Miehen hyväily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna

Vieras
Hei, täällä on nyt keskusteltu miten naisia nuollaan mutta voisko joku antaa vinkkiä miehen hyväilyyn,
nuolemiseen, imemiseen, entä vaatetus tai leikkivälineet.
Onko kukaan käyttänyt anuskiihotinta, miten se on teillä toiminut? Suositteletteko ostamaan?
Haluaisin oppia kaiken mahdollisen miehen kiihottamisesta....
t. Anna

no miehiä on niin monenlaisia.. jos ajatellaan penistä, kielellä esim. suuseksissä voi kokeilla erilaista luovuutta, voi imeä terskaa, voi pyörittää siinä kieltä, voi kuljettaa kieltä pitkin vartta, imeskellä kasseja .. tunto käytännössä terkassa heikkenee kun kaveri kovenee, joten siihen on sitten hyvä yhdistää kädellä runkkausliikkeitä, hiplausta jne. Kosteuden lisääminen esim sylkäisemällä lisää liukastetta voi kiihottaa. Jotkut miehet tykkää eturauhasen hyväilystä, eli voi pistää sormen tai pari peräaukkoon samalla kun vaikka ottaa suihin.

Miestä varmaan miellyttää jos samaan aikaan pääsee vaikka hyväilemään naista joko suulla tai sormilla (vaikka pistämään sormet molempiin reikiin ja nuolemaan klitorista, vai vaikka vaan hyväilemään rintoja, niskaa jne). Ennenkaikkea kun kaikki kiva tapahtuu nupissa, niin miehen olisi koettava että suorittaja on innostunut. Sitten vain lukee vartalosta, liikkeistä ja äänistä miten edetä, joskus teke mieli suuseksiä, joskus aktia edeltävä fantasia päättyy lastin pumppaamiseen anaaliin jne. eli vähän fiiliksen mukaan mulla ainakin on jo mielikuva täydellisestä seksistä sen alkaessa..

Kiitos Peku työ oli tyhjentävä seitys ;) oikein hyvä.
Tuon imemisen ajattelinkin hallitsevani mutta olen vähän epävarma siitä miten mies suhtautuu sormen peräaukkoon työntämiseen. Olen lukenut että se voi olla tosi nautinnollista ja nautintoahan juuri haluan lisätä.
Tuntuuko se hyvältä kun imeskelee palleja tai kasseja niinkuin sinä sanoit? Miten hyvältä asteikolla 1-5... olenko liian utelias? t. anna

Yhteistyössä