Miehen historia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmentynyt

Vieras
Olemme noin 55-vuotiaita molemmat. Nyt tuli esiin, että mies, jonka kanssa olen seurustellut noin puoli vuotta, on pettänyt jokaista aikaisempaa naistaan JA pahoinpidellyt humalassa kolme kertaa aiempia naisiaan. Minun seurassani hänestä ei ole humalassa näkynyt tuollaisia piirteitä, mutta mutta----
Tämä info tuli katkeralta eksältä, mutta mutta.
Pettäminen ei häiritse minua, uskallan katsoa sen osalta mitä tulevaisuus tuo, mutta tuo pahoinpitely. Mies kuitenkin itse halusi minulle nämä kertoa ja halusi vielä, että kuulen ne suoraan eksältäkin. Vei minut eksän eteen kuulemaan.
Pidän miehestä, enemmän kuin pidän oman kokemukseni ja tuntemukseni perusteella, mutta mutta---
Olen hieman sekaisin eivätkä ajatukset kunnolla kulje. Saisinko apua Teiltä, kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Hämmentynyt;11624478:
Tämä info tuli katkeralta eksältä, mutta mutta.
Pettäminen ei häiritse minua, uskallan katsoa sen osalta mitä tulevaisuus tuo, mutta tuo pahoinpitely. Mies kuitenkin itse halusi minulle nämä kertoa ja halusi vielä, että kuulen ne suoraan eksältäkin. Vei minut eksän eteen kuulemaan.

Kertoiko asian ensin ex vai mies? Mitä varten mies vei exän luo? Jännä tuo sinun ilmaisusi "katkera eksä", Ihan kuin nainen syyttelisi suotta. Mutta kyllä muakin ketuttaisi, jos joku äijä pettäisi ja löisi minua. Heti lähtisin pois. Vanhat synnit -jaa-a, enpä tiedä voisinko luottaa.

Kertoiko asian ensin ex vai mies? Mitä varten mies vei exän luo? Jännä tuo sinun ilmaisusi "katkera eksä", Ihan kuin nainen syyttelisi suotta. Mutta kyllä muakin ketuttaisi, jos joku äijä pettäisi ja löisi minua. Heti lähtisin pois. Vanhat synnit -jaa-a, enpä tiedä voisinko luottaa.
Mies kertoi heti suhteemme alussa tapahtuneesta. Naisen versio oli kärkevämpi. En tiedä, miksi vei eksän luo, mutta halusi viedä ja jättää minut kuulemaan eksän suusta kaiken katkeran paskan. Noh, jos ei ole katkera, ei hauku uusille eksän naisystäville eksää.
Luottamuspula minua tässä nyt häiritseekin. Haluaisin luottaa ja uskoa, mutta pystynkö? ja tosiaan, noi pettämiset minua ei häiritse, vain tämä (mahdollinen) väkivaltatilanne.

Viimeksi muokattu:
No jos sua häirtisee ne pätkiminen niin sitten ei ole muita vaihtoehtoja kuin mies kiertoon. Toisaalta ihmettelen miksi ylipäätänsä otat tuollaisen miehen riesaksi joka juo ittensä niin känniin että se tulee väkivaltiaseksi.

Exä on paska, mutta ei mies? Mun mielestäni mies on täyspaska, jos on pahoinpidellyt naisia ja juopottelee. Tietenkin jossain vaiheessa olisi tullut esille miehen tempaukset.

von S***/Hämmentynyt, että tällasen miehen olet tällä kertaa löytänyt.
Eipä käy sinua yhtään kateeksi. Tsemppiä vaan ja onnea, toivottavasti ei käy kovin kipeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Hämmentynyt;11625045:
Mies kertoi heti suhteemme alussa tapahtuneesta. Naisen versio oli kärkevämpi. En tiedä, miksi vei eksän luo, mutta halusi viedä ja jättää minut kuulemaan eksän suusta kaiken katkeran paskan. Noh, jos ei ole katkera, ei hauku uusille eksän naisystäville eksää.
Luottamuspula minua tässä nyt häiritseekin. Haluaisin luottaa ja uskoa, mutta pystynkö? ja tosiaan, noi pettämiset minua ei häiritse, vain tämä (mahdollinen) väkivaltatilanne.

Ymmärrätköhän nyt oikein, että tässä puhutaa väkivallasta, ei jätetyn (?)exän katkeruudesta? Ihan kuin olisit sitä mieltä, että ex on jollain tavoin itse ansainnut "kaiken katkeran paskan". Sinua on varoitettu, se ei tietenkään oikeuta sinun lyömiseesi, mutta olet tietoinen mihinkä olet sotkeutunut. Erittäin outoa käytöstä mielestäni miehen puolelta viedä sinut kuulemaan exän kertomus. Halusiko hän osoittaa avoimuutensa vai uhkasiko ex kertoa sinulle, jolloin mies oli nopeampi ja kertoi itse? Puolusteleeko mies jotenkin tekojaan ja onko hän piessyt muitakin naisia kuin tätä yhtä?

Puolusteleeko mies jotenkin tekojaan ja onko hän piessyt muitakin naisia kuin tätä yhtä?

Tuollahan se olikin ensimmäisessä viestissä mainittu, kolme kertaa on pahoinpidellyt entisiään! Nyt ne hälytyskellot kilkattamaan! Ja sekin, että on pettänyt kaikkia exiään -hei haloo! Miksi sinä tyytyisit tuollaiseen mieheen, vain oletko itse myöskin niin tasoton nainen, että kunnon miehet eivät sinusta kiinnostu?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä