H
hmm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en minäkään unia näe.. :attn:
en edes heräile aamuisin kun en nuku öisin :xmas:
Eihän sulla sitten mitään kokemusta ole UNEN aikaisesta yöseisokista !!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en minäkään unia näe.. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en minäkään unia näe.. :attn:
Oot aina yövuorossa??
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en minäkään unia näe.. :attn:
Oot aina yövuorossa??
no en oo :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä olen ainakin toistaseks tässä ketjussa ainoa joka voi sanoa kokemuksesta eikä mistään mutu ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja mitä ne mun työvuorot seisomiseen vaikuttaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä olen ainakin toistaseks tässä ketjussa ainoa joka voi sanoa kokemuksesta eikä mistään mutu ...![]()
Siis mitä kokemusta sulla on mun miehestä? Tunnusta heti!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä olen ainakin toistaseks tässä ketjussa ainoa joka voi sanoa kokemuksesta eikä mistään mutu ...![]()
kun te ette tiiä siitä mitään... |O
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä olen ainakin toistaseks tässä ketjussa ainoa joka voi sanoa kokemuksesta eikä mistään mutu ...![]()
Onko sulla raasulla niin pieni? :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja mitä ne mun työvuorot seisomiseen vaikuttaa![]()
no siis mun mies on joskus tehnyt yötöitä, niin aamuseisokki siirtyi kyllä sinne iltapäivän heräämiseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä olen ainakin toistaseks tässä ketjussa ainoa joka voi sanoa kokemuksesta eikä mistään mutu ...![]()
no eipäs mennä asiattomuuksiin.
sitä et koskaan saa tietää B)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä olen ainakin toistaseks tässä ketjussa ainoa joka voi sanoa kokemuksesta eikä mistään mutu ...![]()
no eipäs mennä asiattomuuksiin.
sitä et koskaan saa tietää B)
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Miten olisi palstatapaaminen kesällä uimarannalla?
Porataan miesten pukukoppiin salaa etukäteen reikä, josta käydään tiiraamassa...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä olen ainakin toistaseks tässä ketjussa ainoa joka voi sanoa kokemuksesta eikä mistään mutu ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mutta se ei ole normaalia että mies hipelöi unissaan..monta kertaa olen herännyt siihen kun ukko on vetämässä minulta housuja pois,vaikka on täydessä unessa...