Miehen käytös kummastuttaa täälläkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmyri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmyri

Vieras
Siis hän petti mua kesällä,sitten hetken oli niin lirkun lirkun mulle ja halus seksiä kaiket päivät läpeensä. Nyt käyttäytyy samalla tavalla inhottavasit mua kohtaan kuin aikana jolloin petti. Haukkuu mua rumaksi,läskiksi,tyhmäksi,laiskaksi...
Lapsista hän ei ole koskaan ottanut minkäänlaista kasvatusvastuuta eli siinä nyt ei muutosta ole edes tapahtunut.
Nyt sitten kun sanoin että muutan pois maisemia pilaamasta niin ukko suuttui että mitä hänen oikeen tarvii tehdä että mä uiskoisin että hän tykkää musta.
Meillä ei oo siis yhään mitään mikä viittais parisuhteeseen.Poikakin piirtää päiväkodissa perhekuvan niin että isä jää pois,jopa perheen lemmikit ovat ppiirrettynä mutta ei muista että se iskäkin on saman katon alla. Kaikkihan tässä kärsii...
Miten siis ilmotan asiani niin että on turha väittää tykkäävänsä kun käytös on tuollaista,niin että jopa mieheni sen ymmärtäisi?

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no jospa sanot vaikka ihan suoraan että turhaat väität tykkääväs kun käyttäydyt noin pissapäisesti..jos ei sitä tajua,niin ei varmaan kyllä sit mitään...

Mä sanoin sille suoraan. Se suuttu vaan et mitä hän enää voi tehä kun mulle ei näy kelpaavan mikään kuitenkaan. Hän tuo sentään rahaa taloon toisin kuin minä.
Olikohan se tuo sitten se sen rakkauden tunnustus

Hei, ei sinun tarvitse miettiä perusteluja erolle, onhan noita tuossa ollut ajan saatossa kylliksi! Viesti menee perille, kun hoidat itsellesi ja lapselle uuden, tasapainoisen arjen. Ilman selittelyjä ja jatkuvaa mitätöinnin-huomion vaihtelevaa kierrettä. Lapsesi osaa jo tehdä tarvittavat johtopäätökset (piirrokset) - nyt on sinun aika olla se kypsä aikuinen, joka rakentaa itsenäisesti elämänsä parhaalla mahdollisella tavalla. Halaus!

Alkuperäinen kirjoittaja nappi:
Hei, ei sinun tarvitse miettiä perusteluja erolle, onhan noita tuossa ollut ajan saatossa kylliksi! Viesti menee perille, kun hoidat itsellesi ja lapselle uuden, tasapainoisen arjen. Ilman selittelyjä ja jatkuvaa mitätöinnin-huomion vaihtelevaa kierrettä. Lapsesi osaa jo tehdä tarvittavat johtopäätökset (piirrokset) - nyt on sinun aika olla se kypsä aikuinen, joka rakentaa itsenäisesti elämänsä parhaalla mahdollisella tavalla. Halaus!

Niin siis mä oisin lähtenyt jo aikapäiviä sitten mutta kun tuli tehtyä aikoinaan suuri virhe ja ostettiin omakotitalo puoliksi,talo on molempien nimissä enkä oikeen tiedä mitä sen kanssa pitää tehdä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmyri:
Niin siis mä oisin lähtenyt jo aikapäiviä sitten mutta kun tuli tehtyä aikoinaan suuri virhe ja ostettiin omakotitalo puoliksi,talo on molempien nimissä enkä oikeen tiedä mitä sen kanssa pitää tehdä sitten.

Se on vaan talo, rakennus. Mies ostaa sut ulos, ja jos ei halua, menee talo myyntiin ja rahat puoliksi. Arvosta itseäsi ja lapsesi tulevaisuutta - ota etäisyyttä, ala elää ja hengittää vapaasti. Kuulostan rajulle kun kannustan sua eroratkaisuun, mutta tiedät itsekin, että tämä on edessä ennemmin tai myöhemmin (siis jos/kun ette pysty yhdessä kasvamaan suhteessa).
Yksi elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja nappi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmyri:

Se on vaan talo, rakennus. Mies ostaa sut ulos, ja jos ei halua, menee talo myyntiin ja rahat puoliksi. Arvosta itseäsi ja lapsesi tulevaisuutta - ota etäisyyttä, ala elää ja hengittää vapaasti. Kuulostan rajulle kun kannustan sua eroratkaisuun, mutta tiedät itsekin, että tämä on edessä ennemmin tai myöhemmin (siis jos/kun ette pysty yhdessä kasvamaan suhteessa).
Yksi elämä.

Mä olen huomannut että meillä on paljon parempi ilmapiiri lasten kanssa kun mies on poissa. Töissä tai missälie, muksut nauraa ja kertoo juttuja,mutta kun isi on kotona ollaan kiukkuisia ja koetellaan kaikki toinen toistemme hermoja. EI tätä jaksa enää.

Usko itseesi! Tee lista asioista, jotka johtavat askel kerrallaan eteenpäin. Oma talous kuntoon jne. Päivä kerrallaan, kaikki selviää kyllä. Se on lastenkin etu, saavat mahdollisuuden kehittää positiivisen suhteen isäänsä (usein se menee näin). Tsemppiä, et paini yksin näiden asioiden kanssa.

Meilläkin lapset aivan erilaisia, kun isi on töissä tai muualla. Nyt isi on ollu pitempää päivää töissä (lapset eivät ole nähneet isäänsä koko päivänä), niin esikoinen ei ole puhunut isistä mitään koko päivänä. Ei kysellyt mitään tai ikävöinyt... Illalla ovat molemmat nukahtaneetkin paljon nopeammin ja helpommin, kun isi on ollut poissa.

Niin ja meilläkin on aika vaikea kausi meneillään... :/

Yhteistyössä