Anteeksi kun jauhan tästä kokoajan mutta oon asian kanssa ihan hukassa

Noudatan teidän neuvoja ja olen puhumatta ja suunnittelematta mitään. Edetään miehen tahdissa niin sanotusti. On vaan itselle niin turhauttavaa kun musta kaikki oli hyvin. Meillä oli selvät suunnitelmat ja kaiken piti olla täydellistä. Ei tietenkään helppoa, mutta mun mielestä elämän ei tarvikaan olla mitenkään äärettömän helppoa.
Eilen mies oli töiden jälkeen pari tuntia kaverinsa luona ja kun hän tuli kotiin oli ihan oma itsensä. Leikki lapsensa mitä ei ole tehnyt muutamaan päivään. Keskusteli mun kanssa päivän tapahtumista, katseltiin yhdessä illalla telkkaa, herkuteltiin ja kaikki oli kuten ennen. Pari tuntia. Sitten se alkoi taas. Mies valitteli kauheeta mahakipua, ei voinut enää kävellä, makasi vaan sängyssä hiljaa. Ei suostunut enää puhumaan, ärtyneenä tiuskasi mulle jos kävin jotain sanomassa. Pyysi mua jopa nukkumaan vierashuoneessa et hän saisi rauhassa nukkua edes yhden yön ilman sitä et herää kun mä käyn vessassa

Samoin kun Teho-osastossa syntyi ne kaksoset ja toinen niistä itki, mies laittoi kädet korville ja ärähti mulle et hän ei sit tule kestämään mitään vauvan itkua. Tuntuu vaan niin pahalta. En sanonut siihen mitään koska toivon et hän ei sitä oikeesti tarkoita sillä tavalla mutta...
Voiko ne hänen mielialat vaihdella näin rajusti? Tuntuu et hän on onnellinen kun saa olla muualla, muiden seurassa, et koti on se paha kamala paikka