miehen kanssa eilen tapahtunutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
meillä oli miehen kanssa eilen illalla ihan tajuttoman suuri tappelu. tönimistä ja tuuppimista oli puolin ja toisin. nyt painimatsin tuloksena niska kipeytyy (varsinkin kun sai pihalla kylmää ilmaa), ja on vähän pahoinvointia. Onkohan tämä ihan ohimenevää vai vahingoittuikohan siellä joku, osaako kukaan sanoa? mies oli lähdössä kotoa yöksi pois ja minä en antanut hälle puhelinta ettei lähtisi niin otti väkisin sen sitten repimällä niin että minä pidin puhelimesta kiinni ja hän repi käsiäni ylös olin kontallaan maassa ja hän laittoi pääni jalkojensa väliin ja väänsi jalkojaan niin että pääni oli taivutettuna ihan taakse ja kädet ylhäällä. eli tosi luonnoton asento... naurettavaa minun oli pitää sitä puhelinta mutta en halunnut hänen lähtevän. olis pitäny..

nyt harmittaa kauheasti eilinen. itsekin tein väärin huutamalla ja tönimällä ja heittelemällä häntä tyynyillä ymym.. kun se mopo karkaa se karkaa...

olet anatolia oikeassa. vakka on löytänyt kantensa ;( ei meillä tämmöstä ennen ole ollut. nykyään tappelut menee aika usein tähän.... vihanhallintaa todellakin tarvisi molemmat.

Niin, ja se niska. Voi olla vaikka murtuma, tai sitten pelkkää lihassärkyä. Ei sitä oikein tiedä ellei lääkäriin mene.

Ja jatkossa anna miehen lähteä vaan. Ei voi olla tuollaisen arvoista estelläkään.

jos olis murtuma niin olis varmaan TOSI kipeänä eli ei siis näin niinkui mulla eli on niinku tosi jumissa että pää ei kunnolla käänny puolelle tai toiselle tai käy kipeää kääntää. joten itekki mietin olisko venähtänyt..

päätin joo että annan mennä ensi kerralla. en enää estele ettei käy pahemmin...

Muista sitten, että jos tulee joskus lääkärireissu niin kotonakin tapahtuneesta pahoinpitelystä kirjataan nykyisin rikosilmoitus ja syyttäjä syyttää, sanoin asianomistaja mitä tahansa.

Onko teillä lapsia?

Mulla on kaverina eronnut pariskunta joka myös tykkää muksia toisiaan, lastensuojeluhan siihen jo puuttuu vaikka ei lasta ole näkynyt tapellessa mailla halmeilla.

Eli onnea vaan valitsemallasi tiellä.

[QUOTE="alkup";25820790]jos olis murtuma niin olis varmaan TOSI kipeänä
[/QUOTE]
Ei välttämättä. On mulla sellaisia niskamurtumapotilaita ollut jotka heiluttaa päätään ja selittää että ei tässä mitään oo, ihan liioittelua tällainen röntgenkuvaus...ja naps, murtuma näkyy selkeästi kuvassa.

[QUOTE="vieras";25821620]Ensin lääkäriin ja sitten ilmoitus poliisille, lähestymiskielto ja lukkohen vaihto.[/QUOTE]

Eiköhän apn mies ole jo käynyt poliisin pakeilla.

Yhteistyössä