Mielettömän kateellinen miehen kavereista/menoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lopen uupunut...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lopen uupunut...

Vieras
Joo, se on ollut koko päivän kavereidensa kanssa ja juonu muutaman oluen niitten kanssa ja mä oottanu koko päivän että saisin olla miekkosen kanssa kahdestaan.
No se tuli äsken sisälle tuolta ulkoota ja ilmotti että menee käymään sen kaverinsa tykönä ja tulee tunnin päästä.

Mä oon ihan v**un mustasukkanen tai kateellinen kun sillä on kavereita eikä se KOSKAAN kysy multa meneekö johonki vaan päättää että nyt hän menee... Mä parkuen (mikä on harvinaista )pyysin sitä jäämään mutta ei ku pienessä sievässä on vaan PAKKO päästä sinne eikä mulla siis mitään vaikutusvaltaa hänen menoihinsa. (ikinä )
Mä taas en lähde mihinkään jos mies niin pyytää ja kysyn aina jos haluan johonkin mennä. Ja mä en osaa mennä vaan jos multa pyydetään että älä mee, kun mulla tulee ihan sairaan huono omatunto mille en mitään voi. Ja voi perse mähän en 90% kerroista mene mihinkään kun mies niin pyytää... Ja mun täytyy sitte aina päästää se, jos alan kinaamaan ni ei se tuu sieltä välttämättä ollenkaan vaan alkaa kunnolla ryyppäämään. Mä olen niin vi*un täynnä jo tätä hommaa että päivää!!! |O

Ja mä en mene koskaan yleensäkkää mihinkään kavereita ku on pyöree nolla. Yksin käyn ajelemassa hetken autolla ja menisin kyllä ostoksille tai johonkin syömään mutta eipä oo rahaa semmosiin...

itsepä sen pahimman ongelman sanoit : sulla ei ole kavereita yhtään :(
nyt äkkiä - ihan todenteolla - niitä hankkimaan ! usko pois, se piristää ja ei miehenkään menot enää haittaa niin paljoa!

Kuulostaa tutulta. Meillä oli tota samaa, ennenkuin itse ymmärsin, että ero tulee jos asia ei muutu. Ja tässä tapauksessa sun on muututtava. Sun miehelläsi on kavereita ja hänellä on oikeus viettää aikaa heidän kanssaan. Itselläni myöskään ei ole yhtään kavereita, mutta olen opetellut keksimään jotain tekemistä yksin. Tosin miehen kanssa ollaan sovittu, että menoista sovitaan mahdollisimman tarkasti etukäteen...
Mutta tosiaan, et ole ainoa. Kovasti on täälläkin paruttu 'älä mee' ja se on varmasti miehelle ollut raskasta. Nykyään menee loistavasti kun olen itse muuttunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
itsepä sen pahimman ongelman sanoit : sulla ei ole kavereita yhtään :(
nyt äkkiä - ihan todenteolla - niitä hankkimaan ! usko pois, se piristää ja ei miehenkään menot enää haittaa niin paljoa!

Tää on niin pieni kylä että on hankala saada kavereita :( Esim mitään kerhoja mammoille ja lapsille ei ole, Kunnollista puistoa ei ole, ei täällä ole mitään missä niihin muihin voisi tutustua.

Ala hankkimaan omaa elämää, hyvä ihminen! Omia ystäviä, omia harrastuksia niin parisuhdekin voi paremmin. Ei kukaan tule sua himasta hakemaan ja ystävystymään. Ei tollanen suhde ikinä tule toimimaan ja miehellesi rankkaa katsoo kun muija jää aina kotiin turpa väärinpäin- ei ole ihmekkään että lähti.

Se on kyllä ärsyttävää ja väärin että toinen saadaan tuntemaan syyllisyyttä siitä että on menossa. Tai suuttumalla pilataan se toisen mahdollinen ilta sitten.

Todella sieltä ja syvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Se on kyllä ärsyttävää ja väärin että toinen saadaan tuntemaan syyllisyyttä siitä että on menossa. Tai suuttumalla pilataan se toisen mahdollinen ilta sitten.

Todella sieltä ja syvältä.

No, tää nyt oli todellakin eka kerta ku olen koittanu estellä ihan todella kovasti.
pakko kai tää paska on niellä ku sitä kurkkuun tungetaan...

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
parisuhteessa kumppani on kavereita tärkeempi, miksei ap pääse miehen mukaan`?

ööh ? eikö parisuhteessa saa olla omiakin menoja ?
eikä ne toisen menot edes välttis kiinnostais ( mun mies ei kyllä esim hingu mun mukaani "tyttöjen iltaan" tai minä jonnekin tallille kittaamaan kaljaa ja räpeltämään autonraatoa ukon mukaan - no thanks ) .

Kyllä täytyy sanoa, että en mäkään tykkäis jos mies tissuttelis päivän ja ilmottas vaan lähtevänsä johonkin. Ainakaan jos on lapsia. Lapsettomalla asia ois hiukan eri.. Eikö niillä miehen kavereilla ole vaimoja/tyttöystäviä keneen voisit tutustua?

eikä ne toisen menot edes välttis kiinnostais ( mun mies ei kyllä esim hingu mun mukaani "tyttöjen iltaan" tai minä jonnekin tallille kittaamaan kaljaa ja räpeltämään autonraatoa ukon mukaan - no thanks ) .

mut jos mies tietää, ettei ap:lla ole kamuja... miksei ota mukaan

Miehillä on miesten juttuja ja naisilla on naisten juttuja (ainakin mulla ja mun frendeillä) mitä on kiva puhua ilman että jonkun mies ottaa osaa keskusteluun tai on kuulemassa. Joskus ollaan kimpassa frendeillä mutta en ikinä halua luopua naisten omasta höpinä porukasta ja / tai kuunnella kundien juttuja mitkä ei oikeesti aina hirveesti kiinnosta

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

En vois edes mennä kun on toi 2 vee vahdittavana ja huolehdittavana...

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

no ei se ole mun mielestä siltikään mikään ratkaisu. omia menoja saa olla, piste. ei sitä puolisoa tarvi "säälistä" aina mukaan ottaa.
kyl se ainoo ratkaisu olis mun nähdäkseni se, että ap vaan etsisi niitä kavereita. netin kautta, lähikaupungista, mistä tahansa.etsivä löytää kyllä !

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt se ei kuulemma tule ollenkaan kotiin kun kerran sovin yhden iki vanhan "hyvänpäivän tutun" kanssa kahvittelut sen jälkeen kun se tulee... VITTU MIKÄ MULKKU!!!!

mun on ihan pakko - ei pahalla! - kysyä, että sovitko sä kenties tän sun kahvittelusi suurimmaksi osaksi siitä syystä, että saisit sen miehesi tulemaan kotiin ?
naisten logiikka kun on joskus... kieroutunutta :snotty:

Yhteistyössä