miehelle soitti poliisit!!

• Viestiketjun aloittaja ny harmaana
  • Ensimmäinen viesti
nakke
Poliiseilla on nykyään valtavat kihlakunnat ja poliiseja vähän. Jos ovat toisella puolella kihlakuntaa ja papparaisella mahdollinen hätä, pyytäisivätkö naapuria tarkistamaan vanhuksen tilanteen, ennen kuin itse ehtivät paikalle...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ihan outo pappa? Helpompi olisi kirjoittaa ymmärrettävästi kerralla...
Miehelle tuttu, ku melkein ikänsä täällä asunut. mä en edes tunne ko vanhusta. väsy varmaan painaa, siks kirjoitus teille sekavaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ihan outo pappa? Helpompi olisi kirjoittaa ymmärrettävästi kerralla...
Miehelle tuttu, ku melkein ikänsä täällä asunut. mä en edes tunne ko vanhusta. väsy varmaan painaa, siks kirjoitus teille sekavaa
ei hätää, kyl mä ainakin ymmärsin kerrasta :D mut erikoinen lähestyminen asiaan.. noin niinkuin poliiseilta.

nakke
Alkuperäinen kirjoittaja pa:
eiks poliisit hoida enää virkatehtäviään, vaan teettää ne siviileillä?????
Juuri näin käy, kun poliisien virkoja koko ajan vähennetään. Kun kihlakunnan toisessa päässä tapetaan miestä, yhdessä kolkassa tapellaan ja kolmannessa ja neljännessäkin paikassa kaivattaisiin täsmälleen samaan aikaan apua, ei poliisipartio repeä joka paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nakke:
Poliiseilla on nykyään valtavat kihlakunnat ja poliiseja vähän. Jos ovat toisella puolella kihlakuntaa ja papparaisella mahdollinen hätä, pyytäisivätkö naapuria tarkistamaan vanhuksen tilanteen, ennen kuin itse ehtivät paikalle...
tää on totta.kaveri asuu kittilässä ja sano että siellä on ysk poliisipartio jolla on saharankokonen piiri :/

ap
Mies tuli ja kerto että vanhus oli kaatunut päissään kävelytiellä eikä päässyt omin avuin kotiinsa. Mies oli vienyt sen, avannut oven ja katsonut että toinen menee kotiansa. Poliisit soittaneet ja kysyneet että kaikki ok, heillä ois mennyt 2 tuntia jos oisivat lähteneet katsoon tilannetta. Loppu hyvin, kaikki hyvin

Yhteistyössä