Miehen exä huutele rivouksia

• Viestiketjun aloittaja nyxä
  • Ensimmäinen viesti
nyxä
Mitä ootte mieltä naisesta kun se lapsia miehelle tuodessaan huikkaa lopuksi sillee virnistäen oven raosta, että "ootko saanu hyvin minuuttipeliä?" Ja nikkaa silmää. Aaarghh.

joo ei miehellä mikään iso oo eikä kestäväkään, mutta aika suorat puheet. Kerran kysyi suoraan, että ootko tyytyväinen tämän kaluun, ite ei ollut kuulemma. Kyllä mä oon tyytyväinen, ihan OK.

Miehelle en viitti sanoa mitään kun vois luulla, että oon mustis exälle.

vvv...
:D ompas hauska exä! Oikeesti aika huvittava :D

Voi voi, kylläpä hänen on täytynyt olla ahdistunut suhteessaan. Mieti miten tollanen on syönyt naista.
Jos ikinä mitään kommentoit, niin totea vaan, että ilmeisesti oli ihan hyvä vaan että erosivat ja hymyile kauniisti päälle <3

viera.s
Mä en olisi kyllä tajunnut, että "minuuttipeli" viittaa johonkin rivouksiin. :O

Et kai sinä ole alkanut tuollaisista sen exän kanssa keskustelemaan? Älä kommentoi sille seksielämäänne mitenkään, edes positiiviseen sävyyn. Sellainen kuulostaa siltä, että olet puolustuskannalla aiheesta tai mielestäsi nämä on ihan ok puheenaiheita exän kanssa.

ffdd
Alkuperäinen kirjoittaja nyxä;30162603:
Mitä ootte mieltä naisesta kun se lapsia miehelle tuodessaan huikkaa lopuksi sillee virnistäen oven raosta, että "ootko saanu hyvin minuuttipeliä?" Ja nikkaa silmää. Aaarghh.

joo ei miehellä mikään iso oo eikä kestäväkään, mutta aika suorat puheet. Kerran kysyi suoraan, että ootko tyytyväinen tämän kaluun, ite ei ollut kuulemma. Kyllä mä oon tyytyväinen, ihan OK.

Miehelle en viitti sanoa mitään kun vois luulla, että oon mustis exälle.
'ihan ok' ei tarkoita sitä että olisit tyytyväinen.
Muista kuitenkin että seksi on paljon muuta kuin kalun koko. Minun miehelläni on suorastaan valtava, en tiedä johtuuko kalun koosta halut, mutta vähintään kerran päivässä haluaa. Olen itse pienikokoinen nainen, myös 'sieltä' ja paikat hellänä istumatöyöhön saavun lähes joka aamu :p
Onneks halut sentään kohtaa ja mulle sopii vaikka joka ilta/aamu.

Yhteistyössä