Miehen uni

Tiheän palstailun kausi

Aktiivinen jäsen
01.12.2005
1 516
0
36
Oli nähny tässä yks yö unta, että käveli minun kanssa kaupungilla ("en tiiä missä tenavat oli, niitä ei näkyny, mutta kai ne käveli meidän perässä"). Vastaan tuli neljä miestä, ei tuttuja, mutta kuulemma vaaleita. Kävelivät ohi ja mulkaisivat jotenkin miestäni. Sitten lyhyin niistä tuli miehen eteen ja löi sitä niin että kaikki pimeni. Sitten mies kuulemma "lensi".

:o
Mies mietti eilen illalla, olisko enneuni, kun yleensä ei uniaan muista, mutta tämä jäi mieleen.

Minun tulkintani: mies kuolee niin että minä seison rinnalla loppuun asti :heart: ja lapsetkin ovat jo jaloillaan. (Kun kävelivät itse perässä ja niitä ei näkynyt, olivat siis jo omillaan..) Eli ei ihan heti mitään tapahtuisi. :)

Minun mieheni oli nähnyt unta, että olimme lentokentällä. Siellä minä olin kertonut lähteväni kahden viikon matkalle, mieheni täti oli lähdössä kanssani. Mieheni oli suuttunut hirmuisesti ja oli unessa mennyt takaisin autolle muita ihmisiä tönien ja tuuppien pois tieltään.

En kyllä ole elävässä elämässä lähdössä minnekään, en tiedä mitä tuo uni voisi miehelleni tarkoittaa...?

Minun mieheni näki unta että olin halunnut uuden pikkuvauvan ja vienyt tämän 7kk eläinlääkäriin lopetettavaksi :laugh: Välillä kyllä muistelen sitä tuhisevaa nyyttiä, mutta että ell...

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Minun mieheni näki unta että olin halunnut uuden pikkuvauvan ja vienyt tämän 7kk eläinlääkäriin lopetettavaksi :laugh: Välillä kyllä muistelen sitä tuhisevaa nyyttiä, mutta että ell...

No jo oli uni.. En olis nauranu kyllä.

Yhteistyössä