Miksi et sitten anna sellaista avointa lahjakorttia, joka oikeuttaa johonkin rivoon. Se saa sitten itse päättää, mikä on rivoa, kunhan se on sopivaa sulle, eikä vaadi sinulta jotain epämiellyttävää.
Toinen vois olla sellainen, että lupaat / vaadit, että yhtenä päivänä / iltana vain sinä saat tehdä "asioita", eikä mies saa puuttua mihinkään, eikä edes hipaista sinua. Vain sinä kosket ja teet KAIKEN siellä vällyissä hänelle ja vaikka itsellesikin. Siis saat tietysti itse koskea siihen miehees mielesi mukaan ja muutakin. Vois olla aika veikeätä molemmille. Arvokas kortti!
Yks kortti vois olla, että miehes voi pyytää sulta jotain eroottista tekoa, jonka se haluais sun tekevän. Esim. joku pukeutuminen, jos se tykkää sellaisista tai sitten eipukeutuminen vaikka kodin imuroinnissa tms. Tämäkin on paras sun itsesi muotoilla.
Tuo hieronta on tosi hyvä juttu, ja sitä ei kannata missään tapauksessa jättää pois.
Mun mielestä nuo suorat "suihinottojutut" ei kyllä osoita mitään mielikuvitusta. Juuri sellaiset, jotka kortin saamisenkin jälkeen jättää aika paljon arvailujen ja haaveiden varaan on oikeita yllätyskortteja.
Noilla jutuilla voi tosiaan tehdä yhteiselämässä aika hienoja juttuja, jos muistaa sen, että ne voi kaikki olla sellaisia tilanteita, joita ei muuten tulis tehtyä. Samalla kuitenkin niin, että ei ole kummallekaan epämiellyttäviä.