Miehen ja naisen ystävyys

vierailija
Kyllä se minulle sopisi, mutta kukaan mies ei halua olla "vain" kaveri tai ystävä. Se on joko poikaystävä tai ei mitään. Niin, ja sitten tietysti vielä ne, jotka haluavat sinusta yhden illan panon. Tuossa melkeinpä vaihtoehdot. (y)
 
vierailija
Kyllä se minulle sopisi, mutta kukaan mies ei halua olla "vain" kaveri tai ystävä. Se on joko poikaystävä tai ei mitään. Niin, ja sitten tietysti vielä ne, jotka haluavat sinusta yhden illan panon. Tuossa melkeinpä vaihtoehdot. (y)
Sopii erääseen mustaan palstavakkariin täällä tuo kuvaus täydellisesti.Tyyppi haalii naisia ympärilleen ja pyrkii jokaisen pöksyihin vuorotellen,Kukakohan sillä on tällä hetkellä kierroksissa.
 
vierailija
Eli vastausten perusteella kuulostas siltä, että on ihan turha lähteä virittelemäänkään ystävyyttä..
On myös miehen ja naisen välistä ystävyyttä. Se vaatii, ettei seksuaalista vetoa ole puolin eikä toisin, tai ainakaan naisen puolella, koska naisen on helpompi ohjailla ystävyyttä pysymään ystävyytenä (mikä on helppoa, kun ei ole halua muuhun). Minulla on useita miespuolisia ystäviä. Joskus myös exästä voi tulla hyvä ystävä. Älä siis anna periksi asiassa, mutta ole rehellinen viettipuolen kanssa.
 
vierailija
Voisi sitä varmasti olla ihan vaan ystävä, mutta en kyllä tunne kovin monta naista, joiden kanssa haluaisin olla varsinaisesti ystävä. Hyvän päivän tuttu toki, mutta ystäviä on aika pieni määrä ja se kiintiö tulee kyllä nopeasti täyteen saman sukupuolen edustajista. Koska kaikesta huolimatta se tuppaa olemaan niin, että miehillä on enemmän yhteisiä kiinnostuksen kohteita toisten miesten kanssa ja naisilla vastaavasti naisten. Sen takia ne naispuoliset kaverit ovat yleensä miespuolisten kaverien puolisoita tai jonkun muun mutkan kautta kavereita.

Mutta jos kysymyksen kärki oli, että voiko mies olla himoitsematta naista seksuaalisesti, niin vastaus on että voi helposti.
 
Toki voi olla.

Esimerkiksi se, kun yläasteen ja lukion ajan meitä oli reilu kymmenhenkinen kaveriporukka joista suurin osa oli poikia. Mulla oli koko sen ajan poikaystävä ja kyllä mä olen niille muille jätkille (paria lukuunottamatta) yhä "Jaken" muija. Eikä niille tulisi mieleenkään alkaa vikitellä kaverin ex-tyttöystävää.

Ja muutenkin, kun on tekemisissä useiden ihmisten kanssa, niin kyllä niistä löytyy tyyppejä joiden kanssa on samalla aaltopituudella mutta jotain puuttuu. Ehkä se on se kemia. Mikään seksuaalinen ei tule kysymykseenkään.
 
vierailija
Sopii erääseen mustaan palstavakkariin täällä tuo kuvaus täydellisesti.Tyyppi haalii naisia ympärilleen ja pyrkii jokaisen pöksyihin vuorotellen,Kukakohan sillä on tällä hetkellä kierroksissa.
Niinpä ja kaikille naisille sama sääntö,kaikki pitää salata täällä.
Päättömäänhän tässä viitataan ja näinhän se menee tuon kyseisen henkilön kanssa.Käytöksen perusteella on nytkin löytänyt toisen,ei kiinnosta palsta eikä rinkinsä The Ketjussa ja ignooraa uskollisia fanejaan täysillä.Haalii ympärilleen +/-20 vuotiaita nuoria neitoja,vaikka itse taitaa olla jo yli 50 vuotias.
 
vierailija
Voi olla ystäviä. Aikoinaan parhaimmat ja luotettavimmat kaverit oli miespuolisia. Nyt perhe ja muutto toi etäisyyttä lähes kaikkiin kavereihin.

Oli asetelma kuinka vain, miehellä nainen ystävänä tai naisella mies ystävänä niin,
vaatii suorapuheisuutta, jos toisen oletukset ovat "housutpois ja hommiin", eikä itsellä ole tarkoitustakaan pilata ystävyyttä seksillä.
Tämä korostuu varsinkin silloin, jos yhdessä lähtee nauttimaan alkoholia.
 
Päättömäänhän tässä viitataan ja näinhän se menee tuon kyseisen henkilön kanssa.Käytöksen perusteella on nytkin löytänyt toisen,ei kiinnosta palsta eikä rinkinsä The Ketjussa ja ignooraa uskollisia fanejaan täysillä.Haalii ympärilleen +/-20 vuotiaita nuoria neitoja,vaikka itse taitaa olla jo yli 50 vuotias.

Haluaitsiko sä arvata seuraavat lottovoittonumerot? :)





Sit mä tietäisin, mitkä numerot jätän veks ruudukostani.
 
vierailija
Päättömäänhän tässä viitataan ja näinhän se menee tuon kyseisen henkilön kanssa.Käytöksen perusteella on nytkin löytänyt toisen,ei kiinnosta palsta eikä rinkinsä The Ketjussa ja ignooraa uskollisia fanejaan täysillä.Haalii ympärilleen +/-20 vuotiaita nuoria neitoja,vaikka itse taitaa olla jo yli 50 vuotias.
ellun puolesta säälittää eniten.on ilmeisesti tykännyt punanutusta jo yli vuoden mutta mies vaan etsii jotain toista.surullista.Nytkin mainostaa tuolla ketjussa lähtevänsä hämeenlinnaan ja sen kyllä tietää minkälainen reissu se on.
 
ellua mä tässä eniten säälin.on tykännyt kyseisestä kaverista jo kauan ilman vastakaikua.
Olen pahoillani, että joudun kertomaan sulle että sä olet harvinaisen tyhmä. Suorastaan vitun tyhmä. Ei kuulu tapoihin, enkä ota tavaksi mutta sen verran pitkään tuota jauhamista on jo jatkunut etten kykene tietoa enää sisälläni pitämään.

Ja jos ylläpito tän bannin arvoiseksi katsoo niin olkaa hyvät. :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Olen pahoillani, että joudun kertomaan sulle että sä olet harvinaisen tyhmä. Suorastaan vitun tyhmä. Ei kuulu tapoihin, enkä ota tavaksi mutta sen verran pitkään tuota jauhamista on jo jatkunut etten kykene tietoa enää sisälläni pitämään.

Ja jos ylläpito tän bannin arvoiseksi katsoo niin olkaa hyvät. :)
Tuo on sitä samaa sarjaa mitä toiset harrastaa sen Pipsan kanssa, säälillä peiteltyä piilokettuilua.
 

Yhteistyössä