Miehellä ystävänä nainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruusu82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruusu82

Vieras
Olenko typerä, kun en voi sulattaa sitä, että poikaystävälläni on ystävänä naispuolinen henkilö, jolle mieheni kertoo omista ongelmistaan, ei mulle.

En ole nähnyt kyseistä henkilöä edes koskaan ja olen kauhean mustasukkainen. Mies juuri eilen sanoi että sillä on ikävä sitä toista tyttöä, kun ei ole saanut puhua sen kans vähään aikaan kun tämä ei ole vastannut puhelimeen ja että oikein tykkää tosi paljon siitä tytöstä, kun sille on niin helppo puhua ja se on auttanu niin monessa asiassa ja potkinu elämässä eteenpäin..

Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia?

Tiedän että poikaystäväni rakastaa mua, mutta en kerta kaikkiaan ymmärrä miks tämä toinen nainen on niin tärkeä.. En jaksa ja halua koko ajan olla mustasukkainen ja rypeä itsesäälissä...Ollaan seurusteltu kohta kolme vuotta, emme asu yhdessä.. mies on mua nuorempi...

Naiset, miehet, auttakaa mua tän asian kans!!?? Olenko turhaan vainoharhainen??

Joopa joo. mulla oli kans vastaavanlainen""ystävä"" ennenpitkää se johti lakanoiden väliin,sit surffailin kahden naisen loukussa,kivaahan se oli aikansa,jos toinen pihtas niin toinen kyllä antoi ja päinvastoin. Enkä oo ainoo kellä on just näitä ystäviä joilla on vakikumppanin hyväksyntä. Sinuna varoisin.

Kerronpa miten itselläni oli asiat vastaavassa tilanteessa ollessani. Tämä hyvä naisystävä oli hyvä ystävä eikä muuta ihan täsmälleen vain siksi ettei halunnut enempää olla. Olisin vaihtanut heti jos sen suuntaista vinkkiä olisi sieltä suunnalta tullut.

Olen sittemmin vaihtanut naistani ja ystäväkin on aloittanut seurustelusuhteen. Vaihtaisin kyllä nykyisenkin vaikka emme tämän naisystävän kanssa ole enää kuin satunnaisesti tekemisissä. Välimme ovat selvästi viilenneet naisystäväni aloittettua seurustelun. Aiemmin olimme luottoystäviä, nyt enää satunnaisesti näkeviä kavereita. Olen joskus miettinyt mikä hänen pohjimmainen motiivinsa tälle paras kaveri mutta ei kuitenkaan rakkaussuhteelle oli. Omani tiedän täydellä varmuudella. Valitettavasti en onnistunut tavoitteessani :( :( :(

Seurusteleeko tämä nainen? Yleensä miehen ja naisen välinen ystävyys toimii parhaiten, mikäli kummatkin ovat joko varattuja tai vapaita, mutta toisen ollessa vapaa ja toisen varattu, yllättäviä tilanteita voi syntyä.

Joo, kyllä tämä kyseinen nainen seurustelee ja mun mies tuntee hyvin tämän poikaystävän..

Mulla ja ukolla menee kyllä hyvin ja seksi luistaa eikä kumpikaan pihtaa koskaan.. Me harrastetaan seksiä todella useasti jne. On puhuttu lapsien hankkimisesta ja semmoisesta, kun molemmat halutaan samoja asioita. Päivittäin sanotaan ""rakastan sua"" ja toisen läheisyys on tärkeää.. Kerran ollaan erottu, mutta ei sitä kestäny ku muutaman päivän, oli pakko palata yhteen kun rakastetaan toisiamme niin paljon..

Kaikista vastoinkäymisistä ollaan selvitty ja on se ero ollu useammankin kerran puheena, mutta ei siitä koskaan ole tullu mitään, kun ei me voida elää ilman toisiamme..

Ja on mullaki miespuolisia ystäviä, mutta en mä niistä samanlailla ajattele ku mun mies siitä sen ystävättärestä...

Mulla oli joskus samanlainen tilanne mun miehen kanssa.

Oltiin seurusteltu silloin n. 1v, asuttiin jo yhdessä ja oltiin kihloissa. Mun paras ystäväni oli meillä istumassa iltaa poikaystävänsä kanssa, otettiin siinä hieman alkoholia jne. Noh, mä läksin käymään ulkona ja muut jäi sisälle. Kuulin muutaman päivän päästä ystävältäni et mieheni oli kertonu hälle meidän ongelmista (joista mä en tienny mitään), purki siis sydäntään. Ystäväni sanoi tän jälkeen mulle et mä en saa sanoa mun miehelle et tiedän tästä asiasta mitään.

Tottakai mä otin tän asian puheeksi miehen kanssa, tein hyvin selväksi että hänen on syytä puhua mulle ongelmista ja muutenkin meihin liittyvistä asioista, eikä puhua niistä mun ystävälle.

Tän jälkeen on puhuttu kaikesta maan ja taivaan välillä eikä meidän välissä ole enää mitään tai ketään, ollaan onnellisesti naimisissa ja odotetaan vauvaa :)

Ota puheeksi ja kysy et mikä homman nimi on! Kyllähän naispuolisia ystäviä saa olla, mutta jollei omalle kumppanille voi puhua, niin......

Teidän ongelma on siinä, että teillä menee hyvin:)
Siis kaikki pelaa ja on luottamusta. Mies ei vain osaa olla varovainen sanoissaan. Hän ehkä kuvittelee, että ymmärrät ja sulatat kaiken. Siksi hän kertoo vapautuneesti ystävästään, ehkä hän on myös innoissaan ystävästään.

ota asia puheeksi ja kerro, että olet vähän mustasukkainen, kun ""sinulla on ystävääsi ikävä"". Tilanne muuttuu huonommaksi, jos mies jättää vuoksesi ystävänsä, mutta sanojaan voisi enemmän harkita.

Ehdota miehelle, että hän ehdottaa naiselle, että tapaisitte pariskuntina, kun molemmat seurustelevat.

Pyytäkää heidät vaikka kylään !

Mies pääsee juttelemaan.
Sinä tutustut naiseen.

Jos mies ei tuohon suostu, on heidän välillään ollut muutakin kuin pelkkää juttelua. Tosin silloin mies ei noin avoimesti puhuisi tunteistaan ja ikävästään, luulisin...

Omalla miehelläni on nk. läheinen suhde naispuoliseen työkaveriinsa. Olen sanonut, että asia on minulle aivan sama niin kauan kun se ei häiritse elämääni ja nyt se on alkanut häiritä koska nainen kertoilee kännissä mieheni yrittäneen häntä ja myöhemmin kieltää puheensa potkujen pelossa, mokoma epästabiili valehtelija.

Antaa lasten leikkiä.

Minä ainakaan en pitäisi ajatuksesta, että miehelläni on joku muu ihminen (oli se sitten mies tai nainen) jolle kertoisi mieluummin omia ajatuksiaan kuin minulle. Haluan olla mieheni paras ystävä edelleenkin kuten hänkin on minulle. Kotiongelmat hoidetaan kotona eikä lähdetä pitkin kyliä niitä levittelemään.

En oikein taas ymmärrä. Saahan ihmisellä ystäviä olla, sekä miehiä että naisia. MUTTA jotain vikaa on, jos ystävää ei voi kutsua kotiinsa tapaamaan itselleen tärkeintä ihmistä.

Käyväthän minunkin naispuoliset ystäväni meillä vierailulla ja mieheni tapaa heitä. Miksen siis voisi kutsua myös miespuolisia ystäviä kylään, jotta mieheni tapaisi myös heitä? Mikä tekee tästä alkuperäisen poikaystävän naispuolisesta kaverista niin ihmeellisen kaverin, ettei tätä voida esitellä tyttöystävälle.

Kutsukaa (joku jo ehdottikin) tämä pariskunta kylään ja tutustukaan, hyvät ihmiset, toisiinne! Jos äijäs ei halua, niin VASTA SITTEN voit ruveta epäilemään, että hän haikaileej otain muutakin tästä naisesta.

En usko että siitä tapaamisesta tulee mitään ,kun ei mun mies halua sen miespuolisiakaan ystäviä tutustuttaa muhun.. Meillä on omat kaveripiirimme, mies ei tunne mun ystäviä....

Me ollaan varmaan maailman omituisin pariskunta.... oon kyllä ajatellu et se nainen tosiaan on vaan pelkkä ystävä, koska mies niin avoimesti kertoi siitä....

Olen minäkin miehelleni siitä valittanut, koska naikkonen on leimannut minut k-pääksi miehen juttujen perusteella. Näistä jutuista vaan puuttuu aina se miehen oma rooli riidoissamme joka on aika iso.

Kun menin ja selvitin kerran naiselle asiaa, hän esitti uskovansa mutta jälkikäteen sain kuulla lisää paskapuheita.
Ei siis kannata muuta kuin asettua asian yläpuolelle, niin kauan kun siis aion tässä suhteessa kärvistellä ja se ei ole kauan...

Mullakin oli joskus samanlainen tilanne mun exän kanssa. Hänen läheinen naisystävänsä oli myös hänen entinen tyttöystävänsä.
Mies vertasi mua joka asiassa tähän toiseen naiseen, kertoi hänelle kaiken sekä omista että meidän yhteisistä asioistamme, puhui vähintään kerran päivässä puhelimessa tämän naisen kanssa yms. Usein kun soitin miehelle keskellä päivää, hän saattoi olla päiväunilla naisen luona. Kuitenkin tiedän varmasti että he eivät paneskelleet keskenään. Tämän tiedän siitä mitä on tapahtunut ja kuullut eromme jälkeen. Pahinta oli, että tämä nainen oli kaunis ja todella kiltti luonne, oikea laupias samarialainen. Minä olen kovapäinen ja hyvin itsenäinen, naiselle taas tärkeintä oli muiden miellyttäminen.
Usein riitelimmekin siksi etten ollut yhtä hyvä ja ihana kuin tämä toinen nainen. Mies myös kuunteli naisen parisuhdeneuvoja, joista joidenkin seurauksena kannan miehelle ikuisesti kaunaa.
Erohan siitä tuli, minä olen sitä mieltä että kumppanien täytyy olla toisilleen niitä kaikkein tärkeimpiä henkilöitä. Naisia kyllä saa olla kavereina, mutta rajansa kaikella!!

Mieheni väittää aina että hänen pikku ystävänsä vihaa minua, harmi vaan että ihan miehen juttujen perusteella koska olen tavannut naisen tasan kerran. Se, että menen väliin, kostautuu kaikenmaailman sontana. Yritin kyllä, mutta tulin siihen tulokseen että miehellä on vastuu siitä miten nainen suhtautuu minuun.