kellon, johon tuli perinteiset kaiverrukset. Vihkimistilaisuudessa sormus laitettiin pelkästään mulle. Mies ei halunnut sormusta, koska on eronnut.

Meillä miehelle tulee kuukauden päästä toinen sormus kun sanotaan tahdon. Hänkin halusi myös toisen sormuksen muttei mitään näyttävää. Siksi hänelle tulee 5 mm kihlan seuraksi identtinen 2 mm sormus.

Miehellä aina vihkisormus sormessa. Laitettiin se kirkossa ja kihlasormus ei siis ole enää käytössä. Häät oli kiva tilaisuus päivittää miehenkin sormus, kun kihlasormus oli sellainen kapea Kalevalakoru, mutta siis niin kapea (3mm), että kului reunoistaan ihan käytössä. Oli kyllä kädessä salilla, töissä jne, jossa altistui kulutukselle. Vihkisormus on siileä, paksu ja leveä keltakultainen sormus.

Ukolla kaks sormusta. Ei käytä jokapäivä, kun töissä ei voi käyttää, pitää niitä sen sijaan kaulaketjussa. Laittaa sormeen, kun mennään juhliin, kylään yms.

Yhteistyössä