Tiedän että tää luultavasti saa aikaan hullun rasististen viestien vyöryn, mut eipä juuri hetkauta. Olen miettinyt tätä hygieniajuttua usean vuoden ajan, verraten suomalaisia miehiä ulkomaalaisiin. Isälläni ei ole koskaan ollut kotona hammasharjaa; hampaat on mustuneet ja henki haisee voitte kuvitella miltä. Hänet (vaikka on hikisissä raksahommissa) joutuu pakottamaan suihkuun hellepäivän jälkeen. Vaihtaa sukat ehkä kerran kolmeen päivään jne. Ihan sama miten paljon on mutsi yrittänyt häntä koulia, tavat on ollut kuulemma ihan samat isäni kotona. No sitten, suurin osa isoveljeni kavereista on ihan samaa sorttia. Normisuomalaisia kundeja, ei siinä mitään, ikää n. 30 vee ja yli. Ja taas, henki haisee, iho kiiltää, yleensä ovat kaljuja koska kalju on helppohoitoinen. Kuteet yleensä mustat, ja alushousut paskajuovilla. Paljon partavettä tietty, et hajut taittuu. Ja nää on huom. kuitenkin kouluja käyneitä, työssäkäyviä, nuoria miehiä! Ja TODELLA monet tutut kundit kouluista ja töistä samaan kastiin. En voi ku ihmetellä.
Itse olen naimisissa ulkomaalaisen kanssa. AFRIKKALAISEN (tekee töitä, ei elä sossun tuilla -eikä minun piikkiin tms, huom.) SELLAISEN!! Hui kauhistus, eikö?! Olinpa rohkea!!! No, mies on siisti, käy suihkussa kerran päivässä, tuoksuu aina hyvältä, on siistit, silitetyt vaatteet, vaatteiden pesun olen jättänyt suoraan hänelle koska alussa sain jöötä kun pesen värejä sekaisin, jolloin värit fuskaa (no, onpa meillä ainakin siistit kuteet, joten en valita). Mies kuorii ja kosteuttaa ihoaan, rasvailee käsiään ja pitää huolta kynsistään. Hampaissa ei ole KOSKAAN ollut mitään onglemia, ei reikiä, ei muuta, vaikka kävi n. 2 viikkoa sitten elämänsä ekaa kertaa hammaslääkärissä! En tiedä onko sitten kyse itsetunnosta; kun se on kohdallaan ja ihminen rakastaa itseään, tulee luonnostaan pitää huolta omasta kropastaan. Niin ja tietysti, mieheni on malli, joten sekin lienee vaikuttavan asiaan (lucky me). Mutta yleensäottaen, kun ollaan vaihdettu ajatuksia muiden naisten kanssa, jotka ovat ulkomaalaisten kanssa naimisissa (aivan sama ovatko eurooppalaisia miehiä vai afrikkalaisia), tuntuu olevan aina sama yhtälö: suomalaisista miehistä harvat ovat oikeasti siistejä. Että kyllä kannatti retkahtaa Afrikkalaiseen (putiputs) kingiin, ei hävetä lain.