Miehen ex ottaa yllättäen yhteyttä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nikittä

Vieras
Kysyn tällaista siksi, että oman mieheni kymmenen vuoden takainen ex, tultuaan jätetyksi, otti mieheeni yllättäen yhteyttä. Itsestäni tuntuu kummalliselta, että joku noin monen vuoden jälkeen ylättäen hakee lohtua entisestään, ajattelematta lainkaan esim. tämän nykyistä elämäntilannetta. Mies itse kertoi minulle tästä eksän yhteydenotosta, viiveellä tosin ja oli selvästi sekoittanut omat tunteensa ko. asian takia. En tiedä heidän suhteensa eron syistä tms. mutta tosi kummalta tuntuu ja sekottaa omiakin ajatuksiani. Miksi joku turvautuu hädänhetkellä MINUN mieheeni? Onko muilla vastaavanlaisesta kokemusta? Kuinka asiaan suhtauduitte?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 23:28 Nikittä kirjoitti:
Kysyn tällaista siksi, että oman mieheni kymmenen vuoden takainen ex, tultuaan jätetyksi, otti mieheeni yllättäen yhteyttä. Itsestäni tuntuu kummalliselta, että joku noin monen vuoden jälkeen ylättäen hakee lohtua entisestään, ajattelematta lainkaan esim. tämän nykyistä elämäntilannetta. Mies itse kertoi minulle tästä eksän yhteydenotosta, viiveellä tosin ja oli selvästi sekoittanut omat tunteensa ko. asian takia. En tiedä heidän suhteensa eron syistä tms. mutta tosi kummalta tuntuu ja sekottaa omiakin ajatuksiani. Miksi joku turvautuu hädänhetkellä MINUN mieheeni? Onko muilla vastaavanlaisesta kokemusta? Kuinka asiaan suhtauduitte?

Ajattelisin että naisen täytyy olla vähän epätoivoinen. Kumpi heistä jätti?
Jättikö nainen aikionaan miehesi tämän nyt päättyneen suhteen vuoksi? Jos, niin hän voi ajatella että nyt kannattaa kokeilla paluuta entiseen, onhan "välissä" vain yksi suhde (hänellä) vaikkakin venähti kymmeneksi vuodeksi ja että ehkäpä mies ottaisi nyt takaisin...
Todella ajattelematonta häneltä, tältä naiselta siis.
Oikeesti: ei tuota kukaan voi tietää että mitä sen naisen päässä liikkuu ja mitkä on syyt. Heitinpä vai tässä yhden selittelyn mikä ekana tuli mieleen.

oman exän kans kävi just noin... ja sitte minust tuli ex... mutta eipä niilläkään kauaa kuulemma onni kukoistanut, samat p*t oli kaatuneet niskaan kuin aikaisemminkin.

Olen pitänyt yhteyttä vanhaan miesystävääni, taisi tulla meidän tapaamisesta 10 v täyteen, kun mies lähetti mulle viestiä ja kyseli kuulumisia. Nyt meidän tapaamisesta on kulunut noin 18 vuotta ja edelleen joitain viestejä lähetellään satunnaisesti, lasten synttärikuvia vaihdellaan tms. En näe siinä mitään pahaa. Meidän suhde kaatui aikoinaan miehen sekoilujen vuoksi. Aviomies tietää eikä sillä ole ainakaan omien sanojensa mukaan mitään tätä yhteydenpitoa vastaan. Riippuu varmaan viestien luonteesta, meillä ne on täysin ystäväpohjalla.

Mä voisin kyllä kuvitella ottavani yhteen exääni yhteyttä ihan muuten vain, pelkästä uteliaisuudesta tietää miten toisen elämä on mennyt. Mutta en mä sitä haluaisi tavata tai muuta - just voisi olla kiva vaihtaa lasen synttärikuvat tms. Hyvän joulun toivotukset ollaan lähetelty toisillemme - erosta on jo yli 10v.
Mutta meillä kans miehen ex kovasti otti yhteyttä ja purki sydäntään kun uudesta miehestään erosi. Se ei mun mielestä kyllä ihan asiallista ollut. Mitä se hänen exälleen kuuluu minkälainen uutensa oli ja kuinka huonosti kävi. jotenkin vielä inhottavammalta mieheni kannalta tuntui, että juuri tämän uuden kanssa exä häntä oli pettänyt. Ei noita exien tarkoitusperiä kyllä voi ymmärtää... Kävi mullakin mielessä että kokeillaankohan tässä onko entiseen paluun mahdollisuuksia.. \|O . Eipä ollut...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 09:16 mammammaa kirjoitti:
oman exän kans kävi just noin... ja sitte minust tuli ex... mutta eipä niilläkään kauaa kuulemma onni kukoistanut, samat p*t oli kaatuneet niskaan kuin aikaisemminkin.

Ihmettelen joskus joidenkin kovaa kaipuuta ex:iään kohtaan...Lieneekö myös aika kullannut muistot? Mutta noin se yleensä käy, eli onni ei kukoista, olihan sille erolle jokin syy.

Pahoittelen sinun tapaustasi, toivottavasti kohdallasi kaikki hyvin.

Kinkkistä! Jos se miehesi eksä olisi ihan fiksu ja kiva ja on oikeasti vain niin samalla aaltopituudella miehesi kanssa, että uskoo vain hänen voivan lohduttaa ja ymmärtää?

Mun yks tosi vanha eksä otti yhteyttä koulukaverit.comin kautta ja kyseli kuulumisia jokunen vuosi sitten. Tuntui ihan mukavalta, että sillai. Kerroin perheestäni ja töistäni ja miehellenikin kerroin. Kerroin miehelleni myös, että tämä eksä jätti minut ja särki sydämeni tosi pahasti, koska rakasti häntä hyvin paljon, SILLOIN! Aikojen saatossa olen ajatellut, että kyllä ihminen muuttuu, ikinä en voisi enää kuvitella seurustelevani hänen, enkä mittenkaan eksieni kanssa.

Itse en ehkä ottaisi yhteyttä entisiini. Aina olen niin vakavasti erot ottanut. Mies jonka kanssa seurustelin ennen "sitä oikeaa" (avioliittomiestäni) oli minulle kuin punainen vaate monta vuotta. Edes moikata en voinut, jos vastaan asteli. Mutta nyt on suuttumus ja suru mennyt ohi ja jos tapaisimme voisin kysäistä mitä kuuluu, mutta että ihan soittelemaan rupeaisin - never!

Katsele tilannette. Eksä on aina eksä ja aina jostakin syystä. Ei varmaan kannata ihan heti mitään pahinta vaihtoehtoa ajatella. Ja juttele tietty myös miehesi kanssa, että ei synny mitään väärinkäsityksiä teidän välille. Tsemppaa.

Olen aina ollut sitä mieltä että vanhat suhteet ei lämmittelemällä lämpiä...On omakohtaisia kokemuksia ja ystävilläni samoin. Aika kultaa muistot, niinkuin sanotaan...Samat ongelmat tulee esiin ennemmin tai myöhemmin...

Olen aina ollut sitä mieltä että vanhat suhteet ei lämmittelemällä lämpiä...On omakohtaisia kokemuksia ja ystävilläni samoin. Aika kultaa muistot, niinkuin sanotaan...Samat ongelmat tulee esiin ennemmin tai myöhemmin...

Onhan ne exät exiä,SEURUSTELUMIELESSÄ...Voihan sitä olla ihmisellä muunlaatuisia suhteita myöskin,jotkut jopa eroavat ystävinä,miksi sellainen yhteydenpito kieltää?Tokihan olis ap:n tapauksessa kivaa tietää viestin laatu,ja tarkalleen myös se miten mies exäänsä suhtautuu,mut jos siin mielessä kaikki on ok ja asialinjalla,eihän siinä mitään silloin ole.Kysy ukoltasi ihan suoraan mitä tuumailee,miksi nainen otti yhteyttä jne.Mustasukkainen ei kannata olla ennen aikojaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2006 klo 22:54 vieras kirjoitti:
Elämä on siitä pirullista, että ei koskaan tiedä kuinka käy. Tänään nykyinen ja huomenna ex. Tai päinvastoin. Miksei mistään voi olla varma ?
Ei voikaan olla varma mutta suurin osa eronneista ei palaa yhteen. Miks palais jos kerran koettu yhteinen elämä ei ota onnistuakseen. Ystäviä voi silti olla, ei harmita omat eikä miehen exät eikä mahdolliset yhteydenotot.

Yhteistyössä