Miehen fantasiat

  • Viestiketjun aloittaja Utopiaa
  • Ensimmäinen viesti
Utopiaa
Kiinnostaisi tietää mitkä ovat miesten yleisimmät fantasiat?kuuluuko niihin kuinka monella anoppi,oman naisen ystävät tai omien kavereiden naiset?toivottavasti täältä löytyisi rohkeita miehiä jotka rehellisesti vastaavat..
 
Horny Male
Heh... No fantasioihini kuuluu milloin mitäkin, mikäs siinä kun on runsas mielikuvitus. B)

Viime aikoina on tullut herkuteltua fantasialla puolison sinkkukaverista, poloinen kovassa puutteessa.
 
Horny Male
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 14:02 Utopiaa kirjoitti:
Lisään jatko kysymyksen että olisitko sitten valmis toteuttamaan tämän fantasian jos et siitä ikinä kiinni jäisi?
Hm... Varmaankin jättäisin väliin, jos moiseen ryhtyisin siihen pitäisi olla puoliskoni suostumus. Parisuhteen kantava voima kun mielestäni on avoimuus, luottamus, yms.

Niin ja enhän voi tietenkään tietää sitä onko fantasiani kohde itse innostunut koko asiasta.

Sehän fantasioissa parhainta onkin kun niitä voi mielensä mukaan hallita, todellista elämää ei niinkään.
 
Hiira
Meillä mieheni fantasioi just jonku rehevän vähä pyöreämmän naisen kans naimisesta, sais olla mielellään vanhempikin. Hänellä on yleensä kovat halut, innokkaampi siis kuin minä joka olen iltaisin rättiväsynyt. En siis kovin kiihkeää seuraa ainakaan joka ainut ilta! Annoin miehelleni luvan etsiä joku panopuu, minkä luo mennä kun oikein pakottaa. Ei ole ainakaan vielä käynyt missään. Yleensä juovuspäin jutut on levottoman puoleisia. Mun puolesta vois käydä joskus jossain naimassa jos se on vaan pelkkää seksiä. Olen varma että tunnetasolla meidän väliin ei kukaan pääse. Vois se silti olla vähän vaarallista leikkiä.... Niin sen olen sanonut että ketään mun ystävätärtä eikä sukulaisia ei mennä kokeilemaan.
 

Yhteistyössä