Miehen hygienianpuute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hä-hä-hää! Minäpä kaivan aina salaa nenästä räkäklönttejä ja liimailen niitä tuolien alle, pöydän alapintaan. Tai muotoilen niistä pieniä palleroita, joita kneppailen ympäri huushollia.

Olen nimimerkin "tuli." kans samaa mieltä siitä, että jos kerran kehdataan sänkyyn mennä, niin kai sitä pyyhettäkin voi lainata. Harmi vaan että siitä voi olla aika lyhyt matka miehillä taas niihin juttuihin, että "naisen oli pakko päästä suihkuun, koska sen pil** haisi niin sillille..." :/ Toisaalta taas ehkä kyseisellä parilla oli niin kiire sänkyyn, ettei siinä ehtinyt kokosuihkua ottamaan? Kaikista paras vaihtoehto olisi tietty ollut, jos olisivat menneet yhdessä suihkuun... siellähän voi jo pistää hommat käyntiin ja tulee samalla molemmista puhtaita... :) Mutta täytyy myöntää että mä en tiedä yhden illan jutuista mitään, kun en niitä harrastakaan. :)

Mutta kun joku otti esille tuon naisten sillin hajun, niin kylläpä tosiaan rupes taas ärsyttään... siis nimenomaan se, että miten miehillä on pokkaa vitsailla naisten alapään haisevan sillille, kun kerran heillä itsellään näyttää olevan perushygieniakin hukassa!! Samalla tuli kyllä todella ihanat muistot mieleen sairaalasta jossa olin nuorena tyttönä harjoittelussa. Olin itse teini-ikäinen ja samassa taukohuoneessa syömässä, missä oli porukka mieshoitsuja kahvilla. Koko ruokatunnin kuuntelin todella ilkeää naureskelua juurikin naisten alapään sillin hajusta ja TODELLA törkeää vitsin heittoa asiasta. Nuorena ja epävarmana tuli kyllä itsellenikin hirveän paha mieli, vaikkeivat he tietty minusta puhuneet. Yleistivätpä vaan asian koskevan suunnilleen KAIKKIA naisia. Voi että kun nyt joutusin samaan tilanteeseen, niin tällä kertaa ois kyllä pokkaa osallistua keskusteluun ja voisinpa heittää muutaman kommentin niistä miesten hajuista!!

Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:
mies1, valkoista rähmää vehkeessä? Ettei vaan olisi sinun omia tuotoksia?

Henkilökohtaisessa hygieniasta puhuttaessa vettä on ihan turha säästää. En kyllä harrastaisi seksiä minkään haisulin kanssa.

Miksi muuten pesu pitäisi tehdä vaihvihkaa vessapaperilla tms? Miksi ei voisi kysyä suoraan isännältä tai emännältä pyyhettä lainaksi? Jos seksiä kehtaa harrastaa liki tuntemattoman kanssa, niin ei nyt pyyhkeen pyytäminen voi olla kynnyskysymys, vai voiko?

tuskinpa kukaan mies harrastais sexiä sinun kanssa,

Jaa, minä taas olen ollut kovasti ymmärtävinäni, että "tuli" on tosi hottis miesmarkkinoilla :-)

Mies1, täytyyks tää nyt tulla täältä stadista asti opettamaan, mitä se valkoinen rähmä vehkeessä yhdynnän jälkeen on... :-) J

Alkuperäinen kirjoittaja N32:
Tyttökavereilta olen kuullut vastaavia tarinoita seurustelujen alkuvaiheilta, joten luottavainen olen vielä. Tuntuu vaan rasittavalta olla nalkuttavan naisen roolissa jo heti alusta. Tänään aamulla tällaisesta asiasta saatiin tappelu aikaiseksi ja mies lähti töihinsä vihaisena saatesanoilla, "paskaako sinä tiedät mistään mitään".

Olisiko jotain lohduttavia sanoja tai vinkkejä tähän ongelmaan?

Jätä se. ;-) Mun kokemuksella - eka hyvällä sanottuna, sitten kai jo nalkuttaen, asiaan ei tullut muutosta. En sitten jaksanut haistella hikistä kainaloa ja kävellä appelsiinimehuisella lattialla enää. Hilse ja rasvainen tukka kuulemma suojelee päänahkaa. Ja miten kylppäri voi likaantua muka, kun siellähän pestään!?!?!?

Alkuperäinen kirjoittaja sian ex:
..Hilse ja rasvainen tukka kuulemma suojelee päänahkaa. Ja miten kylppäri voi likaantua muka, kun siellähän pestään!?!?!?

Ihan totta suojelee! Ja plakki suojaa hammaskiillettä kariesta vastaan. Tieteellisesti todistettu asia!

Mä käyn oikeastaan joka päivä suihkussa, joskus jää väliin ja osasyy se, että teen paljon töitä kotona--> en siis ole koko ajan "edustamassa". Yleensä kuitenkin silloin urheilen, joten suihkuun tulee silti mentyä mutta se ei siis mulla ole mikään varsinainen automaatio. Silti olen aina puhdas ja pidän siitä kiinni. En voisi kuvitellakaan että jättäisin kädet pesemättä joka kerta wc käynnin jälkeen, ruoanlaiton aloituksessa, kun tulen kotiin jne. Pesen kädet myös jos olen koiraa enemmän kosketellut/puleerannut. Vaatteet vaihdan joa päivä, tosin mulla on myös kotisukat, joita käytän useamman päivän (paksut, meillä viileähkö lattia).

Edellytän mieheltä samaa, mies lisäksi hikoilee huomattavasti enemmän/helpommin kuin minä, joten suihku on hänelle ihan must joka päivä. Olen joutunut hänelle opettamaan käsienpesun, koska ei sellaisia kotona oppinut. Samoin vaatteiden vaihdon! Työvaatteet aina siistejä, mutta kotona ennen saattoi pitää samaa hikistä paitaa monta päivää, vaikka kävi suihkussa välillä! Onneksi lopetti kun mainitsin ja nykyisin on puhdas pulmunen. Huomattavasti mukavempi tehdä seksialotteitakin..
Kyllä ne miehet oppii. Pakko niitä on opettaa jos kotoa ei ole saanut eväitä sellaiseen.

Mielestäni ap:n vaatimukset ovat aivan perushygieniaa. Ei meilläkään olla hysteerisiä, mielestäni päinvastoin, mutta kyllä käsienpesu, puhtaat alusvaatteet ja suihku ovat ihan perusjuttuja. Eri asia on se, että on PAKKO päästä suihkuun joka päivä, niinkuin eräällä ystävälläni..hän ei voinut lähteä käymään lähikaupassa kun ei ollut vuorokauteen käynyt suihkussa (oltiin mökillä), oli ihan raikas ja hajuton ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Jaa, minä taas olen ollut kovasti ymmärtävinäni, että "tuli" on tosi hottis miesmarkkinoilla :-)

Mies1, täytyyks tää nyt tulla täältä stadista asti opettamaan, mitä se valkoinen rähmä vehkeessä yhdynnän jälkeen on... :-) J

Joo, tervetuloa vaan, mutta varaa sitten hyvin aikaa; minä olen huono oppimaan:)
Sitten voisit luvata , että pidät huolta sisäelimistäsi, että et jättäisi esim. sydäntäsi tänne:)

Alkuperäinen kirjoittaja aersa:
Eriasia on pestä kädet kun käy isommalla hädällä. Samoin naisilla on vähän eriasia, kun pyyhkivät alapäänsä jne. Miehet tosiaan vain ottavat pippelin varresta kiinni ja kusta losottavat, ravistus ja valmista on. Ei siinä käsiä ehdi mielestäni liata.

Ai ei ehdi käsiään liata vai? Kyllä niitä bakteereja siinä varressakin elää, kun kikkeli hikoontuu ja muhii alushousuissa. Ja jos ette sattuneet tietämään, niin itse virtsassa ei edes ole bakteereja, että siinä mielessä puhdasta tavaraa...

myös ihmettelen näitä sillihajujuttuja naisilla, koska ihan varmasti miehilläkin pallit ja kikulin pää haisee varsinkin hikoillessa ja kuumalla ilmalla. ja entäs sitten kun miehet käyvät pissalla, niin varmaan nahan väliin jää sellaiset "tuoksut" että...yök...yök..osa naisista myös käyttää alapääbidettä pissaamisen jälkeen, kuten minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Henkseliinan raadollista linjaa jatkaakseni; olen analysoinyt jo päivän kalsareissa hionneen miesten alapaan haisevan aivan koiran hengitykselle..Tai koiran hengityksen hasievan miesten alapäälle, ihan kummin päin vain..

P.S. Niille jotka eivät omista koiraa, voin kertoa, että koirilla on tapana nuolla paikkojaan ja niiden hengitys haisee usein aivan kamalalta..

Koiran hengitys ei haise paikkojen nuolemisesta, vaan koska koira voi hikoilla ainoastaan kielen kautta. Se on koiran hiki joka haisee sen hengityksessä.

Kyl mää sen tiedän.. :-)

Se paikkojen nuoleminen antaa vaan lisäpotkua hajuun, Koiran hengitys haisee aivan kullilta, nuoli se paikkojaan tai ei. Lisäksi minun koirani on narttu, mutta siltikin sen henki haisee juurikin aivan hikoilleelta miesten alapäältä :-)

Haju syntyy tietysti myös ruuansulatuksesta.

Meirän koira haistaa aina naapurin koiran alapäätä, tai oikeastaan perävaloa. Ja syykin selvisi; naapurinkoiran hengitys, tarkemmin sanottuna kieli, haisee miehelle ja sekös koiraa vain ällöttää.

Jokainen voisi ottaa ajoittain hiivakuurin, enkä nyt tarkoita mitään mallastuotetta, koska se haisee aina vasta seuraavana päivänä.

Höhöö, se miehen haju ainakin vaan innostaa meidän koiraa.. nolottaa kun iso koira tunkis nenänsä kaikkien ohikulkevien miesten alaosastoon.

Toisaalta hyvä, että joku täällä heti tarkistaa, että miehen kotiintullessa sillä osastolla ei ole havaittavissa mitään tavallisuudesta poikkeavia hajuja.

Hanki sille tyttöystävällesi diflucania, kyllä se siitä.

Mä käytän ehkäisylaastaria ja kondomikierukkaa joka päivä ja virtsaan kuin jalo sonni toinen nimi Onni. Pesulla käyn aamuin illoin ja lääkkeet syön silloin kun muistan.