miehen ärsyttävä käytös!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
minä raskaana. Monta kertaa en olisi jaksanut lähteä sukulaisiin, kun ei jaska lapsen perässä juosta, mutta mies luvannut että hän katsoo vanhemman lapsen perään niin olen lähtenyt, joka kerran kuitenkin mä olen ollut se joka yli80%ajasta vahtii lasta, ja yleensä on saanut sanoa äijälle että taas tää meni tähän vaikka lupasit ennenku on hetken perään kattonut. :kieh:

no tänään taas lupaili että hän kattoo. mä siihen että joo niin olet ennenkin sanonut mutta etpä ole niin tehnyt vastaus:tällä kertaa mä tarkoitan sitä!

minä:no jos et ole aiemmin tarkoittanut sitä niin miksi olet niin sanonut? mies:en tiedä!

v##¤#%&u että on pahaolla :(

kiva juttu kun en raskaana ole pelkästään omaa ansiotani ja sitten mies tahallaan vedättää kympillä jotta saa sen mitä haluaa niin ja tässä nyt on muutenkin ollut luottamuspulaa ni eipä tunnu sltä että se musta ja mun voinnista välittäisi kun lupailee perättömiä.

Jep, jää lepäilee ite! :) Mulla kans ukko odottaa ekana et mä juoksen lasten peräs vierailla, mut oon tiuskassu suoraa "nyt on sun vuoro juosta" ja onneks on tajunnu!

niin no enempi tässä haittaa se että ilmeisesti hän ei ole aiemmin edes tarkoittanut sitä kun on sanonut katsovansa lapsen perään että mä saan vaan olla, luvannut tämän vaikka ei ole tarkoittanut sitä! MÄ EN KÄSITÄ, jos se välittää niin miksi se puhuu paskaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
:hug:

Sukulointi on yllättävänki rankkaa, jos muut ei osallistu lasten kaitsemiseen.. Laita seuraavalla kerralla lapsi ja mies sukuloimaan ja jää itse lepäämään :)

Suosittelen! Vietän juuri vapaata viikonoppua kun mies ja tyttö lähtivät sukuloimaan. Jättivät vaan minulle niin hirveän siivon, että ei tätä oikein loman kannalta voi ottaa! :kieh:

Yhteistyössä