miehen haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Here we go again... :whistle: Sanoin juuri miehelleni että jos jonkun asian takia meille tulisi ero niin se on tuo seksin puute! :headwall: Mikä hemmetti voi mättää, ettei mies saa aloitetta aikaiseksi?! Joo EN tosiaan kaipaa mitään "miehesi on #&%?$!*" tms. kommentteja vaan kohtalosiskojen ja haluttomien miesten kommentteja.

Kun vielä imetän, en ole järin innokas tekemään aloitetta, varsinkaan kun on liian monta torjuntakokemusta. Viime kesänä ollaan viimeksi rakasteltu (vieläpä miehen aloite!) mutta taukoon on "hyvät" syyt (mm. rankka raskaus+synnytys). Nyt oon jo 2kk ootellut ja yrittänyt antaa miehelle aikaa. Alan taas mennä samoille raiteille että alan "painostamaan". :ashamed:

Onhan tässä kaikkea: pienten lasten vanhemmat on väsyneitä, mutta mun mielestä kaipaa vain hieman kekseliäisyyttä ja viitsimistä että löytää ajan yhteiselle hetkelle. Kyllä mies jaksaa noita autojuttujakin tietsikasta lueskelle kun senkin ajan voisi käyttää muuhun... :whistle:

Niin olen aika turhautunut ja surullinen koska rakastan miestäni enkä muutenkaan lastenkaan takia haluaisi edes ajatella eroa. Mutta en myöskään halua elää seksitöntä elämääkään! :kieh:

Lähes sama vika rahikaisella....

Just sain taas yks ilta pakit ja oli sitten ihan pakko nousta keskellä yötä kysyyn että mikä mussa on vialla.Ei kuulemma mikään...
Jatkoin inttämistä ja sanoin ettei pitäs mua ihan tyhmänä!

Lopulta mies suostu sanoon että ei voi tehdä mieli,koska minä kuulemma teen asiasta niin ison numeron ja puhun asiasta päivittäin.
Itse olin kyllä vähän eri mieltä( :whistle: ) mutta eipä tässä nyt muu auta kun antaa asian olla :\|

Meillä sitä seksiä on about kerta kk,joka ei riitä mulle! Varsinkin kun en läheskään joka kerta sitä täydellistä tyydytystä saa.Oon kyllästynyt aina hoiteleen itseni aktin aikana,kun mies huolehtii tasan itsestään.
Tuntuu että elämän parhaat vuodet menee "hukkaan" kun seksielämä on tätä :ashamed: :ashamed:
Mutta tuntuu myös niin vähäpätöseltä syyltä erota..Sekin nimittäin on vaikeimpina aikoina käynyt mielessä.Mutta ehkä tästä mennään vaikeuksien kautta voittoon :D

Meillä oli tismalleen sama ongelma noin vuosi sitten.. Laskin että sain vain 3 kertaa vuoden aikana ja aloin puhumaan miehelle asiasta. Oli haluton keskustelemaan ja sanoi että painostan häntä kun halusin selvyyttä tähän asiaan.. Kertoi sitten minun pitkän purnaamisen jälkeen, että kun ei harrasta seksiä niin ei sitä sitte oikein haluttakkaan.. kuulema sama kapakassa käynnissäki eli kun ei käy baareissa ei sinne haluakkaan mennä. Osan laitto väsymyksen piikkiin.. Aloin jo sitte epäillä, että onkohan miehellä potenssi-ongelmia, mutta kun vaivihkaa aamuyöstä hipaisin häntä alhaalta niin kyllähän se siellä terhakkana seisoi :whistle:
En sitten puhunut asiasta moneen viikkoon niin se tepsikin ainakin minun mieheen eli hän teki aloitteen.. Voi kyllä johtua siitäkin, että aloin huolehtimaan itsestäni eli lenkkeilin, kävin parturissa, ostin uusia vaatteita yms. Eka kerralla kävi vain niin ettei hän sitten loppupeleissä saanut, mutta koska hän näki kuinka minä nautin aktista niin jatkettiin pari kertaa viikossa "harjoituksia" ja siitähän se innostus sitten alkoi. Nyt ollaanki sitte vällyjen välissä keskimäärin 2-3 /vko. Ja molemmat saa tyydytyksen.
Kyllä se siitä lutviintuu ku antaa vain aikaa toiselle.. Nyt tuntuu siltä, että kun seksi sujuu kaikki muukin on paljon paremmin.. Alussa tuli tosiaan mieleen ero-jutut ja muut, mutta onneksi jaksoin olla kärsivällinen ja odottaa.. Sananlaskukinhan sanoo, että " Hyvää kannattaa odottaa..!!"
Tsemppiä teille siskot! :wave:

Meillä samaa vikaa nyt raskauden aikana...
Tosin seksiä on kerran viikossa, mutta minulle se on liian vähän entiseen päivittäiseen verrattuna.
Itsellä tekisi mieli mutta mies ei oikein innostu.
Onneksi on puhuttu asiasta ja mies on ihan reilusti myöntänyt että vaavi masussa häiritsee.
Siis ei se itse masu vaan pelkää että vauvalle käy jotain.
Minusta se ei ole ollenkaan ihme, ekaa odotetaan ja onhan se tosi uutta molemmille.
Sanoisin tähänkin että puhuminen kannattaa aina.
Ei kannata ehkä vetää näitä "mikä #&%?$!* mussa on vikana!!!" kilareita, siitä miehet vaan hermostuu entisestään, vaan puhua ja kuulostella ja kysellä ihan asiallisesti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 22:21 vieras kirjoitti:
Meillä samaa vikaa nyt raskauden aikana...
Tosin seksiä on kerran viikossa, mutta minulle se on liian vähän entiseen päivittäiseen verrattuna.
Itsellä tekisi mieli mutta mies ei oikein innostu.
Onneksi on puhuttu asiasta ja mies on ihan reilusti myöntänyt että vaavi masussa häiritsee.
Siis ei se itse masu vaan pelkää että vauvalle käy jotain.
Minusta se ei ole ollenkaan ihme, ekaa odotetaan ja onhan se tosi uutta molemmille.
Sanoisin tähänkin että puhuminen kannattaa aina.
Ei kannata ehkä vetää näitä "mikä #&%?$!* mussa on vikana!!!" kilareita, siitä miehet vaan hermostuu entisestään, vaan puhua ja kuulostella ja kysellä ihan asiallisesti.

Ensin aluksi, kiitos tsemppaajille ja kohtalosiskoille! :hug: Sitten tämän toisen vieraan kommenttiin. Juu juteltu ollaan ties kuinka monta kertaa ja samaisesta ongelmasta kärsin ekan raskauden aikana: ei seksiä lainkaan sen jälkeen kun testi oli tehty. Kun halut alkoi palata miehellä esikoisen syntymän jälkeen, tulin uudelleen raskaaksi. :/ Ja tosiaan taas täällä mennään!

Tiedän että miehet hermostuu "mikä mussa on vikana?" tivaamisista, mutta kyllä sitä itsekin hermostuu kun ei saa -piip- sitten vaikka kuinka keikistelisit tms. tekisi. :whistle: En mielestäni ole ruma tai etova, ihan tavallinen nainen, jolla on suuret intohimot. :whistle: Mies on vain järjettömän saamaton tässä asiassa ja luulen myös että kyse meilläkin siitä että kun ei oo seksiä ei sitä kaipaakaan.

Joten näin aluksi olisin kovin tyytyväinen jos saisin edes JOSKUS, kerran kuussa tai jotain! :kieh: