Miehellä toinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Caveri

Uusi jäsen
17.09.2007
2
0
1
No niin nyt tämä sit tapahtui minulle. Viime viikonloppuna mieheni jäi kiinni suhteesta. Olo on kyllä täys paska!!! Kaikki asiat pyörii mielessä eikä tiedä mitä tekis. Yhteistä elämää 16 vuotta takana.

Mies halusi kokeilla vielä puhtaalta pöydältä! Mut voinko antaa anteeksi luottamus on mennyt?

Miten teillä muilla, jotka tällaisen tapauksen jälkeen olette jatkaneet onko onnistunut??

:hug: sulle..
Meillä ukko jäi kiinni viime vuonna, ja olo oli itellä tosi kaamea, laihduin 4 kiloa reilu viikon aikana, ku olin aivan hysteerinen ja oksensin koko ajan..
Me jatkoimme suhdettamme ja aikaa vei tosi paljon että se toinen akka ees jotenkin pysyi taka-alalla, mutta kyllä vieläkin välillä tulee semmonen kökkö olo että miksi, miksi mun rakas mieheni meni kikkailemaan.. :'( ja välillä kun se toinen akka käy mielessä niin tuntuu että maa lähtee jalkojen alta ja että onko tässä hitto mitään järkeä..
Ja pahimmaksi mulla tän tekee se että kun mä olen hoikka ja pienirintainen, tumma ja lyhythiuksinen, niin tämä toinen oli täysin vastakohta, eli sillä todella isot rinnat, vaaleat pitkät hiukset ym. ja kun tiedän että mieheni tykkää vähän liiankin kanssa isorintaisista naisista..
Jos haluat niin voit laittaa yv ja voimme jutskailla tästä kahdenkesken.. =)
Mutta voimia ja uskoa tarvit..

voi kuulostaapa tutulta. En tiedä oonko vielä shokissa vai mitä, välillä olo on ihan ok ja sit muutaman minuutin päästä taas aivan tärisen kun on niin paha olo. En ole edes vielä itkenyt kunnolla. Tuntuu niin helpolta ajatella että kaikki jatkuu ennallaa sit välillä ajattelen, että hulluko olen kun jatkan. Ukko kävi äsken sen toisen luona sanomassa välinsä poikki, oli nainen vielä anellut,että tulisi illalla uudestaan juttelemaan asiasta. Itsekin puttelin toisen naisen kanssa ja pyysin jättämään mieheni rauhaan mutta saapa nähdä miten käy ei hän ainakaan niin luvannut

Säälittäviä nämä varattujen miesten metsästäjät. Minun tarinani löytyy täältä http://keskustelu.kaksplus.fi/t821123 . Paljon voimia sinulle tapauksenne läpikäymiseen! Ensimmäisessä vihanpuuskassa ei kannata heittää pois kaikkia yhteisiä vuosia. Jos päätät jatkaa yhdessä miehesi kanssa, vaadi häneltä tekoja, jotka osoittavat hänen olevan sinun arvoisesi. Pelkät kauniit sanat eivät riitä! Sinä ansaitset vain parasta :hug: .

mä itse hankin jo uuden asunnon samana iltana kun mieheni jäi kiinni, mutta onneksi vapautui vasta reilu viikon päästä, jona aikana päätin jäädä ja yrittää. Mutta jos se kämppä olisi ollut vapaa oisin muuttanut varmaan seuraavana päivänä..
Hei piima, miten teillä on nyt mennyt, kaikki ok?

mulla kans tuntuu että kaikki kaatuu niskaan ja mää en jaksa.mies vaan soitti lauantaina iltapäivällä ryyppyreissun jälkeen että on ollu toisen naisen luona yötä.meillä piti kaikki olla hyvin mun mielsetä ja niinhän se seki väitti että kaikki on hyvin,mutta selitys tuolle reissulle oli että ku olin nii päissään,voi v..ttu mikä ääliö.jatkosta en tiiä mitä tehä ja voiko sitä ikinä tosiaan antaa anteeksi ja unohtaa.välillä miettiny jo sitäki että pitäskö sitä yrittää jaksaa lasten takia yhessä,mutta miten enää ikinä luottaa toiseen.

Mammuska: Sain tietää asiasta n. pari kuukautta sitten ja tällä hetkellä parisuhdetilanne on päivä päivältä parempi. Siis parempi kuin vuosiin. Paljon on puhuttu ja opittu toisistamme. Ja pussattu . Mies sanoi jokunen päivä sitten, että miten tyhmä voi ollakaan, kun melkein menetti maailman parhaan, kauneimman ja tosi fiksun naisen :D . Hänkin tuntuu yrittävän ihan tosissaan. Mulla oli muuten noita samoja fiiliksiä alussa kuin sulla: En ole ikinä sitä naista nähnyt, mutta myöskin pienirintaisena heti tartuin siihen, että aijjaa onkos sillä nyt isommat...

Sädetuulia: Mä en ihan oikeasti tiedä mitä tarkoittaa anteeksianto, mutta ei tällainen varmaan koskaan unohdu. Mä olen sitä mieltä, niin kuin aiemmassa viestissäni sanoin, että luottamus rakentuu pikkuhiljaa uudelleen juuri niillä teoilla. Miehen on osoitettava, että hän on luottamuksesi arvoinen ja käyttäydyttävä niin, ettei anna enää aihetta epäillä.

Minä myös tota samaa mieltä että miehen on osotettava olevan luottamuksen arvoinen, ja jos vaan itselleen pystyy antaa luvan siihen niin pystyy jatkamaan suhdetta. Se kyllä vie oman aikansa.. Meillä isäntä sanoi, että kun tulee paha hetki niin käy kattomassa sen puhelinta niin varmistat sen ettei ole mitään salattavaa eikä ylimääräistä enään, ei koskaan kuulema:)
Piima: Mä ikävä kyllä näin ircistä ja citystä sen muijan kuvan..:( Eikä lämmittänyt mieltä sitten ollenkaan. Puhuin puhelimessakin sen kanssa ja kysyin suoraan mitä niillä on ollut, ukko-kulta oli unohtanut mainita että on naimisissa ja muutaman lapsen iskä.. Ja että tuo asia tuntui vieläkin pahemmalta.