Miehelle joululahja!? APUA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äkkiä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äkkiä nyt

Vieras
Mies tykkää moottoripyöristä, autoista....hhmm...rahasta? :) HAH! Ei mutta en keksi hälle lahjaa, ku hällä on jo kaikkea, mutta jotain haluaisin ostaa. Mies ostelee mulle aina niin kalliita koruja sun muita että itsellä hävettää ostaa pelkkiä sukkia :(
Mitä te ostatte?

Ihan vaan kunnon suihinotto hienoilla valmisteluilla ja kunnon pano, seksikkäät vaatteet päälle ja nuoleskelu ennen kuin ottaa hepin suuhun ja hitaasti loppuun asti on paras lahja tuolloin ja muutoinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja hyväksi koettu;22681041:
Ihan vaan kunnon suihinotto hienoilla valmisteluilla ja kunnon pano, seksikkäät vaatteet päälle ja nuoleskelu ennen kuin ottaa hepin suuhun ja hitaasti loppuun asti on paras lahja tuolloin ja muutoinkin.

Meillä on tätä muutenkin niin en viittisi lahjaksi sitä kutsua. Mieluummin annan jotain mitä ei muuten saa.

Mun mies saa sellasen philipsin partakoneen jossa tulee mukana jotain ihme geelii ja sit viel sellanen laukku missä sitä settii säilytetää.
Kirjan, suklaata ja iki-ihanan luhdan pyjaman :)

navigaattori? Navin pidike mopoon? Mopolaukku? Ajohanskat? Ajokengät? Uus kypärä tai takki/housut? Rengas (niitä kuluu mopoilijoilla yks/kesä :D) Radiopuhelin setti, millä pystyy juttelee mopokaverin kanssa ajon aikana.

Mä ensin ajattelin etten osta miehelle mitään. Mutta sainkin yllättävän summan rahaa tililleni (lopputili vanhasta työpaikasta =)). Ostan miehelle varmaankin jonkun siistin Hilfigerin paidan työpaidaksi.

Yhteistyössä