miehen fb-kavereista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras..

Vieras
eli turhaahan tää on jurputtaa täällä kun hermot menee muutamaan miehen fb-kaveriin, tyttöjä kun ovat. pari eksää ja pari sellaista tuttavuutta kenet on tavannut meidän suhteen aikana ja kuulemma joiden kanssa on vaan kaveri mutta kun mitään muuta yhteistä heillä ei vaikuta olevan kuin tuo fb missä kuitenkin keskustelee ja kommentoi niin ärsyttää. ei yhteisiä kavereita, ei yhteistä työpaikkaa tai koulua, ei mitään.

mun hälytyskellothan kilkkaa ihan täysin ja joo, sama tilanne on ollut pari vuotta joten minkäs mä asialle voin.

tai nuo eksät...molempien kans mies ollut se heikompi osapuoli eli toinen pettäny ja toinen vaan jättäny mutta silti se vatipää haluaa nuo eksät fb-kavereiks. se pettäny yrittää lirkutella koko ajan kaikkee kivaa mutta yleensä mä osaan asennoituu siihen et se on exä, nyt vaan jurppii kovasti :(

eniten ärsyttää tuo selkee yhteydenpito. joo tiiän olevani mustasukkanen. mutta silti se ärsyttää. eksät on eksiä, ei niiden kans tartteis lirkutella, ja vielä epäilyttävämpää on joku satunnainen tuttavuus :(

Kysy mieheltä missä se on tutustunu noihin tuttavuuksiin?
Jos eksä alkaa lirkuttelemaan niin käske miestäsi tekemään selväksi ettei ole kiinnostunut, mieluiten niin että olet itse vieressä ja näet sen.
Sanot että sua loukkaa ja epäilyttää tollanen, jos alkaa huutamaan jotain siitä miten hänen ei tarvi kuunnella tälläistä tai suuttuu täysin ja jäät ilman vastauksia, voit olla aika varma että pettää.

Eikö sitä parisuhtessa VOI tehdä kompromisseja, että jos sua ne exät häiritsee, niin mies ei niiden kanssa viestittele?

Näin.
Olen itse sitä mieltä että eksät jäävät aina menneeseen elämään jos ei yhteisiä lapsia ole.
Satunnaisesti voi kysyä kuulumisia,jos se sattuu kiinnostamaan jostain syystä(itseäni ei).
Jos kumppani ei pidä viestittelystä, niin tottakai viestittely lopetetaan.
Hulluahan se on jos eksä menee edelleen nykyisen edelle, ollaan henkisesti jossain koukussa vieläkin eksään.

eksien kans mies haluaa olla kohtelias...(joo, haloo kun ne pettäny ja jättäny) eli se ei halua että ne loukkaantuu.
ei osaa selittää sen kummemmin noita paria muuta neitokaista eli baareissa ovat kai tavanneet mikä joo ärsyttää suunnattomasti mutta ei se tapaaminen niinkään vaan se että ovat ruvenneet ihan aktiivisesti pitämään yhteyttä.
miehen mukaan ovat kavereita eli ilmeisesti silloin tapaamisella joku kolahtanut mutta eivät ole fyysisesti siis tekemisissä ilmeisesti lähes lainkaan mutta sosiaalisessa mediassa joo, en tiiä ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa tällä?!

ja siis jollain tasolla mielestäni tääkin jo on pettämistä vaikkei mitään fyysistä sit ois ikinä ollutkaan :(

Joo, kyllähän toi aika epäilyttävältä kuulostaa.
Miten niin mies ei osaa selittää noita paria neitokaista?
Siis, miten voi muka olla "osaamatta"?
Eipä tule mieleen muuta tilannetta kuin että baarissa tutustunut viehättäviin mimmeihin, on miettinyt pettämistä varmasti ainakin ajatuksen tasolla jo..
Ja toi että kohteliaisuudesta muka pitää yhteyttä eksiinsä, voi tsiisus..
Totuus jota tuskin mieskään myöntää itselleen on se että ajattelee josko heistä vielä tulis jotain.

Haluaa olla kohtelias!!! KIVA! Ja sen suurimman kohteliaisuuden voisi näyttää vaikka kotona omalle puolisolle ja heivata nämä ex:t huit helvattiin, JOS se on sulle todella suuri juttu...?

Meillä mies ei edes, Luojan kiitos, kuulu fb:hen tai muuhunkaan someen. Itse olin fb:ssa ja kyllähän sinne ajan saatossa kertyi kavereiksi näitä satunnaisia tuttavuuksia töistä, hararstuksista, baareista joiden kanssa ei varsinaisesti mitään yhteistä edes ollut. Joidenkin kanssa tuli jonkin verran jopa viestiteltyä. Ihan täysin harmittomasti tosin. Sitten tuli stoppi ja suljin koko fb:n. Syystä, että koin tuon kuitenkin jollain tavalla olevan itsetunnon pönkittämistä ja sellasta "Ah, totakin kiinnostaa mitä mä teen". Lisäksi mua ei pätkän vertaa kiinnostanut näiden puolituttujen postaukset. Joten kesäkuussa loppui mun some-elämä ja olen erittäin tyytyväinen ratkaisuun.

Ap:n tapaukseen vaan, että voihan tuo viestittely olla miehesi puolelta täysin harmitonta egon pönkittelyä. Joskin typerää sellaista.

Yhteistyössä