Miehellä pienet pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 15 sentin nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

15 sentin nakki

Vieras
Olen niin kyllästynyt mieheni pieniin vehkeisiin. Aina sitä kähmimistä vaikkei niistä ole mihinkään. Antaisin jo heti jos joku muu mies pyytäisi, vaikka aamubussissa tai kirjaston lukusalissa. Haluan vain kunnollista kalua. Masturboin ja fantasioin, miten joku karskimies ottaa minut monissa paikoissa.

[keskustelu siirretty]

Alkuperäinen kirjoittaja 15 sentin nakki:
Olen niin kyllästynyt mieheni pieniin vehkeisiin. Aina sitä kähmimistä vaikkei niistä ole mihinkään. Antaisin jo heti jos joku muu mies pyytäisi, vaikka aamubussissa tai kirjaston lukusalissa. Haluan vain kunnollista kalua. Masturboin ja fantasioin, miten joku karskimies ottaa minut monissa paikoissa.

Et ole ilmeisesti pientä nähnytkään!

Jos oikeasti 15 cm mitta ei tunnu missään, niin miksi ihmeessä ap on sitten alkanut alunperinkään olemaan tuon miehen kanssa. Mielestäni 15 cm on normaali mitta, mutta tietysti paksuus saa enemmän tuntumaa aikaiseksi kuin kovin ohut luiru.

Olisiko esileikissä, suuseksissä ja käsihommissa parantamisen varaa, sillä seksihän ei ole pelkkää yhdyntää, vaan paljon muutakin.

Mun uudella miehelläni on ehkä juuri tuo 15 cm, kun edellisellä oli yli 20 cm..ja voin silti sanoa olevani aivan tyytyväinen nykytilanteeseen, tyytyväisempi jopa. Koska kumma kyllä ei se ole koosta kiinni, jos sitä osaa käyttää. Uusi mieheni saa mut sekaisin g-piste orkuilla, vanha ei saanut... :D Kyllä se on tosi paljon kiinni myös siitä henkilökemiastakin...niin monen jutun summa.

en nyt mittanauhalla ole katsonut mutta lähelle 15cm ukkoni muna on, ja eipä tunnu oikein missään paitsi kuin takaapäin paukutettaessa. Aikaisempia miehiä on ollut, ja mieleen muistuu yksi italialainen hoito jonka piti oikein sovitella kalu housuihinsa lepotilassa että mahtui... aaaah