Miehen kaverit aina meillä, en jaksa :|

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja panicking
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ette tee näin, ap?

Koska tämä ongelma kärjistyi nyt viikonloppuna eikä olla sen koommin puhuttu koko asiasta. Hän on nyt töissä enkä näe mitään syytä soitella ja keskustella asiasta. Annan asian nyt vähän aikaa olla ja tunteiden tasaantua ja nauttia tästä hänen iltavuoroviikosta, eli minun vapaaviikosta. Tuntuu ihan lomalta vaikka töissä käynkin :D

Minulla ei ole sosiaalisten tilanteiden pelkoa, mutta kaipaan myös omaa rauhaa enkä siis itsekään aloittaja tilannetta sietäisi. Minusta sopiva, ja itselleni ihan mukava, kompromissi olisi sellainen, että miehen kavereita on vieraana korkeintaan kerran viikossa. Tai joskus lomalla poikkeuksellisesti pari kertaa, mutta työviikolla lähinnä vain viikonloppuisin ja toisen viikonlopun päivän pitää ehdottomasti olla vieraista vapaa.

Ajankäytöllisesti lapsettomalla pariskunnalla sopiva jako on minusta suurinpiirtein puolet vapaa-ajasta parisuhdeaikaa ja puolet kaveriaikaa. Mutta sitä kaveriaikaa voi tosiaan viettää muidenkin luona, ei aina samassa paikassa.

Tuosta kaupungilla ja terasseilla käymisestä. Eikö sinulla ole sinne muuta seuraa kuin miehesi? Minäkin tykkään käydä kaupungilla silloin kun juon, vaikka olen pitkälti yli kolmekymppinen. Nimittäin silloin haluan tanssia ja laulaa karaokea, en vaan möllöttää kotipihassa yötä myöten. Mutta en minä ole koskaan kumppanin varaan tätä (nykyään perheellisenä melko harvatahtista) harrastusta laskenut, vaan kavereiden kanssa olen aina kaupungille mennyt. Harva mies varsinkaan enää vakiinnuttuaan välittää hillua baareissa, koska harva tykkää tanssia saati laulaa eikä minustaan ole mitään järkeä mennä baariin vaan istumaan ja juomaan kalliimpaa kaljaa. Ei ole kuitenkaan niin tärkeä juttu, että tuollaisen takia hylkäisin muuten sopivan kumppaniehdokkaan, kunhan mies ei sentään kiellä minua menemästä omien kavereideni kanssa.

Minulla ei ole ikinä ollut ongelmia sopia yhteisistä pelisäännöistä ja otan huomioon myös naisenkin tarpeet ja toiveet. Jos haluaa, että kaikki menee niinkuin itse toivoo joka kerta, niin voi ryhtyä sinkuksi. Parisuhteissa pitää osata antaa periksi ja sopia asioista.

Olen tykännyt sellaisista naisista jotka antavat minulle tilaa ja vapauksia, eivät ole liian mustasukkaisia ja suhde perustuu luottamukseen. Mustasukkaisen kontrollifriikki pirttihirmun kanssa en pystyisi elämään.

[QUOTE="Näin on";30071140]Panee ihmetyttään miksi ovat ylipäänsä yhdessä, jos mies ei edes viihdy naisensa kanssa missään..[/QUOTE]

Sanos se :( Asiat muuttuivat kuin salamaniskusta kun talo ja laina hankittiin. Tuntuu että tuli käveltyä ansaan. Mutta en oikein käsitä mitä mieskään tästä kaikesta saa.
Ja vaikka näistä teksteistä ehkä saakin omituisen kuvan, niin hän ei ole paha ihminen. Mutta kai minä olen vain joku itsestään selvä asia hänelle nyt kun olen nalkissa? En teidä, ja ihmettelen asiaa jatkuvasti :|

Yhteistyössä