Miehen haluttomuus ja ennenaikainen siemensyöksy :( Mitä on tehtävissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Tuollainen normaali nuorimies, vielä alle kolmenkympin ja haluttomuus kestänyt yli vuoden. Jonkin verran on haluja, mutta huomattavasti vähentyneet, seksiä onkin n. 0-5krt kuussa, omasta aktiivisuudestani riippuen. Ryhtyy siis joskus seksiin, vaikka ei niin tekisi mielikään, mutta ei sitä kuitenkaan vastustakaan.
Halujen väheneminen koskee myös itsetyydytystä, ei sitäkään nykyään harrasta pahemmin.
Nyt on jonkun aikaa ollut ongelmana se, että miehellä tulee kuin varkain siemensyöksy, ja orgasmi jää puuttumaan. Mies itse laittaa väsymyksen piikkiin, mutta itse olen jo hieman huolestunut.
Aamuseisokki on heikentynt, eikä ole enää joka aamuista, samoin ns. krapulapanetus on jäänyt pois.

Mitä tässä on tehtävissä?

itselläni myös haluttomusu vaivaa...ei ole edes itsetyydytys haluja...kerran viikossa annan miehelle ja koitanm pitää hänet tyytyväisenä.

Ehkä vähän vaivaa tää muakin, koska en halua että suhteemme kaatuu mun halottumuuteen. Ja kyse ei oel miehestä, ettenkö sitä haluisi, ei vaan haluta.

ensin tuli haluttomuus, sitten ennenaikainen laukeaminen.

Ja ei en ole mies, vaan vaimo joka on huolissaan miehestään. Ja mies taas sellainen, että hänestä on noloa mennä alapääasioiden takia lääkäriin :headwall:
jonkin verran olen koittanut puhua, että lääkäristä voisi saada apua, että vika voi olla ihan jossain muualla kuin itse vehkeessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No nämä on ainakin yhteydessä toisiinsa. Jos harrastaa seksiä harvoin, väkisinkin mies laukeaa pian! En kylläkään ole sellaisesta kuullut, ettei mies saa orgasmia lauetessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No nämä on ainakin yhteydessä toisiinsa. Jos harrastaa seksiä harvoin, väkisinkin mies laukeaa pian! En kylläkään ole sellaisesta kuullut, ettei mies saa orgasmia lauetessaan.
Vaikka et ole kuullut niin silti se on totta.

Vaikka et ole kuullut niin silti se on totta.

Tarkoitin ap:lta tarkistaa, tarkoittiko tosiaan miestä vai itseään. Ehkä koko juttu olikin vaan provo.

Tosiaan mieheltä jää orgasmi saamatta, vaikka laukeaakin.
Olen ymmällään, koska näin on käynyt nyt pitkään monta kertaa peräkkäin. Touhu loppuu kun mies sanoo "taas meni jotenkin ohi".

Yhteistyössä