Miehelle itse tehtyjä lahjakortteja. Ideoita, mihin nämä kortit oikeuttavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ideat kehiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ideat kehiin

Vieras
Ihan lyö pää tyhjää ja kysynkin nyt teiltä ideoita?

Ajattelin että esim selkähieronta voisi olla yksi lahjakortti

Saa olla rivojakin. Ei yhteisiä lapsia eli ei mitään lapsenhoitovapaata

Hmm...

Selkähieronta on hyvä, siitähän vois tietenkin jatkaa vaikka kokovartalohierontaan tai peräti eroottiseen hierontaan :D
Mitäs muuta... lupaat lähteä vaikka seuralaiseks kiekkomatsiin tms. paikkaan, jossa ite et niin viihdy mutta miehes ois mielissään jos sais sut mukaan?
Tai sit joku romanttinen illallinen kahdelle?

Eikun hei, eiks ois aika kova sana antaa sellanen lahjakortti, joka oikeuttais vähintään pikaisiin vaikka sulla oiskin "pää kipee"? :D

Emmä tiä, sä ite parhaiten tunnet miehes ja tiedät mistä se tykkää.

Miksi et sitten anna sellaista avointa lahjakorttia, joka oikeuttaa johonkin rivoon. Se saa sitten itse päättää, mikä on rivoa, kunhan se on sopivaa sulle, eikä vaadi sinulta jotain epämiellyttävää.

Toinen vois olla sellainen, että lupaat / vaadit, että yhtenä päivänä / iltana vain sinä saat tehdä "asioita", eikä mies saa puuttua mihinkään, eikä edes hipaista sinua. Vain sinä kosket ja teet KAIKEN siellä vällyissä hänelle ja vaikka itsellesikin. Siis saat tietysti itse koskea siihen miehees mielesi mukaan ja muutakin. Vois olla aika veikeätä molemmille. Arvokas kortti!

Yks kortti vois olla, että miehes voi pyytää sulta jotain eroottista tekoa, jonka se haluais sun tekevän. Esim. joku pukeutuminen, jos se tykkää sellaisista tai sitten eipukeutuminen vaikka kodin imuroinnissa tms. Tämäkin on paras sun itsesi muotoilla.

Tuo hieronta on tosi hyvä juttu, ja sitä ei kannata missään tapauksessa jättää pois.

Mun mielestä nuo suorat "suihinottojutut" ei kyllä osoita mitään mielikuvitusta. Juuri sellaiset, jotka kortin saamisenkin jälkeen jättää aika paljon arvailujen ja haaveiden varaan on oikeita yllätyskortteja.

Noilla jutuilla voi tosiaan tehdä yhteiselämässä aika hienoja juttuja, jos muistaa sen, että ne voi kaikki olla sellaisia tilanteita, joita ei muuten tulis tehtyä. Samalla kuitenkin niin, että ei ole kummallekaan epämiellyttäviä.

[QUOTE="Jope.";25256248]Suihinotto, paras lahja ikinä..[/QUOTE]

Juuri miehen joulukalenterin luukun tuossa hoitelin. Tulee aina itsellekin yllätyksenä mitä tuli luvattua. :D

No tämä on jotenkin ympäripyöreän kuuloinen. Miten se eroaa normiseksistä, eli mikä tekee siitä erikoisbonuksen? Sama ongelma koskee oikeastaan noita kolmea ekaa kappaletta. Itse olisin varmaan ihan otettu jostain pyyteettömästä hierontalahjakortista, nuo seksijutut tuntuu vähän hankalilta yhdistää lahjakorttiin, mutta olenkin tietty nainen joten minulta ei kysytä.

Niin just, koska olet nainen, et pysty käsittämään mikä olis hyvä lahjakortti miehelle???
Siis eikö tuo ole vähän itsensä halveksimista, että ei sinulta kysytä tai et voi ymmärtää. Minä ainakin voin!

Minusta tuo idea, että mies ei saa tehdä mitään, on aika hyvä, paitsi tietty Jehnnylle, jolle kaikki on normiseksiä.
Minä laittaisin vaikka niin, että "Yksi ilta jolloin Sinä rakkaani et saa tehdä mitään ja se alkaa yhteisestä suihkusta klo 20:30..."

Meillä se ei ole normiseksiä vaan sillon se on ihan oikea toisenlainen ilta. Mies kun on aina aika toimelias, joka kyllä on hitsin kivaa. Joskus vois olla aika hauska kokeilla jotain tollasta, että ei mennä kaavojen mukaan joka kerta.

Vai oisko Jehnnyn mielestä hyvä antaa "Pyyteetön lahjakortti" joka oikeuttaa johonkin pyyteettömään? "Tällä lahjakortilla minä Jehnny lupaan pyyteettömästi käydä hieromassa naapurin iäkästä koiraa lantioista perjantai-iltana, jonka jälkeen voin harrastaa normiseksiä, jos on sopiva aika"

Uusimmat

Yhteistyössä