miehellä vakipano työporukan matkalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten kohdata tämän jälkeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!!:
"Mies lähti aamulla viikonlopuksi työmatkalle. Sain tietää, että tämä nainen on mukana."

Miehelle kuitenkin edelleen kelpaa tämä "väljä pimppa"??

Miehet aina käyttää tota pimpan anatomiavertailua hyödykseeen..
siinä ne tulevat mielistelleeksi sitä naista jonka pimppaa verrataan edukseen,
tietäen että nainen ei ikinä voi mennä mittaamaan ja tarkistamaan onko asiatotta.
Sen tietää vai mies ja hänen munansa, että kumpi pimppa oli tiukempi.
Mutta tuosta huomaa, jos olisi järkevä mies niin ei tekisi koko irtosuhdetta alunperinkään,
sit vielä luulee että vaimolle menee läpi jos valehtelee sit kui huono oli värkki.

olipa sillä toisella naisella reellä läpi ajettava p..., olisi vaikka hämärissä, tylsällä työkirveellä veistetyn näköinen, painoa pitkästi toista sataa kiloa, kierot silmät ja länkisääret, niin se loukkaa!
Jos kerran sitä uskollisuutta on vannottu tai edes luvattu, niin pettäjä valitsee aina puolensa, kun pettää.

Minä järjestin aikanaan pippalot illan kunniaksi jota halusin juhlistaa. Siinä ei ollut mitään merkittävää syytä mutta halusin mieheni kutsuvan kavereitaan ja minä kutsuin omiani. Siinä sitten iltaa vietettiin ja mies alkoi olla hyvinkin juovukkeissaan, ja hän huusi suureen ääneen ensin ettei hänellä ole syytä jäädä tähän kaupunkiin (oli kauempaa). Tätä ihmettelin mutta ajattelin että kännisen syviä mietelmiä, kaikki on turhaa jne..

Ilta eteni ja menimme paikalliseen kuppilaan. Olin menossa sanomaan miehelle jotain joka istui kavereineen viereisessä pöydässä, tämä ei nähnyt minua koska istui selin minuun ja luki tekstiviestiä. Näin viestin jossa luki jotakin ikävästä, nappasin puhelimen (joka oli minun ja miehellä lainassa kun oli omansa rikkonut) ja luin viestejä joissa tuli selväksi että miehellä oli toinen suhde. Soitin tähän numeroon ja tivasin kuka h**vetti tämä nainen oli. Myöhemmin puristin mieheltä itseltään tiedon että tämä on työkaveri, joka oli alkanut töissä mieheltä kysymään onko tämä suhteessa ja miten tällä menee johon mies (ei koskaan ylistänyt mitään ja puhui ympäripyöreästi muutenkin, ei avautunut) oli vastannut jotenkin että siinähän se menee tms. Meillä ei sinänsä ollut mitään ongelmia, tasaista työssäkäyvien ihmisten elämää.

Laskin yhteen yksi plus yksi asioista joita mies kertoi ja nämä olivat pettäneet jo monta kuukautta. Aina sain kuulla että ei se merkitse mitään, hänen on pakko nähdä naista työkaverina mutta 'ei hän enää ole muutakuin työkaveri'. Monta kuukautta tappelimme ja yritimme koska mies sanoi että haluaa kanssani jatkaa, ja aina jäi kiinni viesteistä ja puheluista naiselta. Ja mies yritti olla niin raukkaa että.. "En minä mutta tämä nainen.." Päähänsähän se mies minulta useasti sai, kunnes huusi ettei tunne minua enää, en ole enää se sama jota hän rakasti.. Miksi ihmeessä? ;)

Kauan se silti jaksoi sanoa että haluaa jättää tämän toisen naisen ja yrittää minun kanssani. Kun käskin miehen soittaa tälle naiselle ja katkaista heidän 'suhteensa' pitäen puhelimen kaiuttimen päällä jotta minä kuulen tämän ja naiselle ei kerrota että kuulen. Hän teki tämän ja soitti. Mutta tämäkin oli jotenkin sovittu juttu, mies kertoi että hänen täytyy saada asiansa kuntoon eikä voi jatkaa naisen kanssa, johon nainen vastasi niin että minä sain selkeän käsityksen että minä olen se asia joka miehen täytyy hoitaa pois tieltä.. Jopa työpaikkaa mies oli vaihtamassa minun vuokseni muka, jotta ei olisi samassa rakennuksessa tämän naisen kanssa. Hänellä oli muka jo luvattuna toisesta paikasta, koskaan ei kyllä toteutunut ja edelleen monen vuoden jälkeen hän on samassa paikassa.

Monesti sanoin miehelle että 'ota tavaras, mene sen muijas luokse, mene minne vaan mutta häivy! En ala kilpailemaan toisen naisen kanssa' Ja aina vain mies koitti uskotella että suhde toiseen on ohi, ja tämä nainen vain roikkuu. He kävivät yhdessä tilaisuuksissa miehen kaverien kanssa jne. Kaveritkin vain sanoivat minulle että ei sillä ole ketään toista.

Lopulta sanoimme yhteisen, onneksi vuokra-asunnon, irti ja mies muutti uuden ihanaakin ihanamman kultansa luokse ja nyt heillä on onneksi rumaakin rumempi muksu.

Minä en ainakaan hetkeäkään säälinyt tätä miestä enkä toista naista jota ei tämäkään mies tahtonut loukata. Koska suhde oli ensimmäinen olin arka lähtemään tästä itse, vaikka tein kyllä kaiken mahdollisen ettei tästä suhteesta enää olisi voinut tulla toimivaa, kerran pettäjä aina pettäjä. Jos olisimme yrittäneet, en olisi koskaan luottanut. Ei niin tyhmiä naisia voi olla jotka säälivät miestä jossa toinen nainen häikäilemättömästi roikkuu, kyllä siihen tarvitsee kaksi.

Edelleen myönnän olevani kyllä katkera, toivon että näille naiselle ja lapselle tapahtuu jotain, olisin onneni kukkuloilla. Tämä mies vei suuren osan elämääni, nuoruuttani. Ensimmäinen suhteeni päättyi pitkään taisteluun ja monenkertaiseen pettämiseen ja valehteluun, jota ei unohda kai koskaan.

Ja kaikkiko pitää ottaa niin kirjaimellisesti? Luepa vaikka se niin ettei ainakaan miestä edelleenkään kävisi sääliksi jos menettäisi nämä, tavalla tai toisella. Nainen pystyi varattuun mieheen sekaantumaan, miksei tekisi tätä uudelleen ja lähtisi tämän mukaan? Ja se olisi miehelle oikein.

Ehkä jotkut ajatteli, miksi olet tuollaisen miehen kanssa? ja syyttivät sinua, kun annat miehen toimia noin ja ymmärrät miehen aivoitukset. Mies ei kunnioita ketään naista ja puhuu rivoja ja törkeästi toisísta naisista. On varmaan sellainen mies, joka yrittää iskeä jokaista naista, joka sattuu kohdalle. Ihan puistattaa tuollainen reppana,tyhmä mies. Olisi kiva tietää, kun olet lukot vaihdattanut ja kun ukko yrittää sisään tulla? kuin mies toimii tilanteessa, kun et ole enää manipuloitavissa. Kaikkea hyvää elämääsi. Olen sinun puolella, usko pois.

Kannattaako suomalaisen naisen uskollisuutta kovin suureen ääneen julistaa?Pettämiseen tarvitaan kaksi oaspuolta.Hyvin usein naiset lähtevät varatun miehen mukaan jatkoille,olkoot naimisissa tai ei,silti menoksi ja lopulta seksihommiin.Kumpaa pitäs alkaa "kivittämään" ensimmäiseksi,houkuttelijaa vai suostujaa?

No minä en ainakaan halua kenenkään miestä viedä, kunhan lainaan. En halua yhtäkään miestä kotiini asumaan enkä edes vakituisesti seurustella. Se aika on ohi ja lapset jo maailmalla. Silti on ihana joskus viettää aikaa miehen kanssa.

Nytkin on viikon päästä tiedossa tapaaminen, ei kummankaan kotikaupungissa. Mies tulee lentäen ja hotelli on varattu. Tiedossa ihana viikonloppu ja kaksi yötä yhdessä. Sitten sitä jo kyllästyykin ja on mukava palata kotiin omaan rauhaan odottelemaan seuraavaa tapaamista joskus muutaman kuukauden päästä. Ei mitään sitoumuksia. Otan joka kerrasta kaiken irti kuin se olisi viimeinen tapaaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄÅÖPLO:
No minä en ainakaan halua kenenkään miestä viedä, kunhan lainaan.

Onnea sinulle! Feministinä kuitenkin haluaisin uskoa, että nainen ei ole naiselle susi...

Tiedäthän, että hyviä vapaitakin miehiä on olemassa. Varmasti heistäkin löytyy sellaisia, jotka voisivat viettää viikonloppuja kanssasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lainaajalle:
No minä en ainakaan halua kenenkään miestä viedä, kunhan lainaan.

Onnea sinulle! Feministinä kuitenkin haluaisin uskoa, että nainen ei ole naiselle susi...

Tiedäthän, että hyviä vapaitakin miehiä on olemassa. Varmasti heistäkin löytyy sellaisia, jotka voisivat viettää viikonloppuja kanssasi.

Onhan niitä vapaita, mutta ne haluavat sitten alkaa vakituisesti seurustelemaan. Vapaat miehet ei tajua, että haluan tavata vain muutaman kerran vuodessa. Kuka mies sellaiseeen suhteeseen lähtisi, en ole vielä tavannut? Toisaalta taas eri miehen pokaaminen joka kerta ei ole sama juttu. Parempi pelata varman päälle, tietää ja tuntee entuudestaan.

Ei se mies siitä kulu, päinvastoin uskon että hyöty kantaa sinne kotiinkin.

En minäkään halua itselleni miestä asumaan kanssani. Olen nykyisin niin höperöitynyt, että nautin itseni seurasta, saa tehdä mitä haluaa ja mennä mihin menee.

Silti minulla on itsekunnioitusta ja ei tulisi mieleenikään, siis ei ikinä mennä koskemaan sellaiseen munattomaan nössö ukkoon, joka roikkuu vaimossaan vaikka pettää. Hyi hitto voiko oksettavampaa miestä löytyä kuin sellainen pullamössö nössö?! Oikea mies ottaisi ja eroaisi vaimostaan jos ei kerta kiinnosta, eikä jää roikkumaan siihen.

Kuinka joku nainen kehtaa ääneen kertoa ja olla jopa ylpeä siitä, että huolii sänkyynsä tällaisen hiiren?! En käsitä vaikka miten asiaa ajattelen. Kyllä naisetkin on näköjään typeriä. Niin narun varassa vietäviä, että ihan säälittää.

Jos seuraa haluaa, sitä kyllä jokainen HYVÄNNÄKÖINEN, KIVA ihminen löytää vapaistakin ihmisistä. On täysi tekosyy tollainen, että siksi hengailen varatun miehen kanssa, ettei ne ala roikkumaan minussa. No joopa ehe ehe. Oikeasti asia menee niin, että nämä naiset ilmeisesti eivät saa ketään vapaata miestä vaan ainoastaan tällaisia sikoja. Sitten nämä huonoitsetuntoiset naiset uskovat kaikki mitä tämä lapanen heille kertoo...

Oikeasti pliis kerätkää jostain itsekunnioituksenne rippeet ja alkakaa pitää pikkusen korkeampaa rinaa. Älkää ottako toisten lapasia, vaan etsikää miestä, joka on fiksu.

Vähän hävettää oikein lukea aina näitä kakkosnaisten tarinoita...jotenkin iskee sellainen myötähäpeä, että ei voi olla todellista..pitävätkö nämä naiset todellakin hienona asiana sellaista? Ovat ylpeitä (?) ilmeisesti itsestään ja siitä lapasesta joka roikkuu vaimossaan...noloa.

Ei se mies siitä kulu, päinvastoin uskon että hyöty kantaa sinne kotiinkin.

Kun uskot hyödyttäväsi myös miehen kotioloja, kannattaa varmasti jatkaa ihanien viikonloppujen viettämistä tämän varatun miehen kanssa. Ja jos tapailunne joskus päättyy, löydät varmasti helposti uusia varattuja miehiä.

Hyvin on sinulla asiat, kun löydät itsellesi myös vapaita, mutta he haluaisivat alkaa seurustelemaan kanssasi. Kadehtien tätä kirjoitankin.

Mukavaa pikkujouluaikaa joka tapauksessa!

Alkuperäinen kirjoittaja miten kohdata tämän jälkeen:
miehellä on joku suttura ollut kuvioissa, on ottanut tämän työporukan yhteisille matkoille.
nainen on tahoillaan naimisissa, ja roikkuu miehessäni miehen sanoin todella epätoivoisesti.
no ei miestä voi syyttömänä pitää tietenkään...mies ei raaskinut olla tyly naiselle, koska on tukenut häntä omissa parisuhdeongelmissaan ts. ollut samaa mieltä miehen kanssa, että hän on hieno mies ja vaimo hirveä.
miten kehtaan näyttäytyi miehen työpaikan pikkujouluissa ym. koska tällainen iljettävä kuvio heillä on ollut. mies sanoo, ettei hänellä ole mitään tunteita naista kohtaan, ja haluaa unohtaa tämän, koska olemme saaneet liittomme vihdoin kuntoon. Hän ei arvosta tätä naista, vaan on käyttänyt vain hyväkseen, kun meillä on ollut suhde karilla. Mutta tunnen itseni todella hölmöksi, paneskelleet ja pussailleet kavereiden nähden (jotka ovat minunkin tuttavia)

Siis etkai sä tosiaan usko tota? Siis aidan seipäätkin nauraa. Kyllä se on sun mies joka on yhtä syyllinen. Vai ei raaskinu olla tyly, salli mun nauraa. Niin, ei siinä tietennii kauheesti rakkautta tarvi jos se on ns. patja, mutta huvittaa että puollustat tolleen miestä ja mustamaalaat mimmin. Heppuhan paskat on välittänyt sun tunteista, jos se on sua aivan avoimesti työkavereidensa ja sun tuttujes nähden pettäny.

Ja siis älä nyt niihin pikkujouluihin enää änkee. Anna sen lyylin hoitaa se virka. Äijäskin olis varmaan tyytyväisempi.

Ap puhuu miehensä kanssa toisen naisen römpsästä?!

Tää ei oo enää todellista :D:D:D:D:D

Aika teinimeininki.

Eli pääsääntöisesti juttu menee näin:

Ap tietää miehellänsä olevan suhde toisen naisen kanssa, ap uskoo kaikki miehen selittelyt, kun mies vähän haukkuu tätä naista ja hänen p***uaan siinä samassa, ap vain nyökyttelee ja on samaa mieltä. Paskat siitä että miehellä on toinen nainen.
Ap väittää sitä seksisuhteeksi, tai työmatkojen panoksi, vaikka itse kertoi, että mies on ihan avoimesti tämän naisen kanssa suudellut jne.
Ap luulee, että mies MUKAMAS naureskelee tuttaviensa ja ystäviensä kanssa tälle toiselle naiselle.
Ap ei tajua, että mies kyllä nauraa hänelle itselleen varmaan tämän toisen naisen kanssa.

En voi kuin ihmetellä, että miten joku aikuinen nainen on noin höntti ja lapsellinen? Pakkohan tän on joku provo olla, ei kai päälle 3-kymppinen akka VOI OLLA noin naiivi ja sinisilmäinen?

Ja voin sanoa, me ei kyllä miehen kanssa ainakaan puhuta sen ex-panojen tai tyttöystävien römpsän koosta! On kyllä parempiakin juttelun aiheita. Ja jo siinä vaiheessa kun selviäis, että miehellä ON toinen, laittaisin kyllä välit poikki ja eroaisin.
En olisi tyhmänä puupökkelönä kaikkien naureskeltavana ja kusetettavana, ja vielä haikailisi johonkin perkuleen firman pikkujouluihin!

HEI HALOO!!

Alkuperäinen kirjoittaja lukenut:
Kannattaako suomalaisen naisen uskollisuutta kovin suureen ääneen julistaa?Pettämiseen tarvitaan kaksi oaspuolta.Hyvin usein naiset lähtevät varatun miehen mukaan jatkoille,olkoot naimisissa tai ei,silti menoksi ja lopulta seksihommiin.Kumpaa pitäs alkaa "kivittämään" ensimmäiseksi,houkuttelijaa vai suostujaa?

Hei, voin kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että ne ovat useammin MIEHIÄ jotka houkuttelevat, eivät naisia. Väitän teille, rakkaat siskot, että lähes kaikki miehet haluavat pettää. Asialla ei ole MITÄÄN tekemistä suhteen laadun tai seksin määrän tai tunteiden kanssa, vaan ylivoimaisen suuri enemmistö miehistä nyt vain yksinkertaisesti haluaa työntää kalunsa mahdollisimman moneen naiseen. Tätä te ette usko, ettekä missään nimessä hyväksy, mutta totta se on silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Heh heheheh...:
En minäkään halua itselleni miestä asumaan kanssani. Olen nykyisin niin höperöitynyt, että nautin itseni seurasta, saa tehdä mitä haluaa ja mennä mihin menee.

Silti minulla on itsekunnioitusta ja ei tulisi mieleenikään, siis ei ikinä mennä koskemaan sellaiseen munattomaan nössö ukkoon, joka roikkuu vaimossaan vaikka pettää. Hyi hitto voiko oksettavampaa miestä löytyä kuin sellainen pullamössö nössö?! Oikea mies ottaisi ja eroaisi vaimostaan jos ei kerta kiinnosta, eikä jää roikkumaan siihen.

Kuinka joku nainen kehtaa ääneen kertoa ja olla jopa ylpeä siitä, että huolii sänkyynsä tällaisen hiiren?! En käsitä vaikka miten asiaa ajattelen. Kyllä naisetkin on näköjään typeriä. Niin narun varassa vietäviä, että ihan säälittää.

Jos seuraa haluaa, sitä kyllä jokainen HYVÄNNÄKÖINEN, KIVA ihminen löytää vapaistakin ihmisistä. On täysi tekosyy tollainen, että siksi hengailen varatun miehen kanssa, ettei ne ala roikkumaan minussa. No joopa ehe ehe. Oikeasti asia menee niin, että nämä naiset ilmeisesti eivät saa ketään vapaata miestä vaan ainoastaan tällaisia sikoja. Sitten nämä huonoitsetuntoiset naiset uskovat kaikki mitä tämä lapanen heille kertoo...

Oikeasti pliis kerätkää jostain itsekunnioituksenne rippeet ja alkakaa pitää pikkusen korkeampaa rinaa. Älkää ottako toisten lapasia, vaan etsikää miestä, joka on fiksu.

Vähän hävettää oikein lukea aina näitä kakkosnaisten tarinoita...jotenkin iskee sellainen myötähäpeä, että ei voi olla todellista..pitävätkö nämä naiset todellakin hienona asiana sellaista? Ovat ylpeitä (?) ilmeisesti itsestään ja siitä lapasesta joka roikkuu vaimossaan...noloa.

Onko se niin vaikea tajuta. En pidä mitenkään "hienona", tämä on just sitä mitä haluan. Meillä on ollut ystävyys jo 15 vuotta. Tapasimme aikoinaan niin että minä olin työmatkalla ja hän luokkakokouksessa samassa paikassa. Suhteemme ei ollut intiimi yli 10 vuoteen, nukuimme vierekkäin monta yötä ystävinä, en halunnut aiheuttaa hänelle hankaluuksia ja välimatkaa on monta sataa kilometriä. Sinä aikana tapailin montaa miestä. Sitten se vaan jossain vaiheessa tapahtui enkä sen jälkeen ole kaivannut muita. Tällainen suhde riittää minulle. En kaipaa mitään remonttireiskaa enkä autokuskia, osaan itsekkin hommat kotona ja mökillä. Kirves ja porakone pysyy kädessä. Kun ollaan yhdessä, nautitaan.

Ei minulla ole mitään "uskottavaa" miehen puheista. Luulen ja uskon että hän puhuu asioitaan ihan rehellisesti, en ole eilisen teeren poika itsekkään ja minulla on aikuiset lapset, elämästä jotain tiedän. Eikä meillä kummallakaan ole mitään syytä valehdella missään asiassa.

Jos tämä mies eroaisi vaimostaan, ei meistä tulisi tämän kummempaa. Hän tietää sen ja minä tiedän sen, miksi hän siis eroaisi?