Miehen ex-nainen raskaana miehelleni

• Viestiketjun aloittaja ap..
  • Ensimmäinen viesti
ap..
Tapasin pari-kolme kuukautta sitten mukavan miehen. Olemme "virallisesti" seurustelleet vasta kuukauden verran. Hän ei kertonut minulle, että hänen exänsä odottaa hänelle lasta. Sain itse asian pengottua esille vähän facebookkia selailemalla. :'( Asia tuli minulle shokkina. Siellä fb:ssä tämä exä ainakin väittää eräälle utelijalle tulevan lapsen olevan mieheni... laskettu aika kesäkuussa. :(

Tiedän, ettei mies ole exän kanssa hyvissä väleissä, eivätkä ole edes facekamujakaan. Mitähän tässä tilanteessa tekisi... lähteäkö vai jäädä... Raivostuttaa tuo kertomatta jättäminen...

gergerg
Mun lapsen isä halus muksun ja lähti kävelemään samana päivänä kun raskaus varmistui. Raskausaikana löysin muitakin kanssasisaria, siis naisia, joiden mies oli halunnut lapsen ja lähtenyt sitten kävelemään jossain vaiheessa raskautta.
Puhu sen naisen kanssa, totuutta et saa välttämättä koskaan tietää, mutta jos et tiedä kuin miehen version, tiedät vain puolet.

---
[QUOTE="just";25944800]Ei nyt varmaan erota kannata sen takia mitä katkera exä vuodattaa facessa...siellähän voi puhua mitä vaan. Kysy mieheltä mikä on tilanne.[/QUOTE]

Mistä päättelet, että ex on katkera?

"hmm"
Aika epäilyttävää kyllä. Juttelisin totta kai miehen kanssa. Ja sitten ottaisin yhteyttä siihen exään. Kumpaankaan en luottaisi 100-prosenttisesti.

Mun todennäköisin veikkaus on se, että kannattaa lähteä kun vielä voit. Pieni mahdollisuus on, että kyse on kunnon miehestä ja jonkinlaisesta mustamaalaamisesta tai väärinkäsityksistä, mutta aika epätodennäköistä...

Minkälainen se mies muuten on?

Tönt
jep. parempi hypätä kyydistä nyt kun on noin tuore juttu. kuulostaa mutkikkaalta jutulta jos mies ei ole kertonut eikä ole kovin kummosissa väleissä tulevan lapsen äidin kanssa.

"vieras"
En vois sietää:

a. salailua

b. että mun mieheni jonka kanssa seurustelen (olkoon sitten 2 kuukauden tai 3 vuoden suhde) odottaa lasta toiselle naiselle

eli ero olis tiedossa. Onneksi teillä noin vähän seurustelua takana niin pääset heti alkuun eroon epäluotettavasta yksilöstä, ei ole niin tuskaista.

ap.
[QUOTE="hmm";25944909]

Minkälainen se mies muuten on?[/QUOTE]

Muuten on oikein herttainen, mukava ja tähän päivään asti olen pystynyt täysin luottamaan häneen. hän on pitänyt aina kiinni sovituista tapaamisista ja muutenkin huomioi minua joka päivä jollakin tavalla.
ei ole ollut niin kuin häntä edeltänyt exäni, joka teki ohareita tuosta noin vaan, lupaili kuita taivaalta ja valehteli pienimmistäkin asioista. siks kai minä tähän nykyiseen ihastuin. harmi jos tää oli sit tässä... :(

"vieras"
Ei tuo otsikko oikein natsaa eli "miehen ex-nainen raskaana miehelleni". Kyseessä kun ei todellakaan ole miehesi, vaan todella tuore seurustelusuhde. Periaatteessa niin alussa ettei tuollaisista ex-naisen raskaudesta tarvitse edes kertoa.

kuulostaa tutulta
Itse olen ollut vuosia sitten samassa tilatessa, minulle vaan tuo exä ilmoitti itse. Saimme miehen kanssa tietää samaan aikaan. Olin itse todella järkyttynyt, kuin myös mieskin. Ilmoitti, ettei lasta halua kun ei halunut naiseen sitoutua lapsen kautta koko loppu elämäkseen. Itse pysyin hiljaa ja odotin heidän päätöstään, olin päättänyt lähteä tilanteesta jos exä pitää lapsen. elämä tuoreessa parisuhteessa ei vain tuntunut houkuttavalta jos miehestä tulisi isä ja joutuisin jossain suhteessa olemaan tekemisissä tuon exän kanssa. Ex päätyi aborttiin, ei itsekään halunut äidiksi.

Näistä päivistä nyt kymmenen vuotta, olemme miehen kanssa maimisissa ja 3 lapsen vanhempia

kuulostaa tutulta
Itse olen ollut vuosia sitten samassa tilatessa, minulle vaan tuo exä ilmoitti itse. Saimme miehen kanssa tietää samaan aikaan. Olin itse todella järkyttynyt, kuin myös mieskin. Ilmoitti, ettei lasta halua kun ei halunut naiseen sitoutua lapsen kautta koko loppu elämäkseen. Itse pysyin hiljaa ja odotin heidän päätöstään, olin päättänyt lähteä tilanteesta jos exä pitää lapsen. elämä tuoreessa parisuhteessa ei vain tuntunut houkuttavalta jos miehestä tulisi isä ja joutuisin jossain suhteessa olemaan tekemisissä tuon exän kanssa. Ex päätyi aborttiin, ei itsekään halunut äidiksi.

Näistä päivistä nyt kymmenen vuotta, olemme miehen kanssa maimisissa ja 3 lapsen vanhempia

"vieras"

Todella kamaa että mies painosti naisen aborttiin ihan vaan välttyäkseen elatusmaksuilta.

[QUOTE="vieras";25945102]Todella kamaa että mies painosti naisen aborttiin ihan vaan välttyäkseen elatusmaksuilta.[/QUOTE] Mun mielestä se ei ole painostamista jos kantansa ilmoittaa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää omat valintansa tehdä, huolimatta muiden mielipiteestä. Vaikka sinänsä paskamaista olla ottamatta vastuuta omasta lapsestaan.

kuulostta tutulta
Niin, mies ilmoitti rehellisesti mielipiteensä tilanteeseen. Olisi tietysti pakon kautta joutunut osallistumaan vähintään elatusmaksuihin. Mutta mitä miestä jo silloin tunsin, tiesin että olisi halunnut lapseen tutustua. Mutta tuo lapsen kasvattaminen kyseisen exän kanssa oli hänelle vain niin vastenmielinen idea.

Ja kuten jo kirjoitin, exä itse teki lopullisen päätöksen abortista. Siihen ei lienee voi ketään painostaa vain sanomalla omaa mielipidettään?

ei ikinä
[QUOTE="hmm";25944909]Aika epäilyttävää kyllä. Juttelisin totta kai miehen kanssa. Ja sitten ottaisin yhteyttä siihen exään. Kumpaankaan en luottaisi 100-prosenttisesti.

Mun todennäköisin veikkaus on se, että kannattaa lähteä kun vielä voit. Pieni mahdollisuus on, että kyse on kunnon miehestä ja jonkinlaisesta mustamaalaamisesta tai väärinkäsityksistä, mutta aika epätodennäköistä...

Minkälainen se mies muuten on?[/QUOTE]

Olet niin tyhmä. Monetkin saavat eksilleen lapsia, eivät vain kerro, on isätön lapsi. Ja sinä vain rakastat.
Koskaan en huolisi jonkun eksää.

neil
Olette tunteneet miehen kanssa vain vähän aikaa. Ei ole varmasti miehellekkään helppoa heti kättelyssä ilmoittaa, että minusta tulee muuten isä. Älä nyt hätäile, vaan juttele miehen kanssa rauhassa. Uskon, että kaikki järjestyy.

a.p.
Olette tunteneet miehen kanssa vain vähän aikaa. Ei ole varmasti miehellekkään helppoa heti kättelyssä ilmoittaa, että minusta tulee muuten isä. Älä nyt hätäile, vaan juttele miehen kanssa rauhassa. Uskon, että kaikki järjestyy.
Minua harmittaa, millä tavalla sain asian selville :( mitä mä sillekin sitten sanon, jos ja kun se on valmis kertomaan lapsesta minulle... pitäisikö esittää kuin ei olisi tiennytkään koko asiasta.

Yhteistyössä