H
Hämmentynyt
Vieras
Olemme noin 55-vuotiaita molemmat. Nyt tuli esiin, että mies, jonka kanssa olen seurustellut noin puoli vuotta, on pettänyt jokaista aikaisempaa naistaan JA pahoinpidellyt humalassa kolme kertaa aiempia naisiaan. Minun seurassani hänestä ei ole humalassa näkynyt tuollaisia piirteitä, mutta mutta----
Tämä info tuli katkeralta eksältä, mutta mutta.
Pettäminen ei häiritse minua, uskallan katsoa sen osalta mitä tulevaisuus tuo, mutta tuo pahoinpitely. Mies kuitenkin itse halusi minulle nämä kertoa ja halusi vielä, että kuulen ne suoraan eksältäkin. Vei minut eksän eteen kuulemaan.
Pidän miehestä, enemmän kuin pidän oman kokemukseni ja tuntemukseni perusteella, mutta mutta---
Olen hieman sekaisin eivätkä ajatukset kunnolla kulje. Saisinko apua Teiltä, kiitos.
Tämä info tuli katkeralta eksältä, mutta mutta.
Pettäminen ei häiritse minua, uskallan katsoa sen osalta mitä tulevaisuus tuo, mutta tuo pahoinpitely. Mies kuitenkin itse halusi minulle nämä kertoa ja halusi vielä, että kuulen ne suoraan eksältäkin. Vei minut eksän eteen kuulemaan.
Pidän miehestä, enemmän kuin pidän oman kokemukseni ja tuntemukseni perusteella, mutta mutta---
Olen hieman sekaisin eivätkä ajatukset kunnolla kulje. Saisinko apua Teiltä, kiitos.