Miehen himokkaat katseet loukkavaat naista

  • Viestiketjun aloittaja "sofi"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyllä mua ainakin ällöttää jos satun huomaamaan himokkaan katseen. Tulee esineellistetty olo. Mä tosin yleensä pyrin liikkumaan yleisillä paikoilla niin että en kiinnitä huomiota kehenkään niin eipä tule huomattua katsellaanko vai ei. Pukeutumisella pyrin minimoimaan katseiden kohteeksi joutumisen riskiä.
 
Miten määritellään himokas katse? Onko se katseen kohteen määriteltävissä täysin omien tuntemusten perusteella? Pitääkö miehen saada erektio, vai riittääkö himokkuuteen esim hikoilu, huulien nuoleskelu tai silmän iskeminen?
 
wwqs
Miten määritellään himokas katse? Onko se katseen kohteen määriteltävissä täysin omien tuntemusten perusteella? Pitääkö miehen saada erektio, vai riittääkö himokkuuteen esim hikoilu, huulien nuoleskelu tai silmän iskeminen?
Niisä tilanteissa joissa se on häirinnyt (loukatuksi tulemisesta en puhuisi) mies on selvästi antanut ymmärtää että kyseinen katse liittyy oman miehisen vetovoiman testaamiseen, usein siihen liittyy myös esim. sanallisia kommenteja. Kadulla katseet eivät häiritse enkä tuijottele sitä liityykö katseisiin eroktio vai ei.
 
Niisä tilanteissa joissa se on häirinnyt (loukatuksi tulemisesta en puhuisi) mies on selvästi antanut ymmärtää että kyseinen katse liittyy oman miehisen vetovoiman testaamiseen, usein siihen liittyy myös esim. sanallisia kommenteja. Kadulla katseet eivät häiritse enkä tuijottele sitä liityykö katseisiin eroktio vai ei.
Kiitos vastauksesta. Miten mies on näissä tapauksissa tämän katseen motiivin tuonut esille? Ymmärrän, että törkykommentit loukkaavat, jos niitä ei ole kaivattu. Jos sitten puhutaan nimenomaan pelkästä himokkaasta katseesta, niin mua kiinnostaa se, mistä voi tulkita pelkän katseen himokkaaksi. Toisin sanoen onko se tulkintavastuu vastaanottajalla.
 
Tositietoa
Voi jeesus :headwall: En tiiä tuttavapiirissä yhtäkään naista, jota miesten katse häiritsisi.
Se johtuu siitä, että naiset luulee että miehet katsovat heitä kokonaisuutena ja että miehet pitäisivät heitä ulkonäon perusteella kokonaisvaltaisesti hurmaavina. Todellisuudessa miehet tuijottaa naisten persettä, tissejä ja pillualuetta ja ajattelvat nämä naiset vain lihapaloiksi joihin olisi kiva työntää kikkeli.
 
wut
Se johtuu siitä, että naiset luulee että miehet katsovat heitä kokonaisuutena ja että miehet pitäisivät heitä ulkonäon perusteella kokonaisvaltaisesti hurmaavina. Todellisuudessa miehet tuijottaa naisten persettä, tissejä ja pillualuetta ja ajattelvat nämä naiset vain lihapaloiksi joihin olisi kiva työntää kikkeli.
Jonne 11v menee vain kikkelinsä kanssa takaisin ulos. Ehkä näet jonkun tytön siellä.
 
Silloin kyllä on jo melko häiritsevää tuollainen tuijottelu, jos oma mies on mukana. :) Kyllä joillakin pokkaa riittää! Nuorempana koin tuijottelun imartelevana, nykyään vähän kiusallisena. Musta on tullut varmaan joku hc-mammavaimo.
 
"jocelyn"
meni meriläinen vähän ohi asiastaan, ainakin otsikossa. pelkässä ohimenevässä katseessa ei ole mitään loukkaavaa aikuiselle ihmiselle (pikkuisten teinityttöjen tuijottelut ja rasvaiset kommentit ovat asia erikseen. kehtaattekin, aikuiset miehet! häpeäisitte edes vähän), mutta kaikenmaailman "menepäs tyttö keittämään kahvia silläaikaa kun miehet puhuu työasiat selviksi" tokaisut eivät vetele. työnkuvauksessani ei missään mainita että minä olen piikatyttö jonka takapuolta jokainen ohikulkeva mies saa läpsäyttää ihan milloin vain sille päälle sattuu.
 

Yhteistyössä