R
Rankkoja pohdintoja.
Vieras
Tämä on meillä jo todellinen ongelma eikä puhe auta,pyörittelee vain silmiään eikä kuuntele. Miten saada mies lopettamaan juominen? Hän ostaa aina vain sikspäkin mutta kun minä menen lasten kanssa nukkumaan niin hän karkaa naapuriin,rappio-alkkiksen luokse ja istuu siellä aina aamuun asti,juomassa ties mitä.Kotona nukkuu tunnin kaks,lähtee viemään roskia,pulloja,hakemaan limsaa ja karkaa taas.
En halua erota vaan haluan että mies lopettaa juomisen.
Olen harkinnut asian kertomista miehen äidille,joka erosi omasta miehestään koska tämäkin valitsi viinan eikä perhettä.
En kai voi pakottaa hoitoon mutta jos otan itse yhteyttä anoppiin ja vaikka sosiaalitoimistoon ja kerron etten pysty elämään näin vaan minä ja varsinkin mies tarvitaan apua,saanko apua?
En halua erota vaan haluan että mies lopettaa juomisen.
Olen harkinnut asian kertomista miehen äidille,joka erosi omasta miehestään koska tämäkin valitsi viinan eikä perhettä.
En kai voi pakottaa hoitoon mutta jos otan itse yhteyttä anoppiin ja vaikka sosiaalitoimistoon ja kerron etten pysty elämään näin vaan minä ja varsinkin mies tarvitaan apua,saanko apua?