Miehelle maksettava palkka: 6 350 e

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
palkasta päätellen mies on korkeassa virassa..

ei uskoisi että fiksu mies on valinnut puolisokseen noin tyhmän naisen :o

Jaa miten niin fiksu mies? Onko poliitikot susta fiksuja? Niil on hyvä liksa mut onks ne nyt niin teräviä? Ainakin arvoiltaan kieroutuneita hulluja? Kanervakin oli kiinnostunut Johanna Tukiaisesta!

Alkuperäinen kirjoittaja LOL:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
palkasta päätellen mies on korkeassa virassa..

ei uskoisi että fiksu mies on valinnut puolisokseen noin tyhmän naisen :o

Jaa miten niin fiksu mies? Onko poliitikot susta fiksuja? Niil on hyvä liksa mut onks ne nyt niin teräviä? Ainakin arvoiltaan kieroutuneita hulluja? Kanervakin oli kiinnostunut Johanna Tukiaisesta!

Valitan, ei oo poliitikko. Enkä ole tyhmä ;)

Hienoa :)

saanko kysyä millaista työtä käytännössä tekee? Mun mies yrittää epätoivoisesti etsiä uutta alaa mille kouluttautua, haluaisi hyvän palkan kun nyt ei sitä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Hienoa :)

saanko kysyä millaista työtä käytännössä tekee? Mun mies yrittää epätoivoisesti etsiä uutta alaa mille kouluttautua, haluaisi hyvän palkan kun nyt ei sitä ole.

:) Hän myy isohkoja tuotteita ja hälle kuuluu vastuu muista myyjistä etelä-suomessa. Tuo ala on yleensä aika hyvä palkkaista, tosin riippuu mitä myy ja miten. Vaatii kotijoukoiltaki aika paljon... aika monesti venyy iltaa työpäivät, toisaalta taas aamut monesti vapaita. Ja koulutuksesta, mun miehellä ei ole lainkaan koulutusta tuolle alalle... työ on vain opettanu ja ura ollut nousussa koko ajan... työ opettaa. :)

Yhteistyössä