Miehen hygienia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maaria71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maaria71

Vieras
Olen ollut mieheni kanssa kymmenen vuotta yhdessä, viimeiset kaksi vuotta naimisissa. Meillä on kaksi lasta. Nyt lähiaikoina on tullut ongelmaksi, mieheni ei huolehdi hygieniasta. Saattaa kulua pahimmilaan kolmekin päivää niin että hän ei käy suihkussa.
Mieheni tekee ruummiilista työtä ja on muutenkin kova hikoamaan. Olen yrittänyt kertoa hänelle nätisti että minulle olsi tärkeää että hän kävisi suihkussa. Mutta ei ole kaunis puhe tehonnut. Tuntuu että meidän sänkymme haisee kamalalle. Välillä vaihdon lakanat kaksi kertaa viikossa. Sitten siirryin toiseen huoneeseen nukkumaan, mistä mieheni loukkaantui kovasti. Tällä hetkellä hän kiukuttelee minulle, puhuu rumasti ja tekee kiusaa.
Rakastan miestäni mutta en pysty olemaan miehen kanssa joka haisee. Jos hän ei ala huolehtimaan hygieniastaan, onko ero sitten ainoa vaihtoehto?

jos ei jätkä ole mieleltään sairas, niin sano, että hyppäät vieraan kanssa sänkyyn jos ei ala suihku maistumaan. voit myös viedä ukon kimppasuihkuun ja kehua jälkeenpäin, miten puhtaalta tuoksuu ja on sitä kautta seksikäs. auttaisiko ?
H

Vai kertonut nätisti :). Entäs jos vain sanoisit kiertelemättä, että nyt painut suihkuun ja käyt siellä päivittäin. Normaaliin liittoon kai kuuluu, että puolisoa haluaa kohtuuden puitteissa miellyttää. Sait asian kuulostamaan perinpohjaisen huvittavalta.

Yleensä hygienian unohtaminen viestittää jonkin olevan vialla. Stressi, masennus,...

Sanoitko edes toiseen makuuhuoneeseen siirtyessäsi, että syynä on miehen peseytymättömyys? Minusta on epäreilua vaihtaa sänkyä tai jopa miettiä eroa (!), jos ei ole edes suoraan sanonut missä mättää. Kyllä toiselle pitää antaa mahdollisuus parantaa tapansa.

lähtisi heti eroa miettimään. tosiasia vaan on se, että jos liikaa joutuu hautomaan asioita ja jättää sanomatta niiden ansaitsemalla äänenpainolla, johtaa se ongelmiin. kokemusta löytyy. parisuhdehelvetin saa aikaan niin monella tavalla. puhu suoraan ja kerro, miten paljon se painaa. jos ukko möksähtää tästä, niin kyllä se sen oppii vielä. pistä haistelemaan omaa persettään, niin eiköhän ymmärrä yskän.
H

Ominaishajua, sitä ei pidä mennä kaikenmaailman rexonoilla sotkemaan.
Nämä freonit ovat aikanaan saaneet naisen mieheen rakastumaan.
Niin, että annetaampa kaikkien ukkojen tuoksahtaa vaan...

Niin että hielle ja paskalle kaikki haisivat ennen vanhaan? Mun oli pakko sanoa miehelleni kun haisi joskus niin kamalalle väkevälle hienhajulle kun en voinut nukkua makuuhuoneessa, kun haju oli niin pistävää. Onneksi mies uskoi kerralla ja nyt tuoksuu puhtaalle ihonsa.

Menkääs jäähallin pukuhuoneisiin.En tiedä miten hyvissä halleissa ilmastointi pelaa mutta vähän alkeellisemmassa väkevä hienhaju valtava otteluillan jälkeen seuraavana aamunakin.