Miehen ex vittuilee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
Mulle miehen kautta. Syyttää mua miehen tekemistä ratkaisuista lapsensa suhteen. Eihän tuossa mitään, tuo on ihan normaalia varmaan uusperheissä ja odotettavissa kun siirrytään saman katon alle.. Mutta mies ei ymmärrä millään, että mua loukkaa miten tuo ex puhuu minusta, tuntematta minua! Syyttää asioista mitä en todellakaan ole tehnyt. Ja miehen mielestä tämä huolehtii vain lapsestaan ja minä olen hullu, mustasukkainen raivopää :( Kai mulla on oikeus suuttua, jos minusta puhutaan epäkunnioittavasti ja oletetaan asioita?!

Mulle miehen kautta. Syyttää mua miehen tekemistä ratkaisuista lapsensa suhteen. Eihän tuossa mitään, tuo on ihan normaalia varmaan uusperheissä ja odotettavissa kun siirrytään saman katon alle.. Mutta mies ei ymmärrä millään, että mua loukkaa miten tuo ex puhuu minusta, tuntematta minua! Syyttää asioista mitä en todellakaan ole tehnyt. Ja miehen mielestä tämä huolehtii vain lapsestaan ja minä olen hullu, mustasukkainen raivopää :( Kai mulla on oikeus suuttua, jos minusta puhutaan epäkunnioittavasti ja oletetaan asioita?!

Otappa itse yhteyttä tähän lapselliseen exään ja selvitä asia napakasti, ilman huutoa!

[QUOTE="vieras";23152595]No koska sinä oletat meidän olevan ajatustenlukijoita niin luultavasti muutenkin kommunikoit mielenkiintoisesti ja oletat asioista enemmän kuin ne ovat.[/QUOTE]

Nojoo, en minä tässä yksityiskohtaisesti voikkaan asioita kertoa, ymmärrät varmaan miksi?! :)

[QUOTE="aapee";23152632]Nojoo, en minä tässä yksityiskohtaisesti voikkaan asioita kertoa, ymmärrät varmaan miksi?! :)[/QUOTE]

No sitten on kai turha olettaa mitään järkeää kommenttiakaan aiheesta :D

Yhteistyössä