Nimi hakusessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
Juu on täällä näitä aloituksia ainakin sata ja yks.

Joten kokeilempahan miekin. Kun ei ole sellaista sopivaa suuhun maistuvaa nimeä vielä löytynyt.

Veeti-Valtteri oli yksi ehdokas. Mutta taitaa noita Veetejä olla tällä hetkellä aikasta paljon.

Eli pojalle nimi hakusessa. Mielellään väliviivalla. Kotoa löytyy tällä hetkellä Leevi-Mikael ja Oona-Lotta.

Joten antakaas tulla. Olen huomannut kun oma pää lyö tyhjää niin muualta saa mahtavia ideoita.

En kuitenkaan haluaisi nimeä mitä on sitten esim joka toisella samassa eskarissa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeesti, kutsutteko lapsianne noilla molemmilla nimillä?

Elmo-Petteri
Pietu-Aleksanteri
Risto-Johannes

Itse asiassa ensimmäinen nimi on puhuttelunimenä. Mutta kun on nyt jämähtänyt tuohon väliviiva nimeen niin meinattiin tämä kolmas nimetä samalla kaavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Alkuperäinen kirjoittaja NalleLuppakorva:
Veeti-Valtteri olisi mun mielestä tohon sisaruskatraaseen paras vaihtoehto!

Omaan korvaankin tuo Veeti-Valtteri olisi aika kiva. Pojan suustahan tuo taisi tupsahtaa. Mutta muillekin vaihtoehdoille olen avoin :)

Molemmat nimet sieltä suositimmasta päästä vai taitaako olla ihan suosituinmpia. Itse keksisin jotain muuta koska ei nuoteidän toisetenkaan lasten nimet ole ihan ylimmäisenä suosion kärjessä.

Mut ihan keksimällä keksityt nimet on yleensä aivan kamalaia. Täällä niitä on ylvetty aikas paljon

Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Alkuperäinen kirjoittaja NalleLuppakorva:
Veeti-Valtteri olisi mun mielestä tohon sisaruskatraaseen paras vaihtoehto!

Omaan korvaankin tuo Veeti-Valtteri olisi aika kiva. Pojan suustahan tuo taisi tupsahtaa. Mutta muillekin vaihtoehdoille olen avoin :)

Molemmat nimet sieltä suositimmasta päästä vai taitaako olla ihan suosituinmpia. Itse keksisin jotain muuta koska ei nuoteidän toisetenkaan lasten nimet ole ihan ylimmäisenä suosion kärjessä.

Mut ihan keksimällä keksityt nimet on yleensä aivan kamalaia. Täällä niitä on ylvetty aikas paljon

No sehän pikkasen harmittaa kun kumpikin nimi on siellä suosittujen kärjessä. Ite nyt oon vaan niin jämähtänyt siihen, ettei tartteis olla saman moinen nimi kun joka toisella saman ikäisellä.

Mutta kun ei se väkisin vääntäminenkään toimi. Sen takia etsin ulkopuolisilta ajatuksia kanssa.

Nimi saisi olla tuollainen "pehmeä" kuten Leevi ja Oona. Tai itse miellän ne pehmeiksi.

Mä en ikinä antais niitä nimiä, jotka olis siinä "top 10 suositut nimet"-listalla, vaikka olis kuinka kivoja. Sarat, Venlat, Ainot ja Jeminat sekä Valtterit ja Eetut heittäisin heti romukoppaan, vaikka mitään vikaa sinänsä niissä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mikähän siinä muuten onkin että jos perheessä on Leevi, siltä löytyy AINA veli nimeltä Veeti? Teemu tai Miika-Matias?

Isännän siskon pojat on muuten Miika ja Teemu.

Taidetaan me tuo Veeti-Valtteri jättää ihan niinkuin tekonimeksi.

Uusimmat

Yhteistyössä