Miehen eksän käytökseen ikinä muutosta?

• Viestiketjun aloittaja "Hukassa"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
[QUOTE="Hukassa";30016214]
Niinä hetkinä on kyllä sellainen voimaton raivokin päällä ja on sellainen olo, että jos tietäis miten sinne äidin päähän saisi taottua sen, että "Sinun. Lapset. Ovat. Syyttömiä.", niin sen kyllä tekisin.[/QUOTE]

Mn ex perusteli tuota sillä että koska mä jätin sen, se on mun vika että lapset kärsii hänen käytöksestään. Sairas mieli.

Itkuja on täälläkin itketty, puristettu pientä itkevää lasta sylissä sen jälkeen kun isä on sanonut lapselle "ei äiti sua enää rakasta kun uutta miestä vaan" ja vastaavaa.

Mutta usko pois, lapset kasvaa ja ne ymmärtää asioita enemmän kuin ikinä uskoisi. Välillä vähän liikaakin. Tulee vielä aika jolloin ne haistattaa äitinsä puheille pitkät paskat.

Aina sanotaan että uusperheet on pahasta. Tässä sen taas näkee että uusperhekuvion myötä voi lapselle tulla lisää tärkeitä ihmisiä elämään. :) Kuten meilläkin, mun mies on ottanut paikkansa lasten sydämessä. Ja lapset hänen sydämessään. :) Yhdessä ikävöidään niitä kun ne on isällään... :D <3

"Hukassa"
Harmaa, voi luoja mitä puheita sun eksälläkin on lapsille! :/ Tuo on kyllä niin jullmaa toimintaa, jota minä en vaan voi käsittää mitenkään päin! :/ Ja ehkä se on toisaalta ihan hyväkin, että sitä ei käsitä..

Yritän uskoa siihen (ja valaa miehellekin uskoa), että jonakin päivänä nuo lapset näkevät asiat kirkkaasti ja tajuavat mistä tässä kaikessa on ollut kysymys. Toivon vain sydämestäni, että äiti sukulaisineen ei saa käännettyä lasten päätä liian paljon meitä vastaan. Se on vain niin helppoa tehdä, kun enimmäkseen aikansa siellä "parempien" ihmisten kanssa ovat.. (ironisesti sanottu).

Ihana kuulla, että teilläkin se uusperhe toimii hyvin ja siellä on välit kaikilla kunnossa! <3 :) Se on kullan arvoinen asia kaikille!

"harmaa"
Minkä ikäisiä nämä lapset muuten on? Jos riittävästi on ikää niin vaikea on teitä vastaan enää kääntää koska tapaamisia äiti ei pysty ihan helpolla estämään. Ja kun tapaamisia on, kiintymyssuhde teihin säilyy...

"Hukassa"
Alle kouluikäisiä tosiaan ovat molemmat.. ja kyllä pientä muutosta on jo havaittavissa heidän käytöksessään esim. minua kohtaan, mutta toisaalta ei sinällään pahasti, tulevat viereen ja lähelle ja hakeutuvat seuraani kyllä koko ajan. :) Onneksi.. mutta paljon sitä mieltä ehtii muokkaamaan vielä, valitettavasti. Mutta toisaalta olet kyllä oikeassa siinä, että vahvistuuhan meidän väliset suhteet tosiaan joka tapaamisella, onneksi. :)

Yhteistyössä