Miehellä treffi-ilmotus suomi24:lla...

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
hipsankeikkaa
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja hipsankeikkaa:
Ihme neuvoja täällä on tullut.

a) jos otat yhteyttä treffi ilmon kautta, se viestittää, ettet luota toiseen

b) Jos heität pihalle samantien, niin sepä hassu, koska tosiaan miehellä voi olla jäänytkin ne ilmot vaan sinne.

c) Jos alat taas puhumaan asiasta suoraan, niin tällä viestität miehelle, että teidän suhteessanne suoraan puhuminen on IN.
a) eiköhän luottamus mene siinä että sen ilmotuksen laittaa, mitä syytä on luottaa jos tuollasta tekee

b) ap sano että ilmotus on laitettu viikko sitten ja ovat olleet yhdessä pitkään

c) ihan hyvä vaihtoehto mutta eiköhän miehen olisi myös pitäny puhua vaimolle ennen kun ilmotuksen laittaa?? :)
a) Luottamus voi mennä, mutta voi olla myös joku väärinkäsitys.

b)ap voi olla, ettei ole huomannut sitä aikaisemmin ja onkin ollut jo 2vuotta siellä

c) Se, että toinen ei tee, ei tarkoita, että itsekin pitäisi jättää tekemättä. Eli aloittaa itse puhumaan suoraan ja avoimesti niin viestittää toiselle, että näin meidän suhteessa tulee käyttäytyä. Ei voi vaatia itsekään, jos ei ole itsekään valmis puhumaan suoraan.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja miehelle sympatiat.:
Täällä kanssa yks mielipide miehen puolelle. Miehes tekee mieli vierasta, seksikästä itsestään huolehtivaa naista. Hyvä käydä siellä hoitamassa tarpeet ja tulla sitte ruokapöytään kotiin
Jos on taipumusta pettämiseen, pettää yhtä lailla hyvännäköistä kuin vähän rumempaakin.

Huono.
 
Katriinatar
Miehes haluaa vierasta tai etsii jotain jännitystä elämäänsä. Tai sitte ei saa seksiä kotona, tai seksinlaatu on vajavaista esim. ei oteta kotona suihin, anneta laittaa kakkoseen, naida rintojen väliin jne.... Se on niin pienestä kiinni.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Ihme miehiä teillä. Yksi laittaa treffi-ilmoituksia ja toinen huomauttelee alipainosten läskeistä. Mistä näitä idiootteja oikein sikiää...
Ja toiset jää jären kiinni pettämisestä tai eivät muuten vaan tuu kotiin. Uskomatonta millaisten miehen kanssa aletaan lapsia tehdä. Taitaa kelvata kuka vaan ja heti paksuksi ettei edes katsella mikä on miehiään.
 
1) kuinka se ap osasi etsiä miehensä ilmotusta suomi24:lta? mikä oli siis triggeri siihen?

2) tuo että luo ite oman profiilin ja ottaa miehen profiiliin yhteyttä on kaksteränen miekka. siinä voi helposti käyä niin että saa ite pettäjän maineen :/

3) on kohalleni sattunu tommonen äijä jos toinenki. sillonku minulla profiili hetken aikaa suomi24:lla oli, yks otti minuun yhteyttä, laitto numeronsa ja että soita heti, ois halua... profiilissaan sanoi että on eronnut. googletin numeron, löysin paljonki tietoa herrasta... yrityksensä, facebook-sivustonsa... ja olipas se turvenuija sitten sen verran idiootti että oli sen feissariprofiilinsaki pitäny kaikille avoimena jotenka meninpäs tutustumaan. feissariprofiilissa luki että naimisissa käyttäjän Xxxxxxx Xxxxxxxxxx - kanssa... :whistle: kuvia vaimosta, lapsista, elämästään, kaikki avoinna. numerokin oli täsmälleen sama minkä hän oli minulle antanut. en vastannu hälle mitään. tuli muutaman päivän päästä uus viesti, samanlainen ja kehotus että soita heti. vastasin että en soita, oot varattu, ei kiinnosta. nyt se turvenuija on sitten tajunnu että mitä kaikkea tietoa mie sain hänestä pelkän puhelinnumeron kautta. feissariprofiili on joko tyhjennetty/suojattu kunnolla niinku ois pitäny alunperinki suojata.

eniten tässä harmittaa se, etten laittanu hänen vaimolleen todisteita asiasta. ois oikeesti pitäny mennä tapaamaan sitä miestä ja kutsua vaimonsa paikalle. siinähän ois jääny seetanan taukki kiinni :kieh:

että kyllä tuommosiakin äijiä on. ja PALJON!
 
Vastaava tapaus
Itsellä oli vastaavanlainen tapahtuma puolivuotta sitten. Kuulin ystävältäni,että siellä on tutunnäköinen naama kommentoimassa toisten profiileja, en ollu usko silmiäni kun näin mieheni kuvan. Oli vapaa,ei lapsia ja sporttinen. No tein kuvattoman profiilin ja keskustelin, kyselin entisisistä, nykyisestä perhetilanteesta jne...Lopulta kysyin oliko mies käynnyt treffeillä näiden muiden treffipalstan naisten kanssa? Oli käynnyt. Ja kuulemma saanut usealta suihinoton...Sillo sovin treffit ja toin treffeille äijän kamat. Sen koommin ei oo näkyny.
 
just se alipainoinen toisesta ketjusta
Eipä meillä antanut neljä vuotta sitten mitään merkkejä siitä, että pitäisi lihavana nyt.
Ja käytös on niin törkeää, että itse jään sanattomaksi.
Vastaus siis Greipille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaava tapaus:
Itsellä oli vastaavanlainen tapahtuma puolivuotta sitten. Kuulin ystävältäni,että siellä on tutunnäköinen naama kommentoimassa toisten profiileja, en ollu usko silmiäni kun näin mieheni kuvan. Oli vapaa,ei lapsia ja sporttinen. No tein kuvattoman profiilin ja keskustelin, kyselin entisisistä, nykyisestä perhetilanteesta jne...Lopulta kysyin oliko mies käynnyt treffeillä näiden muiden treffipalstan naisten kanssa? Oli käynnyt. Ja kuulemma saanut usealta suihinoton...Sillo sovin treffit ja toin treffeille äijän kamat. Sen koommin ei oo näkyny.
Mikä oli miehesi ilme?
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaava tapaus:
Itsellä oli vastaavanlainen tapahtuma puolivuotta sitten. Kuulin ystävältäni,että siellä on tutunnäköinen naama kommentoimassa toisten profiileja, en ollu usko silmiäni kun näin mieheni kuvan. Oli vapaa,ei lapsia ja sporttinen. No tein kuvattoman profiilin ja keskustelin, kyselin entisisistä, nykyisestä perhetilanteesta jne...Lopulta kysyin oliko mies käynnyt treffeillä näiden muiden treffipalstan naisten kanssa? Oli käynnyt. Ja kuulemma saanut usealta suihinoton...Sillo sovin treffit ja toin treffeille äijän kamat. Sen koommin ei oo näkyny.
Mikä oli miehesi ilme?
No eka yritti hätyytellä mua sieltä kahvilasta pois, ku oli kuulemma tulossa joku työkaveri sinne keskustelemaan duunista.

Luuli että olin ihan sattumalta osunu sinne kahvilaan ja että treffikamu tulee ihan just.... No sitte sille pikkuhiljaa valkeni että minä olen se treffipalstan jasmiina.

Kielsi päin naamaa kaiken.Haukku huoraksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaava tapaus:
Itsellä oli vastaavanlainen tapahtuma puolivuotta sitten. Kuulin ystävältäni,että siellä on tutunnäköinen naama kommentoimassa toisten profiileja, en ollu usko silmiäni kun näin mieheni kuvan. Oli vapaa,ei lapsia ja sporttinen. No tein kuvattoman profiilin ja keskustelin, kyselin entisisistä, nykyisestä perhetilanteesta jne...Lopulta kysyin oliko mies käynnyt treffeillä näiden muiden treffipalstan naisten kanssa? Oli käynnyt. Ja kuulemma saanut usealta suihinoton...Sillo sovin treffit ja toin treffeille äijän kamat. Sen koommin ei oo näkyny.
Mikä oli miehesi ilme?
tämän mieki haluaisin tietää. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaava tapaus:
Itsellä oli vastaavanlainen tapahtuma puolivuotta sitten. Kuulin ystävältäni,että siellä on tutunnäköinen naama kommentoimassa toisten profiileja, en ollu usko silmiäni kun näin mieheni kuvan. Oli vapaa,ei lapsia ja sporttinen. No tein kuvattoman profiilin ja keskustelin, kyselin entisisistä, nykyisestä perhetilanteesta jne...Lopulta kysyin oliko mies käynnyt treffeillä näiden muiden treffipalstan naisten kanssa? Oli käynnyt. Ja kuulemma saanut usealta suihinoton...Sillo sovin treffit ja toin treffeille äijän kamat. Sen koommin ei oo näkyny.
Mikä oli miehesi ilme?
No eka yritti hätyytellä mua sieltä kahvilasta pois, ku oli kuulemma tulossa joku työkaveri sinne keskustelemaan duunista.

Luuli että olin ihan sattumalta osunu sinne kahvilaan ja että treffikamu tulee ihan just.... No sitte sille pikkuhiljaa valkeni että minä olen se treffipalstan jasmiina.

Kielsi päin naamaa kaiken.Haukku huoraksi.
juuri tätä mie tarkotin sillä kaksteräsellä miekalla :/

kusipää ukko. hyvä ku pääsit eroon :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Ottasinko asian puheeksi vai en?
Ilmoitus on käteveä tapa testata omaa markkina-arvoa, eikä välttämättä tarkoita että on oikeasti hakemassa seuraa tai harkitsee vaihtoa.

Ota puheeksi, vaikka mainitsemalla miten montaa vastausta olet saanut sun omaan ilmoitukseen. Pyydä samalla lupa ottaa pari herraa koeajoon, niin selviää mitä aikoo tehdä omalla saaliilla.
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Ottasinko asian puheeksi vai en?
Ilmoitus on käteveä tapa testata omaa markkina-arvoa, eikä välttämättä tarkoita että on oikeasti hakemassa seuraa tai harkitsee vaihtoa.

Testata markkina-arvoa? Kenellä tällaiseen on tarvetta normaalissa parisuhteessa?
 
Rukoilijasirkka
No hyi, mä en tommosta tajua... munkin mielestä kandee vastata ilmotukseen että saa ukon kiinni teoistaan ja sit vasta jättää sen.

Jos haluis testaa muka vaan markkina-arvoansa, niin kai siitä sitten kertois vaimolle etukäteen?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Ottasinko asian puheeksi vai en?
Ilmoitus on käteveä tapa testata omaa markkina-arvoa, eikä välttämättä tarkoita että on oikeasti hakemassa seuraa tai harkitsee vaihtoa.

Testata markkina-arvoa? Kenellä tällaiseen on tarvetta normaalissa parisuhteessa?
Sama mullekin tuli mieleen. Eipä ole tullut itselle mieleen "testailla markkina-arvoa"... Pystyn luomaan itsestäni monipuolisesti positiivisen kuvan ihan ilman treffipalstoja tai ravintoloitten baaritiskiäijiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Ilmoitus on käteveä tapa testata omaa markkina-arvoa, eikä välttämättä tarkoita että on oikeasti hakemassa seuraa tai harkitsee vaihtoa.
Testata markkina-arvoa? Kenellä tällaiseen on tarvetta normaalissa parisuhteessa?
Ihan oman itsetunnon ja oma-arvon kannalta kiva tietää? Eli samasta syystä miksi te naiset flirttailette aina ja jatkuvasti.. toteutustapa on vain hienovaraisempi.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Ilmoitus on käteveä tapa testata omaa markkina-arvoa, eikä välttämättä tarkoita että on oikeasti hakemassa seuraa tai harkitsee vaihtoa.
Testata markkina-arvoa? Kenellä tällaiseen on tarvetta normaalissa parisuhteessa?
Ihan oman itsetunnon ja oma-arvon kannalta kiva tietää? Eli samasta syystä miksi te naiset flirttailette aina ja jatkuvasti.. toteutustapa on vain hienovaraisempi.
Ja pah, mä en ainakaan koko aika flirttaile. ja kysyisin sitä paitsi luvan tuommoiseen treffi-ilmoitukseen ensin, ettei miehen tarttis epäillä mua.
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Ilmoitus on käteveä tapa testata omaa markkina-arvoa, eikä välttämättä tarkoita että on oikeasti hakemassa seuraa tai harkitsee vaihtoa.
Testata markkina-arvoa? Kenellä tällaiseen on tarvetta normaalissa parisuhteessa?
Ihan oman itsetunnon ja oma-arvon kannalta kiva tietää? Eli samasta syystä miksi te naiset flirttailette aina ja jatkuvasti.. toteutustapa on vain hienovaraisempi.
Flirttaillaan jatkuvasti? Miksi sitäkään tekisin? En halua uutta miestä, kun olen sitoutunut nykyiseeni.
Ihme käsityksiä teillä miehillä (jos siis olet mies).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Testata markkina-arvoa? Kenellä tällaiseen on tarvetta normaalissa parisuhteessa?
Ihan oman itsetunnon ja oma-arvon kannalta kiva tietää? Eli samasta syystä miksi te naiset flirttailette aina ja jatkuvasti.. toteutustapa on vain hienovaraisempi.
Flirttaillaan jatkuvasti? Miksi sitäkään tekisin? En halua uutta miestä, kun olen sitoutunut nykyiseeni.
Ihme käsityksiä teillä miehillä (jos siis olet mies).
Löytyy varmasti sellaisiakin naisia jotka eivät välitä miten muut kuin oma mies näkee heidät.. mutta sanoisin että ovat kovin harvassa.

Tällaisen käsityksen saa kun on tuon flirttailun kohteena :ashamed:
 

Yhteistyössä