Miehen etäisyydenotto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päästä ihmeessä irti, älä kiltti pieni lähde tuohon hullunmyllyyn!!!! Se on helvetin vaikeaa kun itse välittää, tiedän kyllä. Mutta revit itsesi rikki, kun pyörittelet ja pyörittelet asioita päässäsi. Usko pois, tuosta kehästä kannattaa repiä itsensä pois niin pian kuin mahdollista!!! Älä jää odottamaan ja katsomaan kuinka paljon kestät, ihmisen sietokyky kasvaa, kun kipu voimistuu pikkuhiljaa, verrattuna siihen jos kipu iskee yhtäkkiä täysillä.

Jätä hänet omaan arvoonsa, älä ala kynnysmatoksi, koska ne kurat ei ihan tavallisessa pesussa pois lähdekään....

Voimia ja jaksamista sinulle!

Näyttää selkeästi siltä, että mies ei halua sopia kanssasi YHDESSÄ. Hän sanelee säännöt ja sinun tulisi niihin alistua.

Paha olosi ei loppuisi siihen. Mies katoaisi useammin ja kohtelisi sinua huonommin ja katsoisi, miten paljon kestät ja ehkä sen jälkeen jos kestät kaiken, hän voi edelleen pitää sinua roikkujana !

Hyvä neuvo oli se (kun itsekin olet samaa mieltä), että lähetä miehelle viesti, jossa kiität häntä kaikesta ja toivot hyvää jatkoa.

Jos mies välittää oikeasti, hän pelästyy ja haluaa sopia kanssasi, muutoin juttu loppuisi kuitenkin ja osoittaisit, ettet ollut miehestä riippuvainen, mitä hän pelkäsi.

Jos sinulla on rahkeita, voit myös antaa miehelle aikaa ja katsella, että kuuluuko miehestä mitään. Mutta tämä voi olla huonompi vaihtoehto, jos miehestä ei kuitenkaan kuulu mitään, etkä haluaisi päästää miestä liian helpolla.

Tsemppiä tilanteeseesi ! :)

En tänäkään päivänä vielä ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa. Kahta poikkeusta lukuunottamatta (toinen omatoimisesti, toinen painostuksen jälkeen) yksikään mies ei ole minulle suoraan ilmoittanut, ettei enää kiinnosta. Vaikka lähes jokainen on luvannut olla rehellinen. Silti jätetään ottamatta yhteyttä ja ajatellaan että eiköhän se ymmärrä (siis ajatuksia pitäisi todellakin osata lukea).

Selityksenä on ""kun minä en halua loukata ketään"". Kyllä minua ainakin loukkaa paljon paljon pahemmin se, että jätetään epätietoisuuteen eikä sanota asioita niin kuin ne on. Onhan se vaikeaa sanoa toiselle että tunteet ovat olleet ja menneet, varsinkin kun tietää että toinen vielä välittää. Mutta pitäisi osata siirtyä toisen asemaan ja miettiä miltä tuntuu kun ei sanota mitään, kadotaan vain kuin tuhka tuuleen.

Myöskin sanat ""en tiedä mitä haluan"" saavat minut nykyään näkemään punaista ja lopetan jutun siihen paikkaan. Kyllä minä ainakin tiedän kenen kanssa haluan olla tekemisissä ja kenen en.

Nyt joku varmasti sanoo tähän että siinä on taas katkeran ämmän tilitystä. Ja kyllä, voin tunnustaa että joistain asioista olen katkera, mutta arvatkaas mitä.... elämä on!

Minulla alkaa olla sellainen tunne, että suhde tämän miehen kanssa on hyvin vahingollista minulle. Jo se, että hän ei pyydä minulta anteeksi, kertoo paljon. Ja vaikka pyytäisi, niin se, että joudun odottamaan yhtä anteeksipyyntöäkin useita tunteja, kertoo miehen luonteesta paljon.

Äsken otin muovikassin ja keräsin kaikki miehen tavarat siihen, onneksi niitä ei paljoa ole minun luonani. Tekisi mieli viedä suoraan roskikseen, mutta laitoin kuitenkin vaatekomeroon odottamaan noutajaansa.

Tällainen päätös vuoden kestäneelle rakkaustarinalle. :(

Itke, raivoa, ryve itsesäälissä tai tee mitä vaan, mutta käy tunteesi läpi. Anna itsellesi niihin oikeus. Lähde sitten pitkälle kävelylenkille ja anna raikkaan tuulen puhaltaa pettymys ja paha olo pois.

Lämpöä syksyysi :o)

Elämä heittelee yllättäviä pelikortteja välillä. Tänään bussissa tuli viereeni istumaan komea mies ja aloimme juttelemaan. Selvisi, että hän oli eronnut ja sen puolen tunnin työmatkan aikana löysimme hirvittävästi samaa elämistämme. Ennen kuin mies nousi bussista, pyysi minua treffeille ja minähän suostuin!!!!!! Mitä menetettävää tässä enää on?

Eilen sain päälleni pelkkää paskaa miesystävältäni (siis ex-miesystävältä) ja tänään eteeni astuu unelmien prinssi :)

Niin vitutti ex-miesystäväni käytös, että laitoin hänelle viestin ja pyysin noutamaan tavaransa. Mainitsin vielä, että en haluaisi aiheuttaa turhia epäluuloja uudelle miesystävälleni, joten voisiko arvoisa ex tulla hakemaan tavaransa mieluummin ennen viikonloppua.

Oivoi kun tuntuu hyvältä, uskokaa tai älkää!!!!

Mulle kävi just noin...mokoma pohjanmaalainen huijari!
Hänellä oli muka jalka poikki ja ei sen takia saanut yhteyttä.
Heko heko ;=))
No, se oli mullekin semmonen pikku ajantappomasiina, joten ei haitannut yhtään!

Voi Netta kun mua nauratti sun viesti! vai että mies narras että sillä oli jalka poikki?! joo kaikkea ne keksii! :D

Mulla on nyt ihan samaa menossa kuin alkuperäisellä ja mua v.....aa!!
Siis miesystäväni ei vastaa viesteihini ollenkaan perjantaista lähtien ,vaikka kysyin eilen vielä onko kaikki hyvin kulta, lupasit soittaa mulle lauantaina? muttei se soittanut ja en vieläkään ole kuullut miehestä mitään! raivostuttavaa tällainen touhu jos toisesta välittää! mä saan tässä vaan arvailla mitä sitä vaivaa ja onko jotakin tapahtunut tai olekon tehnyt jotakin väärin??? jne jne niin kuin sinä alkuperäinen.

en tiedä pitääkö mun soitaa sille vielä yhden kerran? tai odotanko vielä?..
neuvokaa pliiiis! hullux täs tulee..!

ap:lle

Kovin rakastunut et tainnut exääsi olla itsekään, kun pystyt noin kivuttomasti lennossa vaihtamaan uuteen kumppaniin..? Hyvä, että erositte jo tässä vaiheessa. Turha olla suhteessa, jossa kumpikin osapuoli ei ole tosissaan ja koko sydämellään mukana. Onnea!

Ellanko mielestä pitäisi olla sydän sykkyrällä, kun toinen on jo kaksi viikkoa kohdellut kuin paskasäkkiä. Vaikka kuinka rakastaisin toista ja hän kohtelisi mua kuin tuo ap:n mies, niin ei kyllä tekisi lainkaan tiukkaa unohtaa ja jatkaa elämää.
Uudet tuulet saisivat puhaltaa. Kaksi viikkoa on jo niin pitkä aika, et siinä ehtii tunteitaan punnita monestakin suunnasta ja ""paraneminenkin"" ehtii jo alkaa...

Kahdessa viikossa rakastumisen tunteet exää kohtaan jäivät todella pahasti kaiken kärsimyksen alle.

Ex ei ole viestiini vastannut, joten saa nähdä, hakeeko edes kamojaan pois.

Minulla sydän pomppii jännityksestä, bussissa tapaamani mies oli paljon komeampi ja nuorempi kuin ex!!! No voihan tässä kaikki mennä vielä pieleen ja kohta minulla ei ole yhtään miestä, mutta sitä helvetin kärsimystä en enää halua, mitä ex viimeviikkoina aiheutti. Sitten vaikka mieluummin yksin.

Miksei minulle voisi välillä käydä hyvin?

Kyllä mies osaa pitää yhteyttä ja pitääkin jos todella haluaa,
nuo on aina tekosyitä että jos ahdistelet ym..
Minun ex sanoi että minä en sitten soittele ja tekstaile,
yes fine jos ei välitä, en mäkään mikään tekstari-intoilija
ole mutta kyllä kun en itekään soitellut niin oli hänkin
enemmän kiinnostunut. Mutta peliksi se meni, kumpi kauemman
on ottamatta yhteyttä ja sitten alkoi tuntua tyhmältä,
että on miehen pompoteltavissa kun hän niin haluaa.
Ei hänellä ollut ketään muuta silloin, mutta lopulta myönsi
ettei halua 'ottaa minusta vastuuta' koska oli taloudellisesti
epävarmassa tilanteessa... Eli ei halunnut sitoutua,
tiesi kyllä että olen itsenäinen ja maksoin aina osuuteni
ym.. eli miehessä vikaa.

Soitin miehelle äsken, mutta miehen kännykkä on kiinni,näkeekö mies silti numeroni kännykästään että olen soittanut sille? sitten kun mies avaa/laittaa kännykän päälle? siis eikö tarvitse soittaa toisten?

tietääkö joku?

näkeekö mies silti numeroni kännykästään että olen soittanut sille? sitten kun mies AVAA/LAITTAA kännykän päälle? siis eikö tarvitse soittaa toisten?

eikö kukaan osaa sanoa?

Ex tuli eilen hakemaan kamansa pois. Heitti siinä sitten herjaa että olenko mä sekoamssa kun viestitkin oli niin sekavia (viittasi varmaan siihen viestiin, jossa kirjoitin uudesta miehestä).

Samalla sattui uusi mies soittamaan ja menin toiseen huoneeseen puhumaan. Kun tulin sieltä, ex katsoi minuun ja näytti olevan ihan shokissa. Laittoi sitte kengät jalkaan ja lähti.

Tänään ex soitti mulle sitten töihin. Halusi kertoa kuulemma totuuden kahden viikon hiljaisuudestaan. Oli silloin halunnut tosissaan miettiä suhdettamme, koska hänestä oli alkanut tuntua, että minä olisin sen nainen jonka kanssa haluaisi sitoutua.

Sanoin vaan että jaa ja on kiirettä nyt töissä.

Uskokako tuota paskanjauhamista? Voiko mies tehdä tuollaisen katoamistempun exän mainitsemista syistä.

Uuden miekkosen kanssa ollaan tavattu ja pidän hänestä kovasti. Aion tavata uudestaankin. Kieltämättä ex käy välillä mielessä, varsinkin tollasten sitoutumispuheiden jälkeen.

En ymmärrä miehen ajatuksenjuoksua, en sitten ollenkaan!

Lueppas aikas kuluksi
JOHN GRAY MARS JA VENUS SEURUSTELUN TAITO

Siinä on aikas mukavia näkövinkkeleitä miksi mies ottaa etäisyyttä. Seurustelun eri vaiheita ym mielenkiintoista.

Muistapa nyt, että se (ex)mies puhui sinun painostamisesta ja sinun piti pyytää anteeksi, jne.

Nyt on ääni muuttunut kellossa, kun huomasi sinulla olevan toisen.

Mietipä, että puhuisiko mies tässä vaiheessa sitoutumisesta, jos ei pelkäisi, että sinulla olisi uusi mies ja pitäisi sinua edelleen roikkujana.

Oikein arvasit: miehesi pitäisi sinua edelleen roikkujana ja jatkaisi ehkä vielä pitkään etäisyyden ottoa !

Miehellä on tarve valloittaa sinut uudelleen, jotta tietäisi pärjäisikö hän sille uudelle miehelle...

Sinulla on oikeus lopettaa suhde tuollaisen paskamaisen tempun jälkeen! Itse olisin varmaan tehnyt samoin kuin sinä, tosin vaatteet olisin heittänyt ulos.

Mutta tsemppiä sinulle! Jossain joku parempi odottaa sinua! :)

Yhteistyössä