I
Ilkimys
Vieras
Hä-hä-hää! Minäpä kaivan aina salaa nenästä räkäklönttejä ja liimailen niitä tuolien alle, pöydän alapintaan. Tai muotoilen niistä pieniä palleroita, joita kneppailen ympäri huushollia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:mies1, valkoista rähmää vehkeessä? Ettei vaan olisi sinun omia tuotoksia?
Henkilökohtaisessa hygieniasta puhuttaessa vettä on ihan turha säästää. En kyllä harrastaisi seksiä minkään haisulin kanssa.
Miksi muuten pesu pitäisi tehdä vaihvihkaa vessapaperilla tms? Miksi ei voisi kysyä suoraan isännältä tai emännältä pyyhettä lainaksi? Jos seksiä kehtaa harrastaa liki tuntemattoman kanssa, niin ei nyt pyyhkeen pyytäminen voi olla kynnyskysymys, vai voiko?
Alkuperäinen kirjoittaja N32:Tyttökavereilta olen kuullut vastaavia tarinoita seurustelujen alkuvaiheilta, joten luottavainen olen vielä. Tuntuu vaan rasittavalta olla nalkuttavan naisen roolissa jo heti alusta. Tänään aamulla tällaisesta asiasta saatiin tappelu aikaiseksi ja mies lähti töihinsä vihaisena saatesanoilla, "paskaako sinä tiedät mistään mitään".
Olisiko jotain lohduttavia sanoja tai vinkkejä tähän ongelmaan?
Alkuperäinen kirjoittaja sian ex:..Hilse ja rasvainen tukka kuulemma suojelee päänahkaa. Ja miten kylppäri voi likaantua muka, kun siellähän pestään!?!?!?
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:Jaa, minä taas olen ollut kovasti ymmärtävinäni, että "tuli" on tosi hottis miesmarkkinoilla![]()
Mies1, täytyyks tää nyt tulla täältä stadista asti opettamaan, mitä se valkoinen rähmä vehkeessä yhdynnän jälkeen on...J
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:No en mää sentään sydäntäni, mutta paljonkos maksaisit vaikka munuaisesta? Kuulemma sitä pärjää vaikka puolikkaallakin..
Alkuperäinen kirjoittaja aersa:Eriasia on pestä kädet kun käy isommalla hädällä. Samoin naisilla on vähän eriasia, kun pyyhkivät alapäänsä jne. Miehet tosiaan vain ottavat pippelin varresta kiinni ja kusta losottavat, ravistus ja valmista on. Ei siinä käsiä ehdi mielestäni liata.
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:Henkseliinan raadollista linjaa jatkaakseni; olen analysoinyt jo päivän kalsareissa hionneen miesten alapaan haisevan aivan koiran hengitykselle..Tai koiran hengityksen hasievan miesten alapäälle, ihan kummin päin vain..
P.S. Niille jotka eivät omista koiraa, voin kertoa, että koirilla on tapana nuolla paikkojaan ja niiden hengitys haisee usein aivan kamalalta..