Miehen EX...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petja

Vieras
Mieheni ex haikailee mieheni perään!
Muuten en ole mustis, mutta koskien tätä exää taidan hieman olla... Hän lähettelee kummallisia viestejä, kuten että ikävöi ja pus ja hali, mutta heidän erostaan on jo useita vuosia! Mies lähettää takaisin asiallisia viestejä, joissa usein mainitsee myös minut, että olen osa hänen elämää nykyään ja that's it. Miehen kanssa ollaan puhuttu, ja on sanonut useasti että hieman itseäänkin häiritsee että miksi lähettelee moisia viestejä, ja että hän ei ikinä ottaisi exäänsä takaisin. No sinänsä ei siis syytä huoleen, mutta mikä ihme saa naisen toimimaan noin? Molemmilla on kuitenkin jo uudet perheet!

Selvennykseksi siis olen nähnyt näitä viestejä sekä ne mitä mieheni on niihin vastannut, ja sävy on hyvin erilainen mieheni viesteissä, kylmän asiallinen, mutta silti nainen lähettelee näitä viestejä. Outoa minusta.

enpä tiedä mutta miehesi kannattaisi lopettaa niitten asiallistenkin viestin laitto eikä sillä ruokkia sen naisen päähän pinttymää että sen juttuihin vielä vastataan.

mun gubben exä harrastelee tuota. voi soitta ajoskus keskellä yötä, mutta mies muistaa vielä numeron, siksi ei vastaa. ja joskus tulee "kukaan ei välitä musta, tapan itteni byyhähää" viestejä joihin mies on lakanut jo aikaa sitte vastaamasta. kyllä mäki siitä tulin tosi vihaseks ja mietin kauan että mitä se akka tekee...?

mutta jos mies on vaan niin ylimaallisen ihana niin tottakai. :) se vaan pitäss saada loppumaan.
pyydä miestäsi aloittamaan seuraava viesti näin : tämä on viimeinen kerta kun vastaans un viesteihin... *selitystä miksi ja hyvää loppuelämää hei hei ja kiitos.*

Alkuperäinen kirjoittaja .:
ja jos tuon on miehesi mielestä häiritsevää niin miksei vaiha numeroansa?

Kyllä nyt ennemmin numeron vaihtoa kannattaisi sanoa asiasta suoraan (tai siis tekstiviestin välityksellä) ettei tuollainen ole enää sopivaa kun on uusi perhe.

Sehän tässä onkin kun heillä on iso yhteinen kaveripiiri, en voi heitä täysin erottaa toisistaan. Toisiaan he eivät näe, mutta en voi kieltää enkä halua kieltää vastaamasta, koska uskon että jos mieheni mua rakastaa niin hän ei mitään väärää tee ja jos on tehdäkseen niin siinä ei mun kiellot ja käskyt auta.. Lähinnä pointtina on se, että mikä saa naisen toimimaan näin, koska minä näen sen jo säälittävänä! Todella säälittävänä... Ja niin näkee miehenikin.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
ja jos tuon on miehesi mielestä häiritsevää niin miksei vaiha numeroansa?

Kyllä nyt ennemmin numeron vaihtoa kannattaisi sanoa asiasta suoraan (tai siis tekstiviestin välityksellä) ettei tuollainen ole enää sopivaa kun on uusi perhe.

tarkotinkin että jos se akka ei vaan lopeta ja se on oikeesti tosi häiritsevää...

ei näitä viestejä niin usein tule että kokisi sen häiritsevänä ja omasta mielestäni olisi jo ylireagointia numeron vaihto :) Mutta toki, jos homma lähtee täysin käsistä niin jotain on tehtävä..

Yhteistyössä