Miehelle joululahja

Outi
Alkuperäinen kirjoittaja Outi:
ahaa, eli hinnalla ei väliä... nooh, onko hänellä jo järkkäridigikamera? sellaisen ainakin mun mies haluaisi! hintaluokka 450?
http://www.markantalo.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-markantalo-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Ak2z6oZKgYFSR0EBRoN2dOJo0000olWDhPx0;sid=N8BHyFRLR-NEyB1_HcKNzrWIZHV5KcJZN68=?ProductID=L77D4QFHQaAAAAEasKZtzLSz&CatalogCategoryID=15TD4QFHBaIAAAEYe.ZdSB26
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outi:
ahaa, eli hinnalla ei väliä... nooh, onko hänellä jo järkkäridigikamera? sellaisen ainakin mun mies haluaisi! hintaluokka 450?


Muuten ihan hyvä idea, mut mies ei pahemmin kuvia ota, ainakaan niin paljoa,et viitsisin uuttaa kameraa sille ostaa..tää on taas niin vaikeeta, kun ukko ite sanoo, ettei tartte mitään lahjaksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outi:
ahaa, eli hinnalla ei väliä... nooh, onko hänellä jo järkkäridigikamera? sellaisen ainakin mun mies haluaisi! hintaluokka 450?
Miksi järkkäri? Aiotteko rakentaa kunnon järjestelmän ostamalla useita objektiiveja, salamalaitteita ym.? Jos ette, on turha ostaa järkkäriä.
 
siiri
leija (niitä tehdään siis muitakin kuin lasten muovisia, ihan aikuisislle tarkoitettuja joilla tehdään temppuja) tai jokin koottava pienoismalli. Noilla on saanut mieheltä leveän hymyn.
 
+
mulla on miehelle jolla siiis on jo kaikkee,lasinen shakkipeli snapsilaseilla:).muumipappalusikka kun muki,kulho ja lautanen jo ovat,ja se mistä kaikki miehet tykkää on helikopteri,sellanen iso lennätettävä..tai radio-ohjattava,semmonen isojen poikien..
 
Alkuperäinen kirjoittaja +:
mulla on miehelle jolla siiis on jo kaikkee,lasinen shakkipeli snapsilaseilla:).muumipappalusikka kun muki,kulho ja lautanen jo ovat,ja se mistä kaikki miehet tykkää on helikopteri,sellanen iso lennätettävä..tai radio-ohjattava,semmonen isojen poikien..



Mistä oot ton shakkipelin hankkinut?
 

Yhteistyössä