M
mmmmmarjo
Vieras
Tuli sitten eilen ilmi että miehelläni on ollut seksikumppaneita ja yhdenillan juttuja "enemmän kuin ruutuvihkoon mahtuu",kuulemma noin 80-100-ei muista tarkkaan..En tiädä halusiko loukata minua kertomalla vai mikä oli?
Asia tuli ilmi,kun k o s i minua eilen 12.12.12.Sano että kyllähän hän p****a saa,mutta mun kanssa vois naimisiinkin asti mennä.Vuosi ollaan seurusteltu.
Voin sanoa,et vituttaa nyt.Menneisyys on menneisyyttä,ja mullakin ollut kumppaneita
kyllä noin 20,joista 3 vakavaa suhdetta,tähän ikään(34)asti.
Mutta toi miehen määrä on musta h u r j a.Mitä se kertoo jätkästä ihmisenä?
Että naiset on kertakäyttökamaa?Miten hitossa m ä sit eroan niistä muista?Kyllä mä ymmärrän,että seksiä tarttee,mut..öö..hakea sitä aina eri suunnalta?Ois ees vakipano kyseessä =)
Joita voi kohdella miten vaan?Jotkut on kuulemma olleet tosissaan,ja jääneet häntä kaipaamaan.
Asia tuli ilmi,kun k o s i minua eilen 12.12.12.Sano että kyllähän hän p****a saa,mutta mun kanssa vois naimisiinkin asti mennä.Vuosi ollaan seurusteltu.
Voin sanoa,et vituttaa nyt.Menneisyys on menneisyyttä,ja mullakin ollut kumppaneita
kyllä noin 20,joista 3 vakavaa suhdetta,tähän ikään(34)asti.
Mutta toi miehen määrä on musta h u r j a.Mitä se kertoo jätkästä ihmisenä?
Että naiset on kertakäyttökamaa?Miten hitossa m ä sit eroan niistä muista?Kyllä mä ymmärrän,että seksiä tarttee,mut..öö..hakea sitä aina eri suunnalta?Ois ees vakipano kyseessä =)
Joita voi kohdella miten vaan?Jotkut on kuulemma olleet tosissaan,ja jääneet häntä kaipaamaan.