Miehen baarireissu päätyi sitten naapuripitäjään :(

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
vaimo
Mies oli kavereiden kanssa baarissa ja lupasi tulla vikalla bussilla kotiin. Heräsin aamuyöstä pissalle ja huolestuin kun ukkoa ei näy, vaikka olisi pitänyt jo usea tunti sitten tulla kotiin. Soitin kännykkään ja oli kuulemma tulossa kävellen kotiin reilun 10km päästä, naapuripitäjän puolelta.

Kotona ihmettelin miten se sinne joutui, sammuiko bussiin vai miksi ajoi ohi pysäkin. Oli kuulemma lähtenyt saattamaan jotain nuorta tyttöä kotiinsa ja siksi sitten tuli kävellen sieltä! Ei kuulemma mitään taka-ajatuksia, halusi vain varmistaa etät tämä tyttö pääsee turvallisesti kotiin!

Ihan en usko että näin viatonta olisi! Miksi ihmeessä lähteä saattamaan tuntematonta jos siitä tulee itselle parin tunnin kävelyreissu aamuyöstä? Mies kuulemma halusi olla herrasmies, ei nuorta naista jätetä yksin yössä kulkemaan...
 
juujuu
Joopajoo, kummasti miehillä ilmenee näitä herrasmiehen piirteitä kännissä ja varsinkin vieraita naisia kohtaan! Mun mies sai lähtöpassit, kun kuulteni antoi tarpeeksi monta kohteliaisuutta eräälle nuorelle naiselle hänen ulkonäöstään... Eipä ole minun ulkonäköäni kehunut edes suhteen alussa.
 
...
mun äijä toi kerran yhden tummaihoisen neitokaisen meille yöks baari reissun jälkeen ...ei kuulemma ollu muutakaan paikkaa mihin mennä ja oli ollu onnettomana ...oli hauska ylläri..ja naapureiden ilmeet seuraavana päivänä loistavat kun pieni pihapiiri ja äijä kysy naapurilta kyytiä et saa neitosen takasin kylille...=D
 
Alkuperäinen kirjoittaja horny:
no kuule se kerto sulle vaan puolitotuuden :LOL: Se on kuitenki nähty tyttösen kanssa.
mulle tulee sama mieleen, että joku on nähnyt ukkos jo sen tytön kanssa, esim baarissa, tai kadulla kävelemässä, jolloin sen oli pakko keksiä syy miksi se jonkn toisen kanssa on tepastellu. tietty se on jo sen luon käyny jne, mut sanoo vaan että saattoi..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mangorahka:
No mutta jos mies olisi valehdellut, niin kai se olis keksinyt paremman tekosyyn?? Sanonut vaikka menneensä vielä kaverille jatkoille jne... Ainakin luulis :eek:
No mut mitä lähempänä totuutta se vale on sitä helpompi siinä valheessa on pysyä. Siis mitä vähemmän sä joudut muuntelemaan totuutta...
 
narikka83
kaikkea net selittää :D tämä on ehkä paras mitä koskaan olen kuullu (lukenu). meinaa viiä sinua ku pässiä narussa :D pukille son päässy, vieraalle tosin... vai että saattamasa toista naista kotia.. eikö parempaan pysty...
 
Juuh, exä kans kerran oli aamukahdeksaan asti liikenteessä kun yhden neitokaisen tavara(t) oli levinnyt pitkin katua ja häntä piti auttaa keräämisessä (?). Kuulemma käsilaukun tavarat, olipa iso laukku kun kerääminen kesti monta tuntia.
Ja sitten se tavaransa levittänyt rupes soittelemaan... :whistle:

Exä oli myös herrasmies, aina auttamassa vieraita naisia hädässä ja puutteessa. :/
 
ap
Tietenkään en usko tätä selitystä ihan yhdeltä seisomalta! Mies on kyllä ihan luotettava eikä tälläisiä tempauksia ole ennen ollut ja onhan hän sellainen herrasmies, mutta että reilun 10 kilsan lenkki vaikka se tyttö olisi päässyt ihan itsekseenkin sinne kotiinsa bussilla. Joku muu "neito pulassa" stoori olisi mennyt paremmin läpi.

Helpoten olisi päässyyt jos olis sanonut että nukahti bussiin. Oli kyllä aika kännissä, ehkä ei niin tajunut miten tyhmältä tuo selitys kuulostaa.

Piinapenkkiä luvassa vielä kunhan saadaan lapset nukkumaan!
 
ap
Hiillostettu on, mutta mies pysyy kannassaan että ihan hyvää hyvyttään lähti saatille, ei mitään taka-ajatuksia. Bussilippu sillä on, että tiedän sen olleen tuossa vikassa bussissa ja jos laskee sen kävleymatkan niin ei se ainakaan kauaa ole sen tytön asunnolla ollut ellei sitten juossut sieltä yöllä kotiin... mikä tuskin onnistuis siinä kunnossa missä se yöllä oli, hyvä kun pääsi kävellen ees kotiin!

Täytyy vaan uskoa kun ei muutakaan voi.
 

Yhteistyössä