Miehellä tällä viikolla 6 päiväinen työviikko.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikea ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oikea ammattivalittaja

Vieras
Menee lauantaina illalla 5-6 tunniksi töihin. Tulee pitkä viikko mutta onneksi alkaa arki. Lapsi menee taas huomenna joulun jälkeen ekaa kertaa hoitoon.

Mun mies tekee joka viikko 6päiväistä työviikkoa, usein sunnuntainakin voi tehdä jonku lyhyen työkeikan.. Työpäivät on n. 06.00-20.00.. Ja aina "päivystys"päällä..

minä tein juuri viisi aamua, pari iltaa, viime yön ja huomenna taas iltaan....... sikäli mikäli olen selvillä, mikä päivä tänään on... miesväki pitää kotia pystyssä ;)

[QUOTE="vieras";25450533]Mä teen jatkuvasti 6 päiväistä työviikkoa, ja perään on 2 vapaata. Meillä on töissä kiertävä systeemi eli 6 töissä 2 vapaata.[/QUOTE]

En suostuisi tekemään jatkuvaa lyhyttä päivää tai sitten tunteja työnantajalle lahjaksi.

Minä teen 3-vuorotyötä. Eilen viimeksi lopetin 6 päivän työputken.
Olen poissa iltaisin, viikonloppuisin, öisin... Mies ei valita :) Pärjää loistavasti lasten kanssa kotona kun olen töissä. Huolehtii siivoukset, ruoanlaitot (tai no tässä olisi kyllä parantamisen varaa kun monesti tekee ruokaa puolivalmisteista ja eineksistä) ja lasten nukkumaan menon :)

Yhteistyössä