V
"vieras"
Vieras
meillä oli miehen kanssa eilen illalla ihan tajuttoman suuri tappelu. tönimistä ja tuuppimista oli puolin ja toisin. nyt painimatsin tuloksena niska kipeytyy (varsinkin kun sai pihalla kylmää ilmaa), ja on vähän pahoinvointia. Onkohan tämä ihan ohimenevää vai vahingoittuikohan siellä joku, osaako kukaan sanoa? mies oli lähdössä kotoa yöksi pois ja minä en antanut hälle puhelinta ettei lähtisi niin otti väkisin sen sitten repimällä niin että minä pidin puhelimesta kiinni ja hän repi käsiäni ylös olin kontallaan maassa ja hän laittoi pääni jalkojensa väliin ja väänsi jalkojaan niin että pääni oli taivutettuna ihan taakse ja kädet ylhäällä. eli tosi luonnoton asento... naurettavaa minun oli pitää sitä puhelinta mutta en halunnut hänen lähtevän. olis pitäny..
nyt harmittaa kauheasti eilinen. itsekin tein väärin huutamalla ja tönimällä ja heittelemällä häntä tyynyillä ymym.. kun se mopo karkaa se karkaa...
nyt harmittaa kauheasti eilinen. itsekin tein väärin huutamalla ja tönimällä ja heittelemällä häntä tyynyillä ymym.. kun se mopo karkaa se karkaa...