ny harmaana
joku vanha mies soittanut niille ja poliisit soittivat miehelle että käy tarkistamassa tilanteen. Soittavat sille jonkin ajan päästä
jepAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:En tajunnu vieläkään. Siis että mies menee sen papan tilannetta tarkistamaan vai mitä?
No johan selkis.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei edes naapuri, mies taksikuski Poliisit tosi kaukana, ja kiireellisempiä tehtäviä.
entäpä jos siellä olis "tilanne päällä"Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei edes naapuri, mies taksikuski Poliisit tosi kaukana, ja kiireellisempiä tehtäviä.
Niin minullekin. Aika outo käytäntö kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:No johan selkis.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei edes naapuri, mies taksikuski Poliisit tosi kaukana, ja kiireellisempiä tehtäviä.
Miehelle tuttu, ku melkein ikänsä täällä asunut. mä en edes tunne ko vanhusta. väsy varmaan painaa, siks kirjoitus teille sekavaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ihan outo pappa? Helpompi olisi kirjoittaa ymmärrettävästi kerralla...
ei hätää, kyl mä ainakin ymmärsin kerrasta mut erikoinen lähestyminen asiaan.. noin niinkuin poliiseilta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehelle tuttu, ku melkein ikänsä täällä asunut. mä en edes tunne ko vanhusta. väsy varmaan painaa, siks kirjoitus teille sekavaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ihan outo pappa? Helpompi olisi kirjoittaa ymmärrettävästi kerralla...
Juuri näin käy, kun poliisien virkoja koko ajan vähennetään. Kun kihlakunnan toisessa päässä tapetaan miestä, yhdessä kolkassa tapellaan ja kolmannessa ja neljännessäkin paikassa kaivattaisiin täsmälleen samaan aikaan apua, ei poliisipartio repeä joka paikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja pa:eiks poliisit hoida enää virkatehtäviään, vaan teettää ne siviileillä?????
tää on totta.kaveri asuu kittilässä ja sano että siellä on ysk poliisipartio jolla on saharankokonen piiri :/Alkuperäinen kirjoittaja nakke:Poliiseilla on nykyään valtavat kihlakunnat ja poliiseja vähän. Jos ovat toisella puolella kihlakuntaa ja papparaisella mahdollinen hätä, pyytäisivätkö naapuria tarkistamaan vanhuksen tilanteen, ennen kuin itse ehtivät paikalle...
Ei mulla oo vaitiolovelvollisuutta heitä kohtaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ei taitas poliisit tykätä jos tietäs et heti toitotat pitki nettiä tollasta
niin just. että opiks seuraavaa kertaa varten! kato nyt itekin tota alotustas!Alkuperäinen kirjoittaja --:kannattas ap:n opetella kirjottaan silleen et siitä saa jotain tolkkua
vaikee kattoo ku en oo mitään alotusta tehnyAlkuperäinen kirjoittaja pia:niin just. että opiks seuraavaa kertaa varten! kato nyt itekin tota alotustas!Alkuperäinen kirjoittaja --:kannattas ap:n opetella kirjottaan silleen et siitä saa jotain tolkkua