Miehellä seisoo kun nukkuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no sitten on täälläkin osoitteessa jotenkin viallinen miesyksilö. voisinpa vielä sanoa että aina aamupuolella jossain vaiheessa sillä seisoo. ja heräillessä. naurattaa ja ihmetyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
tuo aamuseisokki on aika snormaalia.. tai mun miehellä on ihan joka aamu seissyt..tän seitsemän vuoden aikana

ja täällä 16vuoden ajan, huolestuisin jos ei jonain aamuna seisoisi, tai aamuyönä, kun saman peiton alla nukutaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
On tietenkin normaalia. Ja päätön on väärässä kun väittää sen olevan kusihätää, te miehet näette seksistä unia ja muutenkin se aina pyörii mielessä.

väärin. olen huomannu tässä palstaillessa että naisilla tuo pitää enemmänkin paikkaansa :attn: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
On tietenkin normaalia. Ja päätön on väärässä kun väittää sen olevan kusihätää, te miehet näette seksistä unia ja muutenkin se aina pyörii mielessä.

väärin. olen huomannu tässä palstaillessa että naisilla tuo pitää enemmänkin paikkaansa :attn: :laugh:

Kyllä minun miehellä on melkoinen teltta pitkin yötä. Ei sse voi olla kusihätää kun se seisokki välillä poistuu?!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

:o :o Kehtaakin väittää moista..

Ja miun mies ku väittää ettei näe unia.. :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Ja miun mies ku väittää ettei näe unia.. :kieh: :kieh:

Miehillä on niin huono lähimuisti, etteivät enää aamulla muista nähneensä unia, ellei ne unet ole vallan outoja.

Yhteistyössä