V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks ihan normaalia että nukkuessakin usein seisoo
Alkuperäinen kirjoittaja hih:tuo aamuseisokki on aika snormaalia.. tai mun miehellä on ihan joka aamu seissyt..tän seitsemän vuoden aikana
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:On tietenkin normaalia. Ja päätön on väärässä kun väittää sen olevan kusihätää, te miehet näette seksistä unia ja muutenkin se aina pyörii mielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:On tietenkin normaalia. Ja päätön on väärässä kun väittää sen olevan kusihätää, te miehet näette seksistä unia ja muutenkin se aina pyörii mielessä.
väärin. olen huomannu tässä palstaillessa että naisilla tuo pitää enemmänkin paikkaansa :attn:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:On tietenkin normaalia. Ja päätön on väärässä kun väittää sen olevan kusihätää, te miehet näette seksistä unia ja muutenkin se aina pyörii mielessä.
väärin. olen huomannu tässä palstaillessa että naisilla tuo pitää enemmänkin paikkaansa :attn:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:On tietenkin normaalia. Ja päätön on väärässä kun väittää sen olevan kusihätää, te miehet näette seksistä unia ja muutenkin se aina pyörii mielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:On tietenkin normaalia. Ja päätön on väärässä kun väittää sen olevan kusihätää, te miehet näette seksistä unia ja muutenkin se aina pyörii mielessä.
Ja miun mies ku väittää ettei näe unia.. :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä olen ainakin toistaseks tässä ketjussa ainoa joka voi sanoa kokemuksesta eikä mistään mutu ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en minäkään unia näe.. :attn:
en edes heräile aamuisin kun en nuku öisin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinppa:Naapurin isotisuinen 17v misu mielessä. Sitä kun pääsisi painamaan vaimolta salaa.