Mieheltä tuli tällainen viesti:

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"just"
JOS se kaverin kertoma olis totta, että miehes katos jonnekin ja puhelinkin jäi kaverille eikä miestäs ois vielä kuulunu ni eiköhän ne kaverit olis jo hädissään selvittämässä missä se on. Eli miehen kaveri valehteli miehesi pyynnöstä, ei ukolla mitään hätää ole.

ps. Jos teillä oli tänään aie lähteä maalle, niin miksi mies oli dokaamassa edellisenä päivänä?
 
ap.
[QUOTE="just";25293432]JOS se kaverin kertoma olis totta, että miehes katos jonnekin ja puhelinkin jäi kaverille eikä miestäs ois vielä kuulunu ni eiköhän ne kaverit olis jo hädissään selvittämässä missä se on. Eli miehen kaveri valehteli miehesi pyynnöstä, ei ukolla mitään hätää ole.

ps. Jos teillä oli tänään aie lähteä maalle, niin miksi mies oli dokaamassa edellisenä päivänä?[/QUOTE]

Sovittiin että on aatonaaton kavereiden kanssa kun ollaan joulunpyhät maalla. Lupasi tulla illalla kotiin. Ei ole koskaan ennen tehnyt tällaista!
 
ap.
Oikeessa olitte, ihan kunnossa tuo on! Tuli viesti: "Sori kulta. meni vähän pitkäks ja akku loppu. tuutteko maanantaina?" Mietin mitä tohon vastaan vai vastaanko mitään. Ainakin vaadin selitystä siitä viestistä.
 
"vieras"
Miksi se mies laittoi viestiä että ei voi tulla kun lapset ja akka on kotona, jos te ootte jossain maalla. Kannattais ap pysyä tarinan juonessa mukana, niin joku vois vaikka uskoakin.
 
[QUOTE="vieras";25291233]Monenko kaverin sukunimeä sinä et tiedä, joita miehelläsi on? Minä tiedän kyllä kaikkien.[/QUOTE]

itse asiassa en tiedä kuin sukulaiskavereiden. Esim. työkavereiden ja salikavereiden joiden kanssa eniten hengailee, niin minulla ei tod. ole hajuakaan heidän sukunimistään.

t: 13v yhdessä olemme olleet
 
ap.
[QUOTE="vieras";25294676]Tai niinhän sä luulet, että sillä menee kaikki vapaa-aika moottoriajoneuvoihin. Mitä jos se tolla vapaa-ajalla laittaakin muita naisia?[/QUOTE]

Kyllä mulla joskus kävi mielessä että mies varmaan pettää, kun viettää kaiken ajan hallilla, mutta mies vakuutteli ettei petä ja mä uskoin. En enää oikeesti tiedä mitä ajatella. Huomenna pitäis lähteä takasin kotiin...
 
ap.
[QUOTE="vieras";25294632]Miksi se mies laittoi viestiä että ei voi tulla kun lapset ja akka on kotona, jos te ootte jossain maalla. Kannattais ap pysyä tarinan juonessa mukana, niin joku vois vaikka uskoakin.[/QUOTE]

Me tultiin tänne eilen illalla ja mies kyllä tiesi suunnitelmat kun ollaan aina joulunpyhät vuorotellen toisen vanhempien luona.

Tuli mieleen että ehkä mies halusikin viettää joulunsa rakkaan mootyoripyöränsä kanssa. En tiedä. Tää on niin sekavaa...
 
"madame"
sillä on aika selkeesti toinen nainen,mutta sä toki haluat asian kieltää.

Minun mies aikoinaan laittoi viestin että on vähän myöhässä, vahingossa pisti mulle ja sattui vielä olee kotona itse,vaikkakin teki juuri lähtöä. (ei ollut menossa tapaamaan ketään), mutta kiinni jäi.

laitappa miehelle viestii että kiinni jäit.
 
wt
Jos se nukkuu ja kaverit pistäneet ton viestin? Saattaa hyvin olla siis vitsikin.

Toivottavasti kyse ei ole siitä, että mies on vahingossa laittanut viestin väärään numeroon.
Ahaa. Että kaverit sitten saavat mennä räpläämään toisten kännyköitä eikä tarvitse miettiä sitä perinteistä puhelinsalaisuutta. Mutta jos vaimo on kiinnostunut miehen kännykästä, se on avioeroon oikeuttava tapahtumaketju. Mutta miksi aikuiset miehet yrittäisivät kylvää epäsopua joidenkin toisten ihmisten, etenkään hyvien ystävien tai parisuhteen osapuolien, välille?
 
Neljän Äiti
Mun ex jäi kiinni pettämisestä niin että ei laittanut puhelinta kiinni, vahingossa kuulin taustalta tutun naisen juttlua hälle, kun väitti olevansa yksin.. No yritin unohtaa ja kolmannen lapsenkin tein tämän sankarin kanssa tuon tapahtuman jälkeen. Kunnes miehellä taas suhde kun kolmas lapsi 1v, silloin vihdoin erosin.
 
Mies vielä varmisteli milloin tuutte kotiin! Mä jättäisin lapset mummolaan ja ajaisin sen 300 km kotiin katsomaan kuka tai ketä siellä on. Sit menisin joko yksin tai kaksin takaisin. Hiukka oudolta tuntuu toi touhu muutenkin, mies lähtee aatonaattona kavereiden kanssa ja kun jääkin reisuilleen tarkistelee vaan milloin perhe kotiutuu. Kyllä mä sanoisin tolle miehelle hei hei. Siis JOS tämä tarina on tosi.
 
"mama"
Ihan selkeesti miehelläsi on toinen nainen. Turha uskoa valehtelua enää. Ei kukaan moottoripyörän takia jätä perhettään yksin jouluna... Minua petetty yhden jos toisenkin kerran ja tää on ihan selkeesti pettänyt tää sun miehes
 
"Vieras"
Väliäkö sillä, onko toinen nainen vai ei. Selkeästi ihan idiootti mieheksi jokatapauksessa, jos ei perheensä kanssa joulua vietä. Jättäisin jokatapauksessa.
Mitäs mieltä lapset olivat kun isä ei ollutkaan joulua heidän kanssaan?
 

Yhteistyössä