miehen arat paikat

• Viestiketjun aloittaja eila
  • Ensimmäinen viesti
eila
Ihmettelen kun en koskaan osaa pidellä `sitä aluetta` oikein. Sanoo että sattuu ja älä purista ja valittaa koko ajan. ja pitelen ihan hellästi sellaista pintakoskettelua vain. Ja miehellä niin arat paikat ettei kestä yhtään sen alueen koskettelua enää. Mutta sekstailua on vain kerran viikossa että sillä ehtii paikat palautumaan. Tosi outoa ja kun meillä käytetään aina öljyä tai geeliä just miehen takia. valaiskaa nyt joku vaikka mies tai joku nainen kun mieheltä oikein n. privateasiaan ole saanut valaistusta.

Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2007 klo 21:33 hui kirjoitti:
sillä varmaan jokin tulehdus :eek:
:D itelle tuli sama mieleen. Kyllä kul lin pitäis kestää karumpaakin käsittelyä ihan hyvin mutta jos jo tavallinen räpeltäminen tekee helläks ni kyllä kannattas selvittää mistä johtuu. Vai väittääkö mies että se on aina ollut sellainen? Kerrassaan outo tapaus :eek: !

eila
15 vuotta olen tän miehen kanssa ollut, ja aina sama juttu. Nyt kun luin näitä vastauksia niin ajattelin että ei ihan tavallista. Nuorempana sillä oli haavaumia siellä peniksen päässä. Että tämä on ihan fakta. Juuri siitä syystä touhutaan vähemmän, ja ikinä ei ole näitä uusintoja. Tiedä kun olen tähän tottunut mutta nyt tullut sitten tää puristamisjuttu ja kosketusarkuus. Miehellä on muutenkin herkkä iho. Mutta tiedä onko tuon kosketusarkuudesta johtuvaa että mies on haluton. Mutta tämä on asia josta on niin vaikea puhua. Siksi halusin täällä kysellä että onko normaalia. Että voiko tuo paikka olla niin arka?

eila
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 12:18 Hoitsu kirjoitti:
Siis lääkäriin ja äkkiä. Testejä testejä...

Hassuja olette, jos olette pitkään tuota keskenänne ihmetelleet... Varsinkin, jos on ollutkin jotain haavaumia joskus.

Mä olen vain hassu. Miestä ei vaivaa. Olen ajatellut että sillä on sielläkin kuiva iho, siksi tuon öljyn kanssa latrataan. Vaikeahan sitä missään vaiheessa olis saada lääkärille. Kun miestä ei asia vaivaa. Ja muakin vasta viimeaikoina mietityttänyt et onkohan ok. Se on asioita kun tottuu niin ne menettää merkityksensä. Mutta seuraavalla kerralla puhun kun asia on ajankohtainen. Vaikea löytää se sopiva hetki...mutta yritän....

eila
Molemmat. Ehkä mä kuitenkin enemmän. Miehelle tuntuu riittävän yksi kerta viikossa. Kyllä useamminkin ollaan, mutta tuntuu että menee sitten käsitöihin kun miehellä lerpahtaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 14:40 eila kirjoitti:
Molemmat. Ehkä mä kuitenkin enemmän. Miehelle tuntuu riittävän yksi kerta viikossa. Kyllä useamminkin ollaan, mutta tuntuu että menee sitten käsitöihin kun miehellä lerpahtaa.
Jos se lerpahtaa silloin ku sinä oot alotteen tekijä ja haluat useammin? Jos miehelles riittää se kerta vkossa, eikä enempää "huvittais", mut sun mieliksi yrittää kuiten...?
Jos se lerpahtaa omallaki vonkauskerralla, niin...en tiiä. :\|
Juttele miehelles, ei siinä muu auta. Vai onko sillä kireä esinahka, siks haavaumia ja arkuutta?
Ehkä hölmöjä veikkauksia multa... :ashamed: <br><br>

asiaa
Noi haavautumat puhuisi sen puolesta että miehelläsi taitaa olla visvasyyliä-eli kondulooma.Ensin tulee arkuutta,kuumotusta ,kutinaa.Sitten pieniä näppyjäaivan pieniä) sitten haavautumia.On virus ja ei lähde koskaan pois.Tarttuu suk.puolisuhteessa ja voi olla piilevä.

Yhteistyössä